Jessje Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Gefeliciteerd @rapilos Dagpact Roberto Yvonne Quinn. Jessje Hier al lekker gesport. Vandaag eens voorbereiden op m'n nieuwe job. Dinsdag beginnen. Wel weer lekker na 3 maanden thuis. Ook al heb ik me niet verveeld . Haha. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Had eergisteren een losse vulling dus toch naar de tandarts geweest , was een oude amalgaam vulling dus heb nu een witte vulling . En 98 euro rekening , gelukkig kan ik 75 % declareren. Tandarts is niet goedkoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 1 uur geleden zei Bor: Jazekers!!! Lieve @rapilos Van harte gefeliciteerd met je jaardag! En hoe bevallen je nieuwe wandelschoenen? Heerlijk, die schoenen @Bor En ik zet jou vandaag weer op code groen hoor, denk er om he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Zojuist zei spirit: Dagpact Roberto Yvonne Quinn. Jessje Bor Spirit Maja HIEPERDEPIEP voor @rapilos en fijn dat je weer op de been bent @bolletje rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 7 uur geleden zei rapilos: Ach, zal het raadsel maar gewoon oplossen ik ben jarig vandaag Gefeliciteerd! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Wil iemand mij op dagpact zetten ? Zit op mijn mobiel en als ik maja quote valt het pact weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Dagpact Roberto Yvonne Quinn. Jessje Bor Spirit Maja Arthemis Ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag @rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 De sauna op de sportschool was kapot, jammer, zo op verheugd. nou ja dan ben ik extra blij als ie het weer doet. Jongste zoon sinds paar dagen weer in de contramine. Hij geeft me de silent treatment. Normaal probeer ik dan toch met hem te praten om het op te lossen maar ik heb er nu geen zin in. Altijd brutale mond en door me heen schreeuwen en boos zijn omdat er iets niet in huis is wat hij wilde. Ik zou zeggen ga zelf een keer boodschappen doen. Grrrr zo klaar mee. Word er depri van, ga me dan zorgen maken hoe hij later ooit gelukkig moet worden met zo'n houding altijd. Zuurkool maken nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Het zal vast beter met hem gaan als hij de akelige puberjaren door is @Rosee Gefeliciteerd @rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Ik hoorde dat je ziek was @bolletje. Fijn dat je je weer beter voelt. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Bij mij schijnt er iemand van de kerk straks aan de deur te komen. Welke kerk en waarom weet mijn vriend niet. Spannend Ik zit hier met net gekamde haren en fris gepoetste schoenen te wachten. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Ik hoop dat het Jehova’s getuigen zijn. Ik ga alvast een pak koekjes openmaken. karin123 en Yvonne reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Lekker slapen @Bor. van harte @rapilos!!! en @Volfijn dat ik je las. Hoop dat je je snel beter voelt. Zit ook niet lekker in mijn vel. Nou ja. Morgen beter. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Fijn dat ik op de dagpact kon, het heeft enorm geholpen om niet te gaan drinken. Gisteren is voorbij, het is gelukt en het voelt als een nieuwe mijlpaal , ik kan dit dankjullieallemaalheelergwel rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 O toe nou @Bor niemand kan iets over JZ zeggen zonder dat jij aanslaat, maar over de kerk accepteer je nog geen zweempje kritiek? Zelfs geen grapje? Dat slaat nergens op. karin123 en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Volgens mij zat je niet lekker in je vel @Bor en was je op zoek naar een uitlaatklep in de vorm van ruzie. Of sla ik nou de plank mis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 12 uur geleden zei Reacher: Bij mij schijnt er iemand van de kerk straks aan de deur te komen. Welke kerk en waarom weet mijn vriend niet. Spannend Ik zit hier met net gekamde haren en fris gepoetste schoenen te wachten. Tandjes gepoetst voor als je moet lachen? karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 27 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2022 Nou, jij komt toch ook niet ongevraagd bij mij aan de deur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden