niks Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Goedemorgen! Sinterklaas weekend, wij vieren het morgenmiddag. Straks even naar de markt lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Goeiemorgen @niks Als je tweede meisje komt hoeveel verschil zit er qua maanden in? 1jaar en.... Gewoon nieuwsgierig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Anderhalf jaar ongeveer. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 O dat is leuk dat er niet veel leeftijd tussen zit. Hier schelen ze ook een jaar en 7 maanden en ik met mijn zus 1 jaar en 8 maanden. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 een ex schoonzus van mij scheelde met haar zus 11 maanden dus in hetzelfde jaar geboren. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Ik bof nog meer @ikkanhet: mijn zus en ik zijn even oud (arme papa en mama) en goedemorgen allemaal. Eerst klussen doen . Tot straks! dagpact Maja ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Goedemorgen allemaal dagpact Maja Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Goedemorgen dagpact Maja Artemis Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Goedemorgen, Is @Likamet vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 dagpact Maja Artemis Claudius ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Goedemorgen allemaal, Wat is het hier nog stil zeg. Straks boodschappen doen Zoooo geen zin in koud, mistig buiten bah. Nou ja, maar even moed verzamelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Ik heb net parfum voor zoon en dochter besteld bij Douglas. Haal dan bij Albert Heijn voor elke een bestek dan heb ik een leuk kerstcadeautje voor de kids. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Goedemorgen dagpact Maja Artemis Claudius ikkanhet Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Goedemorgen. Ik herinner me dat je daar al eerder iets over schreef Cleo. En dan is het nu zover Ik kan me zo goed voorstellen hoe zwaar je dat valt. Hoe vaak ging hij uit logeren? En dat tweede logeeradres kan ook niet af en toe bijspringen? Dat zou misschien al wat meer lucht geven. Heeft jullie zoon 24/7 zorg nodig? Ik hoop dat er toch nog een oplossing komt. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Wat akelig @Cleo66. Maar ik krijg heel sterk het gevoel terwijl ik je lees If one door closes, another one opens. Dat wilde ik toch even met je delen. Nu heb ik de paranormale talenten van een familielid van Trump, maar ik ga toch maar een lot kopen vandaag. ik ben aan het viben. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 En als @Reacher dat gevoel heeft dan klopt dat! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Misschien win ik wel een nieuwe surprise. Ik ging even koffie pakken en toen werd mijn fornuisje uit dozen plots een krabpaal. Maar er zijn alweer reparaties uitgevoerd. En kat K heeft mooie aluminium glittertjes op zijn nagels. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 2 minuten geleden zei Rosee: En als @Reacher dat gevoel heeft dan klopt dat! Ik hou je op de hoogte van mijn winnende lot @Rosee Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Ik moet stofzuigen. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Goedemiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Sterkte @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Hi. Ik ben er wel, maar ben een beetje op. dagpact Maja Artemis Claudius ikkanhet Toos Spirit Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 2 uur geleden zei spirit: [...] Wie kent mij beter, dan ikzelf? [...] Ik dacht dat je het nooit zou vragen.. Dit Forum natuurlijk. Rosee en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 O, een beetje laat, maar alsnog goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden