Lonster Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Goedemorgen. Mist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Goedemorgen. Nevel buiten en in het hoofd. +4. Dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Goedemorgen, donker, gordijnen dicht Dagpact Maja Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 (bewerkt) Dagpact Maja Artemis Lonster Ja voorlopig nog donker en gordijnen dicht. Veel te vroeg wakker, maar ook wel fijn, zo'n rustige opstart. 14 januari 2022 bewerkt door Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 mijn kat rende om 4:50 uur het hele huis door, sleepte met haar sok, mauwde, vrolijk diertje, als ze zo doen gaat het goed met mij. Daarna geen oog dichtgedaan. Onrust. Nu al, Wiebel in de buik en in het hart, emoties, allemaal goed, laat maar komen laat maar gaan, ik kan het wel aan, was wat afwezig, heb rust nodig. fijne dag allemaal, ik ben er wel op enige afstand bij (radar love) Maja en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 -+ Goeie morgen mensen, Vandaag mag ik weer proefpersoon zijn in het Radboud. Ik word onderzocht op mijn evenwicht na mijn infarct. Dit voor mensen die in de toekomst een infarct krijgen. Moet een scan laten maken en oefeningen doen. Wat zal ik vanavond slapen zeg. karin123, Hadocque en Etty reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Goed zeg @bolletje! succes! bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 (bewerkt) Goedemorgen. Wake up in het donker met de ministepper op de muziek van Prayer in C 1 hour . Dagpact Maja Artemis Lonster Roberto 14 januari 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Bij mij is de UFO alweer terug in de lucht. Zal ik er dit keer mijn vriend maar niet voor wakker maken? Gisteren was best lachen. Voor mij dan. Heft jouw kat een sok waarmee ze speelt @Artemis? Wat schattig! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Hoe gaat het @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Goeiemorgen allemaal, hier helder en +1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Dagpact Maja Artemis Lonster Roberto Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Dagpact Maja Artemis Lonster Roberto Claudius ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 31 minuten geleden zei niks: Hoe gaat het @Reacher? Beterrrr! Wel kapotmoe. Jij? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Gaan vandaag voor de boosterprik. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Mijn man is best tegen en als dan pfizer. Hier in het ziekenhuis kun je die krijgen t/m vandaag mits je in het ziekenhuis moet zijn. Dus mijn huisarts heeft me een lab briefje gemaakt voor bloed te prikken. Hoef niet te prikken maar is voldoende voor de booster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Morning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Ik had moderna, en heb gisteren als booster ook moderna gekregen. Dat sluit dan goed aan en volgens die mensen daar zou iedereen die 45+ is die krijgen. Alleen beetje stijve arm, verder nergens last van gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 (bewerkt) Mijn man is best tegen en als dan pfizer. Hier in het ziekenhuis kun je die krijgen t/m vandaag mits je in het ziekenhuis moet zijn. Dus mijn huisarts heeft me een lab briefje gemaakt voor bloed te prikken. Hoef niet te prikken maar is voldoende voor de booster. Klopt @Lonsteralleen hier in het ziekenhuis hebben ze alleen pfizer en die hadden we de eerste 2 keer ook. 14 januari 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 Goedemorgen frummers. Het is hier +6 en bewolkt. Ik kreeg de eerste prikken met Pfizer, geen vuiltje aan de lucht, de booster inderdaad met Moderna, ben er 2 dagen echt ziek van geweest... Afijn, alles voor het goede doel moeten we maar denken. Een bakje eerst maar. Dagpact Maja Artemis Lonster Roberto Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 4 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers. Het is hier +6 en bewolkt. Ik kreeg de eerste prikken met Pfizer, geen vuiltje aan de lucht, de booster inderdaad met Moderna, ben er 2 dagen echt ziek van geweest... Afijn, alles voor het goede doel moeten we maar denken. Een bakje eerst maar. Dagpact Maja Artemis Lonster Roberto Yvonne Nu staan @Claudiusen ik er niet meer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 (bewerkt) Geplaatst 34 minuten geleden Oeps, sorry ikkanhet. En gek, ik had al zoiets van: 'klopt dit wel'... maar keek blijkbaar helemaal over het rijtje heen.... Dagpact Maja Artemis Lonster Roberto Claudius ikkanhet Yvonne 14 januari 2022 bewerkt door Yvonne ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2022 3 minuten geleden zei Cleo66: Goedemorgen, ik was doodziek van Pfizer, zoon lief ook niet fit . Die andere 2 jongste en man , de 2 brekebeentjes , wederom nergens last van Raar hoor , onverklaarbaar ook Ja vreemd hé we wachten het maar af meer kunnen we toch niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden