Spring naar bijdragen

Zondag 5 december 2021

Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Vandaag Sinterklaas. Twee platen om in de stemming te komen  (of niet). Een van Charlotte Dematons en een van Jan Steen. 
Vandaag naast een stukje boterletter uit de oven, ook warme bisschopswijn (zonder alcohol natuurlijk :P)

Dagpact

Claudius
Maja

08D9E14D-EE13-463E-B5F3-ABF58B220F12.jpeg.3a60da1818400dc708da432081944253.jpeg

0A49F452-2A40-4438-ABE9-F49BE2931CEA.jpeg.4969d573298b840b07cb6ab9bc4dad50.jpeg

bewerkt door Maja
Volgorde veranderd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke plaatjes Maja! Hier al sinds half 8 bezig geweest met bijvullen cv ketel. Duurde lang ivm alles ontkoppelen, verschuiven en dweilen vanwege lekken. Ben bang dat er iets mis is want de keteldruk loopt steeds terug. Gisteren kerstboom gekocht, maar toen ik thuiskwam wilde ik m een beetje bijknippen met de tuinschaar omdat de vorm toch niet helemaal naar mn zin is. Per ongeluk veel teveel vanaf geknipt en hij ziet er nu nogal merkwaardig uit:blush: Een soort bolvorm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor jezelf zorgen @Rosee, om overeind te blijven die dagen, en plan dat in. Sluit jezelf op in de badkamer en neem een dagdeel Spa dag. Een urenlang wandeling met je vriend. Vooral die 1 e kerstdag is nogal zwaar als het thuis gespannen is, zorg voor ontsnappingsroutes.

Anders met zijn allen naar snowworld of zoiets dergelijks? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Hier ook een gewone zondag, sinterklaas is hier vrijdag al geweest voor de kleintjes. Nog heel veel pepernoten over. Daar mag ik vandaag nog van snoepen van mezelf. Morgen weer in het gareel. straks maar even de neus buiten de deur steken voor een ommetje.

Dagpact

Claudius

Maja

Tatum

Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vanmiddag ook Sinterklaas gedoe. Mijn nichtje geloofd er nog in en dat vind ik altijd zo sneu. Ben je omringd door allemaal volwassenen die gewoon in je gezicht liegen. Ik merk dan ook dat ik heel slecht ben in liegen tegen mensen die oprechte vragen stellen. Ik word er nerveus van, stel dat ik mij verspreek of iemand anders. Anyway, de gedichten zijn weer klaar en vanaf morgen op naar de kerst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...