Maja Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 (bewerkt) Goedemorgen! Ben vroeg wakker en open de dagdraad. Vandaag een thuiswerkdag. Vroeg beginnen betekent vroeg het werk afgerond. Dat is dan weer een voordeel van thuiswerken. Daarna laarzen aan en naar buiten. Via het bos naar de Waalsdorpervlakte en stukje Meijendel en weer terug. Gisteren voor de tweede keer een ree gezien in het bos. Toch bijzonder, zo midden in de grote stad. Ik weet niet wie het meeste schrok toen wij plotseling oog in oog met elkaar stonden. dagpact Maja 29 november 2021 bewerkt door Maja Emoticon en woord toegevoegd karin123, Lika en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Mooie plannen @Maja, lopen in de natuur is goed voor alles, werkse en veel plezier! Dagpact Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 29 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Goedemorgen Yana en dankjewel Jij ook een fijne dag! ik zet mijzelf weer terug in het dagpact Dagpact Yana Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Oh, sorry Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Goedemorgen Dagpact Yana Maja Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Goedemorgen frummers, Buiten is het nog stikdonker, 0 graden, maar wel windstil nu en het regent even niet Binnen is het behaaglijk en branden de lampjes. En natuurlijk staat er inmiddels een bakje klaar. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 DAGPACT: Maja Yana Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Goeie morgen iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Morgen afronden hier, eindelijk dan toch. Voor nu welterusten. DAGPACT: Maja Yana Claudius Yvonne Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 DAGPACT: Maja Yana Claudius Yvonne Quinn ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Ja gelukkig wel @Oskarmoet er niet eens aan denken brrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Goedemorgen Cleo, Oskar, Bol en Ikkanhet, en lekker slapen Quinn. @Cleo66, als er al 'gewone' ledlampen met echt warm licht op de markt zijn, en flikkerende kaarsen op batterijtjes met warm led licht, dan moeten er toch ook snoeren met ledlampjes in echt warme tinten te krijgen zijn??? Ik wacht trouwens nog met de kerstdingetjes tot na Sinterklaas. Dat wordt hier nog ouderwets gevierd met k'dootjes voor iedereen en de volwassenen hebben een lootje getrokken, daar komt bij het k'doo een surprise en een gedicht. En echt, dat gaat niet over giga k'doos.... Sinterklaas is trouwens helemaal geen verwarde oude man. Wel een oude man, maar heel erg bij de tijd en verschrikkelijk wijs. Daarnaast heeft hij een heel groot hart. (Dat dat maar even gezegd is) bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 10 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT: Maja Yana Claudius Yvonne Quinn ikkanhet zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Jij ook een goedemorgen zbb. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Ja jullie ook allemaal hier redelijk geslapen vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 35 minuten geleden zei Oskar: Kijk, daar is nog zo’n zeeschuimer. Hallo @bolletje Hallo 1e stuurman Oskar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Ik ga eens met mijn wonderdoekje aan de slag. Kijken of het wonderen verricht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Af en toe poets ik tussen de pauzes in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Goedemorgen DAGPACT: Maja Yana Claudius Yvonne Quinn ikkanhet zbb Toos Eerst de huishoudelijke perikelen maar. Altijd lekker om 's avonds in een schoon bedje te stappen zonder eerst door de stofvlokken te moeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Op mijn werk was een conciërge die Sinterklaas speelde en chocoladeletters uitdeelde. Dat was leuk, hij kende iedereen bij naam en wist wie stout was geweest. De conciërges zijn vervangen door beveiligers en mensen van de facilitaire dienst. Op het werk mag ik vanwege corona dit jaar niet meer komen. De chocoladereep kreeg ik via de post met een gedicht. Het is maandagochtend en ik heb geen zin om te werken. Even de laptop aangezet en wat vragen beantwoord. Laptop dicht, telefoon uit. De zon schijnt, ik ga naar buiten. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 karin123, Yvonne, lady jane en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Goedemorgen. Koud hier in de kamer beneden 14 graden, brrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden