Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 november 2021


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Mooi dat jullie negatief getest zijn @Oskar, maar jammer van de jongste. 
Maar 'niet knuffelen'... pfff, moeilijk hoor dan. 
Nog even doorzetten dus.... 
Buiten is het  1 graad boven nul, het regent en , hoe kan het ook anders, het is kkkkkoud. 
Binnen is het lekker warm en staat een bakje klaar. 
image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi. Ik zit aan een heel goed gelukt bakkie koffie.

@ikkanhet, goed van je dat je jezelf weer herpakt. Mag ik vragen hoe lang en hoeveel je deze keer gedronken hebt? Dat is gewoon nieuwsgierigheid hoor, dus als je geen zin hebt om antwoord te geven is het ook prima.

Je zei dat het kwam omdat er zoveel gebeurd is qua sterfgevallen enzo. Heeft het drinken je iets gegeven wat op een andere manier niet lukte, even rust in je kop ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Yana:

Hoi. Ik zit aan een heel goed gelukt bakkie koffie.

@ikkanhet, goed van je dat je jezelf weer herpakt. Mag ik vragen hoe lang en hoeveel je deze keer gedronken hebt? Dat is gewoon nieuwsgierigheid hoor, dus als je geen zin hebt om antwoord te geven is het ook prima.

Je zei dat het kwam omdat er zoveel gebeurd is qua sterfgevallen enzo. Heeft het drinken je iets gegeven wat op een andere manier niet lukte, even rust in je kop ofzo?

Ja heeft inderdaad even rust gegeven heb de piekerknop ff laag gehad staan. Heb 5 dagen gedronken en de hoeveelheid valt wel mee. Heb me niet lam gedronken ofzo. En ook elke dag gewoon goed gegeten.

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei ikkanhet:

Ja heeft inderdaad even rust gegeven heb de piekerknop ff laag gehad staan. Heb 5 dagen gedronken en de hoeveelheid valt wel mee. Heb me niet lam gedronken ofzo. En ook elke dag gewoon goed gegeten.

Dat klinkt dan niet als een onbeheersbare terugval. Ga je nu weer voor de regenton?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me niet zo geweldig, alwéér een dag... zo'n gevoel. Ik heb wat gezondheidsperikelen maar ik heb de laatste weken ook meer wijn gedronken dan normaal en ik vraag me af of het daaraan ligt. Ik neem me voor om de rest van het jaar niks meer te drinken.

Dagpact

Yana

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ‘alweer een dag’ gevoel is voor mij erg verbonden met drinken @Yana, dat komt onmiddelijk terug als ik je lees.
Maar dat hoeft niet het geval te zijn bij jou natuurlijk. Of niet alleen, er kunnen andere dingen spelen. Gebrek aan daglicht bijvoorbeeld.

Kijken of het helpt dat niet drinken, dan weten we dat ook weer. 
 

Hier een bloemetje voor jou.

 

image.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

It sucks dat je jongste Corona heeft en dat er verlenging is van de quarantaine @Oskar. Dat niet knuffelen is niet haalbaar lijkt me. Hij is nog heel klein toch. :(
Misschien wat nachtelijke wandelingen om de cabin fever op afstand te houden?

bewerkt door Reacher
Woordvolgorde
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...