ikkanhet Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Goeiemorgen, vandaag om 6 uur al wakker aangezien m'n man zn alarm beneden keihard bleef afgaan. Ach geef niet ben deze maand nog vrij. Vandaag genoeg te doen. Zet hem op iedereen. Ik ben blij dat ik gister niet gedronken heb :-) Zbb, rapilos, CarpeDiem en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Goeiemorgen @Jessje, Ja ik ook zit pas weer op dag 3 maar ga ervoor. CarpeDiem reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Goedemorgen! Net een uur stevig gewandeld. Rustige werkdag voor de boeg. Vanavond weer een (online) meeting en daar kijk ik weer erg naar uit. Fijne dag allemaal. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Goeiemorgen @Pulluptomybumper en @Waldorff Ga vroeg starten, douchen, bed verschonen etc. Gisteren weer met onze lieve Valco bij de dierenarts geweest. Hij is te overenthousiast geweest. Nu een spier verrekt. Dus een spuitje en tabletten en even geen lange boswandeling voorlopig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeDiem Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Goedemorgen allemaal. Wat zijn jullie er lekker vroeg bij! En dan al aan t werk of wandelen. Wat een goed begin van de dag. Ik ga dan ook maar uit mijn bedje! Fijne dag. Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Buiten is het kkkkoud en het giet, baggerweer dus. Binnen is het inmiddels weer lekker warm en staat een bakje klaar. 5 januari 2022 bewerkt door Yvonne CarpeDiem reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Goeiemorgen @CarpeDiemen @Yvonne DAGPACT: Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeDiem Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne ikkanhet CarpeDiem 5 januari 2022 bewerkt door CarpeDiem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 DAGPACT: Yvonne ikkanhet CarpeDiem Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Hoi @Claudiushoe is het met jou? Lukt het je makkelijk om droog te blijven nu je niet meer in de kliniek bent? Is je hondje alweer bij je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Was al bijna klaar en weer een fris bedje. Goeiemorgen @Claudiusen @Yana Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne ikkanhet CarpeDiem Claudius Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 DAGPACT: Yvonne ikkanhet CarpeDiem Claudius Roberto Jessje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Goedemorgen allemaal. Heerlijk gevoel deze morgen. Een dag van mij alleen!! Dit is rijkdom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 goeiemorgen frummers het begint weer wat saaier te voelen nu het weer slechter wordt ik denk dat het tijd wordt om iets van structuur toe te voegen al is het maar voor de resterende wintermaanden Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Goedemorgen. Vandaag de kerstspullen maar eens naar zolder. Ik wilde een stukje wandelen, maar een blik door het raam zegt mij genoeg. DAGPACT: Yvonne ikkanhet CarpeDiem Claudius Roberto Jessje Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Mijn dag kan niet meer stuk mijn vriendin is terug. Ze heeft in een ontzettende binge gezeten en was haar mobiel kwijt. Nu dus meteen adres gegevens etc gevraagd. karin123, Toos, Yana en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Goedemorgen. @bolletjeik las over je kat. Wat ontzettend fijn dat ze zo heeft kunnen sterven zoals ze dat instinctief wilde, haar eigen plekje. @Lika heerlijk gevoel he zo'n dag. Ik heb ook nog vakantie, zie best weer tegen volgende week op als het gekkenhuis vol deadlines weer begint. Nog maar niet aan denken. Leuk om te lezen @bumperjim trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Oh gelukkig maar @ikkanhet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Een hele goede morgen allemaal, Boodschapjes zijn al binnen Wordt een recept met bloemkool vanavond Voel me best top vandaag Straks even alles lekker zuigen Gisteren alle kerst spullen opgeruimd Dus het jaar kan weer fris beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 Morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 DAGPACT: Yvonne ikkanhet CarpeDiem Claudius Roberto Jessje Toos Spirit. Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden