Spring naar bijdragen

Maandag 29 november 2021


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Ben vroeg wakker en open de dagdraad. Vandaag een thuiswerkdag. Vroeg beginnen betekent vroeg het werk afgerond. Dat is dan weer een voordeel van thuiswerken. Daarna laarzen aan en naar buiten. Via het bos naar de Waalsdorpervlakte en stukje Meijendel en weer terug. 
Gisteren voor de tweede keer een ree gezien in het bos. Toch bijzonder, zo midden in de grote stad. Ik weet niet wie het meeste schrok toen wij plotseling oog in oog met elkaar stonden. :D
 

dagpact

Maja

bewerkt door Maja
Emoticon en woord toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Cleo, Oskar, Bol en Ikkanhet, en lekker slapen Quinn. 
@Cleo66, als er al 'gewone' ledlampen met echt warm licht op de markt zijn, en flikkerende kaarsen op batterijtjes met warm led licht, dan moeten er toch ook snoeren met ledlampjes in echt warme tinten te krijgen zijn??? 
Ik wacht trouwens nog met de kerstdingetjes tot na Sinterklaas. 
Dat wordt hier nog ouderwets gevierd met k'dootjes voor iedereen en de volwassenen hebben een lootje getrokken, daar komt bij het k'doo een surprise en een gedicht. 
En echt, dat gaat niet over giga k'doos.... 
Sinterklaas is trouwens helemaal geen verwarde oude man. 
Wel een oude man, maar heel erg bij de tijd en verschrikkelijk wijs. 
Daarnaast heeft hij een heel groot hart. 
(Dat dat maar even gezegd is)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op mijn werk was een conciërge die Sinterklaas speelde en chocoladeletters uitdeelde. Dat was leuk, hij kende iedereen bij naam en wist wie stout was geweest.

De conciërges zijn vervangen door beveiligers en mensen van de facilitaire dienst. Op het werk mag ik vanwege corona dit jaar niet meer komen. De chocoladereep kreeg ik via de post met een gedicht. 

Het is maandagochtend en ik heb geen zin om te werken. Even de laptop aangezet en wat vragen beantwoord. Laptop dicht, telefoon uit. De zon schijnt, ik ga naar buiten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:sun:                      

                                                                                           :sun:                                                  :sun:

                           :sun:

 

                                                                           :)       

                                                                                                                             :sun:

 

   :sun:

                                                :sun:

                                                                                                                                                         :sun:

 

                     :sun:

                                                                                                   :sun:

 

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...