Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 januari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Nou Jane, misschien is je buurman gewoon een weekeindje weg ofzo
Hoe weet je dat hij definitief weg is dan /
Zijn alle meubels en gordijnen dan ook weg ?
wat raar he
goed, dat je het pakje niet aangenomen hebt

Ja balen, als je zolang thuis moet blijven voor je eigen pakket

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou normaal neem ik pakjes altijd aan hoor,
blij dat ik zo'n bezorger kan ontlasten☺
maar nee de buurmans gordijnen zijn weg en
ik keek tegen een hoop beton aan
hij woonde in de grootste slaapkamer, sliep in de kleinste
en de huiskamer is jaren nooit ingericht geweest, dat was al
vreemd. Vaak groette hij ook niet terug, maar eergisteren toevallig weer wel.
Ik vond hem vreemd maar best aardig.
Nu weet ik niet goed wat ervan te denken.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Quinn:

Hi. Ik zit er nogal doorheen naar aanleiding van alles gisteren. Ook teruggevallen in oud gedrag en verkeerde copingmechanismen. Het zij zo. Proberen daar weer uit te komen.

Ik lees je. Ik zit er ook doorheen. Maar niet meer lezen over The Voice 

Heb je gedronken Quinn? Ik niet in elk geval, dat gun ik de daders niet. 

Ik drink niet wat er ook gebeurt, ODAAT en I will Not Drink With You Today (dagpact) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rosee:

@Quinndat betekent toch niet dat je gisteren hebt gedronken he?:heart:

 

57 minuten geleden zei Artemis:

Heb je gedronken Quinn? Ik niet in elk geval, dat gun ik de daders niet. 

Nee, niet gedronken. Wel een paar gram m'n neus in geduwd en één en ander aan vernielingen aangericht.

Wat ik zei, oud gedrag dat zomaar weer de overhand neemt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika Ik slik ook al meer dan 20 jaar paraxotine,  20 mg per dag. En ik herken dat mateloze met eten. Ik ben overdreven aan het doorslaan al een tijd, met sporten/gezond eten. Daarom ben ik nu slank. Maar of dit stand houdt. Ik voel ook die verzadiging niet, tenzij ik echt veel eet. Nu ik dit van jou lees, valt het kwartje.  Ik wil eigenlijk al tijden van die AD af, maar durf het niet. Net weer voor 3 maanden gekregen, maar misschien dat ik het zou kunnen verlagen tot 10 mg. Ik weet niet hoeveel jij slikt, maar zou minderen jou kunnen helpen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al tijden heb ik er last van, maar sinds ik geen alcohol meer drink valt het mij steeds meer op: jeuk.
Na wat gegoogle kom ik tot de volgende zelfdiagnose: Ziekte van Grover (een oude mannenkwaal).
Morgen mijn huisarts bellen.

Voor hier alvast de vraag: heeft iemand een tip voor een smeerseltje tegen een droge huid en jeuk?
Ik heb zonet al hydraterende handcrème van de JMB eigen merk gekocht, verder hadden ze niets.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Roberto:

Al tijden heb ik er last van, maar sinds ik geen alcohol meer drink valt het mij steeds meer op: jeuk.
Na wat gegoogle kom ik tot de volgende zelfdiagnose: Ziekte van Grover (een oude mannenkwaal).
Morgen mijn huisarts bellen.

Voor hier alvast de vraag: heeft iemand een tip voor een smeerseltje tegen een droge huid en jeuk?
Ik heb zonet al hydraterende handcrème van de JMB eigen merk gekocht, verder hadden ze niets.

 

Waar woon jij ? Ik kan mijn huisarts niet bellen op zondag. Hooguit bij levends bedreigende situaties 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ben ik weer even.
Afgelopen nacht voor het eerst dit jaar weer geprobeerd in m'n eigen bed te slapen maar om 3 uur toch weer naar beneden gegaan en in m'n stoel beetje verder gedut. De gedeeltelijke verlamming van m'n middenrif lijkt aan de beterende hand maar als ik lig heb ik het nog steeds snel benauwd. Nog wat geduld dus. Al met al ben ik wel erg moe door slecht slapen.

@Roberto, ik heb al jaren last van een droge en jeukende gezichtshuid en allerlei smeerseltjes brachten niet echt uitkomst. Nu doe ik al sinds een paar jaar elke avond 'rijke babyolie' van zwitsal op m'n gezicht. Dat helpt me. M'n handen zijn daardoor ook veel minder ruw, een toevallige maar welkome bijkomstigheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...