Spring naar bijdragen

Woensdag 24 november 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Delarope:

Ik vind 4 nieuwe banden nou niet zonder kleerscheuren. Had je ze echt nodig om door de keuring te komen of werd je verteld dat het beter was omdat bla bla bla?

Nee, dat vond ik ook niet. Ik bedoelde Zbb.  4 Nieuwe banden is een behoorlijke kostenpost. Dus dat was wel even schrikken. Ik vertrouw mijn garage voor de volle 100%. Geven een eerlijk advies. Gelukkig, want ik heb er zelf de ballen verstand van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen. Het is lastiger dan ik dacht om hier nog wat mee te krijgen nu. Tijd zit toch dwars blijkbaar. 't Is gruwelijk vroeg, maar over een half uurtje word ik opgehaald. Toch nog weer een subject dag. Dubbel. Ik wil niet, maar toch ook wel. Zo vaak komen kansen als deze niet. 

Hoppa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei spirit:

Gisterenavond geen vette troep gegeten en ik voel me vandaag veel beter

Dat kan echt schelen inderdaad. Ik had gisteren een kantenklare zuurkoolschoten met rookworst en jus in de magnetron gedaan. Geen tijd/zin om te koken. Geheel gedachteloos opgegeten. 

Vandaag gekleurde wortels in de oven, met wat honing, olie, rozemarijn en sesamzaadjes. Ben benieuwd. Daarbij seitanworstjes. Nepvlees, verrassend lekker klein braadworstje.

Vooraf had ik een oliebol. <_< Moet niet té gezond worden natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Cleo66:

Ja @Rosee dat vreselijke schaamteloze gedrag , daar ben ik ook het meest angstig voor . Dat is een hele dikke zware stok achter de deur .  Toen wij hier ongeveer tegelijkertijd kwamen schrijven was dat ook zo'n herkenning bij jou.  Sterker  nog , er was nog iemand meer op de wereld die zichzelf zo naar beneden haalt met drank op . Dat schept een band :D

Ja tis maar goed dat we elkaar niet hebben ontmoet toen we allebei nog dronken. :lol: Dan waren we vast in de gekste situaties beland. Ik had nooit een kwaaie dronk maar wel een extreem baldadige. Dingen doen waar je achteraf spijt van hebt. Ik sleepte daar vaak mensen in mee, heel vervelend voor die mensen. Gelukkig nu alleen nog in dromen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al een paar jaar geen moestuin meer maar wat is het heerlijk hè @rapilos, groentes uit eigen tuin... de geur van een vers geoogst worteltje, dat is bijna net zo lekker als klaarkomen (vind ik dan hè :)).

Bij mij staat er een stoofpotje op het vuur met aubergine, tomaat en allerlei zelfgedroogde kruiden en paddenstoelen. Dat ruikt toch lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Oskar:

De geur van verse wortels zal voor mij nooit meer hetzelfde zijn.

Het gaat echt om het moment dat je ze uit de grond trekt hè, dat is nog heel wat anders dan een bosje uit de winkel. Jij hebt vast een achtertuin, ik zou zeggen: zaai een rijtje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb iets onder de leden vrees ik.
Wat een gekke uitdrukking eigenlijk. Iets onder de leden hebben.

Google zegt

Van eene ziekte gezegd, de kiem met zich omdragen, waarin men leden opvatte in den zin van de gezamenlijke lichaamsdeelen, hetlichaam’ 

Maar Google is tipsy geloof ik <_<

Trusten! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijk verhaal @jopie!

Ik mis @Lieke7777ook. Waar ben je?

ik ben gisteren best hard gevallen. Heb nu pijn aan mijn linkerkant. Spier verrekt denk ik. Bleh. Ik val regelmatig. Ben motorisch niet heel geweldig en slordig met voeten neerzetten en optillen. Nou ja.

nog een paar dagen. Dan is het weer weekend. Zin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...