ikkanhet Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Goedemorgen! Lieve @jopie sterkte vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Heel veel sterkte vandaag @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Goedemorgen ikkanhet, jopie en niks Sterkte @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 (bewerkt) DAGPACT Artemis 29 januari 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Goedemorgen @ikkanhet, @jopie, @niksen @Artemis. Op naar een dag met eerst de moetjes en dan naar buiten. Veel wind beloofd dus uitwaaien. Hoop stiekem op wat regen. @jopie, deze horde kun je nemen. Echt waar! Voel een stevige schouder om je heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 8 minuten geleden zei Artemis: DAGPACT Artemis Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Kan iemand mij erbij zetten op het dagpact bvd Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 DAGPACT Artemis Maja ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Goedemorgen, Sterkte vandaag @jopie, hoop voor jou dat het lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Morgen. Stevige koppijn. Afwachten. Sterkte @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 @Maja goedemorgen, ook voor jou een stevige schouder en voor @jopie ook Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 1 minuut geleden zei Quinn: Morgen. Stevige koppijn. Afwachten. afwachten? koppijn van het denken? veel water drinken, en koffie helpt ook , beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Hopen dat het bij vervelende koppijn blijft. Zal wel goedkomen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 (bewerkt) allemaal een betere dag gewenst 29 januari 2022 bewerkt door Artemis Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 ik hoop dat het een rustig harmonieus afscheid is @jopie Heb je voor jezelf gezorgd, erna? Een wandeling met je kleinkind of een lange dut? Of juist een late dienst op de bus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Ik heb alweer als een schuimbekkende Freek Vonk in panda pyama buiten lopen zoeken naar een kat die helemaal niet buiten was. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Ik bedenk me nu dat de buren die door mij wakker werden gemaakt en vanuit hun slaapkamer naar buiten tuurden in de verte een reusachtige panda door de struikgewassen zag waden. Ik ben vast niet de meest geliefde buurvrouw momenteel, dus wel een fijn idee dat ze me straks niet herkennen. lady jane, Quinn en Artemis reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Sterkte met de koppijn, de moetjes en de balans @Quinn, @Maja en @Artemis Artemis, Maja en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Goedemorgen. DAGPACT Artemis Maja ikkanhet Roberto Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 goeie morgen mensen, Heel veel kracht lieve Jopie, 't zijn altijd hele zware dagen wijfie. Ben in gedachte bij je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 goeiemorgen frummers de laatste loodjes jopie je moeder heeft rust nu jij straks hopelijk ook een mooi afscheid voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 @jopie voor vandaag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 @jopiesterkte. Ik hoop op heelheid voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2022 Ik wil het liefst iedereen hier even knuffelen. Bij deze ! Alleen voor wie willen hoor… Artemis en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden