Rosee Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Goedemorgen. Wat zwaar voor je @Maja, gelukkig heb je niet gedronken. Hang in there. @Quinn van harte met je 10 maanden, heel veel respect!!! Voor t eerst weer tulpen in huis, krijg er n beetje een lentegevoel van Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Succes vandaag met de cursus @Lika, best een opgave zo'n hele dag online. @Borhoe is het met je zus nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Vanmiddag weer zwemmen en met de hond van de buren wandelen die corona hebben. Hoop niet dat de hond het ook kan doorgeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 3 minuten geleden zei Rosee: Vanmiddag weer zwemmen en met de hond van de buren wandelen die corona hebben. Hoop niet dat de hond het ook kan doorgeven https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/huisdieren karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Dank @lady janevoor de info! Gelukkig is de kans zeer klein lees ik. Maar er wordt wel afgeraden met t huisdier te knuffelen, laat ik dat nou gisteren uitgebreid gedaan hebben. Vandaag maar een beetje oppassen dan. Wel ontsmet ik daarna goed mijn handen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Veel sterkte @Bor Heeft ze haar boosterprik al gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Vreselijk @Bor, veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 (bewerkt) @Quinn gefeliciteerd met 10 maanden .. Sorry dubbel maar krijg dit niet weg. 15 januari 2022 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Brr wat afschuwelijk Bor. Veel sterkte. En Maja ook, met moeders. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Jeetje @Bor klinkt bloedernstig , en je kleine kleinkind ook in ziekenhuis . Sterkte en knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 @Quinn gefeliciteerd met 10 maanden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Laat ik me weer op het pact zetten, hoewel ik geen drang verwacht Dagpact Maja Artemis Roberto Ikkanhet Quinn Claudius Lonster Zonet weer gezwommen, zo blij dat het weer open is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 5 uur geleden zei Lonster: Hoe gaat het met je Claudius? Je bent zo stilletjes. Ik ben inderdaad nogal stil, alles loopt niet zoals ik het zou willen. Maar ik drink niet. Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Geen ideaal moment om te stoppen dan inderdaad @Bor, kon je niet van je man bietsen? Sterkte met je dochter! En wat is dat nou met je kleindochter, ook covid? Ik wist niet eens dat baby's er ook zo ziek van kunnen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Ik heb net weer tweeënhalf uur door de bergen gelopen en realiseerde me opeens dat ik nu fitter ben dan ooit. Wat een geweldig gevoel, ik loop tegen hellingen op die ik voorheen écht niet aankon en dat kan alleen maar komen omdat ik een paar jaar geleden gestopt ben met roken én zuipen. Ik ben nu moe en het zweet staat op m'n rug maar wát een verschil met de dagelijkse katerige lamlendigheid van voorheen. Blij mee! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 en hier weer voor het eerst naar de sportschool geweest super rustig nog gelukkig, in tegenstelling tot de markt, op weg naar huis. Volle terrassen, drukte bij de kramen en ja wel blijde gezichten. Gauw bietjes en mini rode kooltjes gekocht en wegwezen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Wat heftig @Bor hoop dat het allemaal maar goed gaat! @Maja sterkte met je moeder. Ik heb het winkelen niet zo erg gemist. Maar goed, was ook maar een maandje toch? Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 @Quinn 10 maand? Geen makkelijke weg, maar je doet het maar mooi wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 niet ééns, 19 dec. tot 15 jan. nee dat winkelen is best eens goed om te zien wat ik allemaal al teveel had. Ik heb de meeste kleren weer eens gedragen en andere kombi's gemaakt. Vooral de joggingkleding haha. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Zit er ook een sauna bij jouw sportschool @lady jane? Bij die van mij wel, hoop zo dat die ook open is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 nee helaas Rosee, ik sport bij basic fit voor 2 tientjes p.m. niks extra's dus maar heb thuis n infra rood en hoop dat de gewone weer gauw open gaan Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben ( zeker niet als oordelende , maar is je dochter gevaccineerd ? Omdat ze wel hele heftige verloop heeft van de corona ? @Bor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 (bewerkt) x 18 januari 2022 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 (bewerkt) Er is niets voor belang bij , is alleen dat je zoveel verhalen hoort mbt corona enz , wel niet vaccinatie , wel niet ziek ervan . En vaak zijn het nog eens derde hands verhalen. Was meer dat ik het wel eens fijn vind om het vanuit iemand direct te horen hoe het nou eens kan zijn of zitten zonder opsmuk. En als je daar niet op wil of kan antwoorden no big deal toch. Vaak ben je wel eens een open boek en schrijf je even van je af wat je vraagt niet te quoten en dat is niet altijd alleen over jezelf . 15 januari 2022 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden