Spring naar bijdragen

Zondag 19 december 2021

Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. @Evendank voor het melden, gecondoleerd, wat verdrietig...

@ikkanhet hopelijk weet je snel meer, wat lastig die onzekerheid.

Beetje somber hier, niet voor mezelf maar zie hoe de jongens het lastig hebben met weer een nieuwe lockdown. De oudste is boos dat hij zich netjes gevaccineerd heeft net als zijn vrienden en dat 'door een stelletje wappies er nu weer een lockdown is' en bovendien is die hele omnikronvariant niet gevaarlijk, dus... Begrijp zijn frustraties goed, hij is bijna 19 en alle leuke dingen zijn weg. Jongste zoon van 16 is minder sociaal maar fanatiek sporter, iedere dag om 7 uur 's ochtends in de sportschool, het helpt om zijn frustraties eruit te gooien (gedragsprobleem) echt een gemis voor hem. Waar ik eerst nog zoiets had van: kom op schouders eronder heb ik nu begrip voor ze. Net als voor alle ondernemers en ouderen trouwens. Dit is gewoon ronduit ellendig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei ikkanhet:

Ik krijg mijn app vriendin weer een keer niet meer te pakken vanaf 1 december dus maak me nu toch echt zorgen.

Dat heb ik ook wel eens.
Kun je zien wanneer ze voor het laatst online was?
Mijn ex-masseur was ook sinds juni jl. niet meer online.
In oktober ben ik zonder afspraak bij hem langs gefietst.
Bleek zijn mobieltje kapot en had hij een nieuw nummer.

Een vriendin van mij heeft tijdens een toilet bezoek haar mobieltje in de pot laten vallen.
Een vriend van mij had zijn mobieltje ook in het water laten vallen.

Ik wil je niet geruststellen of bang maken.
Kun jij checken wat er met haar gebeurd is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff wat een vervelende dag vandaag. Afspraak niet door, fietsensleutel kwijt  en word ik in de supermarkt uitgescholden door een vrouw die vond dat ik kennelijk even niet genoeg afstand  hield. Kan zijn dat ik even niet goed oplette maar om dan te gaan schelden. Ik had zin om iets terug te zeggen maar mijn scheldvocabulaire is kennelijk niet erg creatief, ik kwam niet verder dan : vervelend type!

(En ja misschien had ze wel iets vervelends meegemaakt dat ze zo deed of was ze eenzaam maar dan nog.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...