Spring naar bijdragen

Woensdag 1 december 2021


niks

Aanbevolen berichten

41 minuten geleden zei Bor:

Nou ik wil niet over de regels zeiken of zo hoor maar ik kan hier waar ik woon gerust naar de kroeg of uit eten gaan zonder QR code te laten zien. Omdat de eigenaren niet als politieagent willen optreden en nemen elke boete voor lief.

En ik heb het ook op tv gezien; Friesland is geen uitzondering hierin.

Ik vind het asociaal dat wanneer je welbewust geen QR code wilt/kunt laten zien, je alsnog overal naar toe gaat en daarmee een ander belast met een eventuele boete. Omdat jij vast wilt houden aan jouw principes, breng je een ander in een vervelende positie. Principes zijn prachtig en je hebt er recht op. Aanvaard ook de consequenties die daar bij horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Ho, ho even! @Quinn
Ik had het niet over mij persoonlijk, ik schreef alleen dat dat in sommige gevallen dus wel kan zonder code te laten zien.

Ik bedoelde ook niet jou persoonlijk @Bor, maar het gedrag. Van de men die niet mee wil helpen aan een oplossing en ook niet bij wil dragen aan het verminderen van het probleem. De mensen met alleen maar rechten en geen plichten.

En ja @spirit als dit jouw gedrag beschrijft, is dit hoe ik over jouw gedrag denk. Niet over jou, maar over jouw gedrag in deze omstandigheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Quinnhet was Bor die beweerde dat ze ongevaccineert naar de kroeg en uit eten kan gaan. En dar ze de  consequenties bij de kroeg of het restaurant neerlegt (boete).

 

Spirit en ZBB hebben nog nooit zoiets beweert. Die accepteren de consequentie dat ze even niets kunnen doen. 

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee, @Oskarik heb niets met feestdagen. Onze trouwdag al zonder drank gevierd. December is klassiek een heel moeilijke maand voor mij. Dan graaf ik mij het liefste in, Zoop me van de wereld. Dit jaar dus niet. Kerst vieren we altijd met boerenkool, samen, daar hoeft geen drank meer bij. Mijn verjaardag wordt wel een ding, voor het eerst zonder drank.... 

Onze kinderen wonen ver weg en ik verwacht niet dat wij of zij gaan reizen 

ik sta op one day at a time... als moeilijk wordt kom ik wel hier 

bewerkt door Artemis
oskar gequote voor alle duidelijkheid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Bor:

Nou nee het ging niet over vaccineren of niet, enkel de vraag was of je overal QR code moet laten zien of niet. Je zou beter moeten lezen voor je wat zegt. Het was en is Bor die geen discussie aangaat over Covid en ook niet over pieten.

Dus je weet niks van mij.:):P

Ik lach me helemaal dood!

Ik weet ook niets over jou en wil nog minder van jou weten. 

Jij hebt mij niet om de tuin geleid, wel  @Quinn

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...