Claudius Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Goeiemorgen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 (bewerkt) Goedemorgen! Vandaag Sinterklaas. Twee platen om in de stemming te komen (of niet). Een van Charlotte Dematons en een van Jan Steen. Vandaag naast een stukje boterletter uit de oven, ook warme bisschopswijn (zonder alcohol natuurlijk ) Dagpact Claudius Maja 5 december 2021 bewerkt door Maja Volgorde veranderd Rosee, karin123, niks en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Hier is het pas morgen Sinterklaas. Mooie plaatjes @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Besteed je er morgen aandacht aa @Claudiusof sla je een jaartje over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Goeiemorgen allemaal, Veel plezier voor die vandaag Sinterklaas vieren. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Leuke plaatjes Maja! Hier al sinds half 8 bezig geweest met bijvullen cv ketel. Duurde lang ivm alles ontkoppelen, verschuiven en dweilen vanwege lekken. Ben bang dat er iets mis is want de keteldruk loopt steeds terug. Gisteren kerstboom gekocht, maar toen ik thuiskwam wilde ik m een beetje bijknippen met de tuinschaar omdat de vorm toch niet helemaal naar mn zin is. Per ongeluk veel teveel vanaf geknipt en hij ziet er nu nogal merkwaardig uit Een soort bolvorm. Reacher, niks en Maja reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 (bewerkt) Privacy 5 december 2021 bewerkt door Rosee Maja, niks en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Voor jezelf zorgen @Rosee, om overeind te blijven die dagen, en plan dat in. Sluit jezelf op in de badkamer en neem een dagdeel Spa dag. Een urenlang wandeling met je vriend. Vooral die 1 e kerstdag is nogal zwaar als het thuis gespannen is, zorg voor ontsnappingsroutes. Anders met zijn allen naar snowworld of zoiets dergelijks? niks en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 He bah @Roseeweet hier niet zo goed op te antwoorden behalve dat ik voor jou hoop dat het allemaal mee gaat vallen en je toch een beetje kunt genieten van de feestdagen. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 @Pulluptomybumper en ik zitten volledig op één lijn Een soort van. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 1 minuut geleden zei Pulluptomybumper: Oh wacht ik ruil mijn tip in voor een betere Er moet in ieder geval één persoon naar zijn of haar (bad) kamer Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Haha thanks voor jullie tips ik ga me alvast opsluiten in de badkamer! top idee eigenlijk. Nu sporten, laterzzzz. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Goedemorgen! Dagpact Claudius Maja Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 https://www.dumpert.nl/item/100016123_adbada61 sint komt overal, ook bij het anger managment office karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 2 uur geleden zei Maja: Besteed je er morgen aandacht aa @Claudiusof sla je een jaartje over? Al die feestdagen zijn voor mij reeds lang gewone kalenderdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Voor mij is het een gewone zondag. Hoef niets van mezelf vandaag. Heb wel lekkere pepernoten in een chocolade jasje voor vanmiddag. Misschien loop ik straks naar de oliebollenkraam voor een lekkere Berliner bol. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Goedemorgen. Ben pas net wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Goedemorgen. Voor mij ook allemaal gewone dagen @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Goedemorgen Hier ook een gewone zondag, sinterklaas is hier vrijdag al geweest voor de kleintjes. Nog heel veel pepernoten over. Daar mag ik vandaag nog van snoepen van mezelf. Morgen weer in het gareel. straks maar even de neus buiten de deur steken voor een ommetje. Dagpact Claudius Maja Tatum Toos Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Ik heb vanmiddag ook Sinterklaas gedoe. Mijn nichtje geloofd er nog in en dat vind ik altijd zo sneu. Ben je omringd door allemaal volwassenen die gewoon in je gezicht liegen. Ik merk dan ook dat ik heel slecht ben in liegen tegen mensen die oprechte vragen stellen. Ik word er nerveus van, stel dat ik mij verspreek of iemand anders. Anyway, de gedichten zijn weer klaar en vanaf morgen op naar de kerst. niks, Etty en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 1 uur geleden zei karin123: Goedemorgen. Voor mij ook allemaal gewone dagen @Claudius Woon jij dan alleen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Goedemiddag allemaal Dagpact Claudius Maja Tatum Toos Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Kan mij iemand op het dagpact zetten... Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 1 uur geleden zei Claudius: Woon jij dan alleen? Nee Claudius, samen met man en hond. We hebben geen kinderen en dus ook geen kleinkinderen. Wij zijn ook allebei enig kind. Allebei een beetje Remi niks en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden