Reacher Geplaatst 24 november 2021 Rapport Share Geplaatst 24 november 2021 Ik heb al, want Sint vindt mij het liefst niks, Tatum en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 november 2021 Rapport Share Geplaatst 24 november 2021 Het is wel koud op deze schoenen. @nancyhad me wijs gemaakt dat we naar Las Vegas gingen dit jaar. karin123 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 november 2021 Rapport Share Geplaatst 24 november 2021 (bewerkt) Verkeerd gegokt, @Reacher! Qua schoenen dan. 24 november 2021 bewerkt door Tatum Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 november 2021 Rapport Share Geplaatst 24 november 2021 Op zijn Hollands lady jane, Reacher, niks en 2 anderen reageerden hierop 2 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 november 2021 Rapport Share Geplaatst 24 november 2021 Ik heb de rest van de schoenen maar even verzameld. Snel slapen gaan allemaal! Reacher, lady jane en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2021 Rapport Share Geplaatst 24 november 2021 vol verwachting klopt ons hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 En???? hebben we er zin in vandaag? Vandaag gaan we naar "Het Kingdom of Permafrost we kunnen daar lekkere ijsthee of koffie drinken en voor de kleine een ijsje "en daarna even langs het strand schelpen zoeken. Leuk ook voor Mini. Tatum en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Ik zit al uren op de slee te wachten Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 (bewerkt) Dat was schrikken, ik had een stel muizen in mijn laars vanochtend. @Reacherheb jij dat gedaan?!!! 25 november 2021 bewerkt door Tatum Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 6 uur geleden zei Tatum: Dat was schrikken, ik had een stel muizen in mijn laars vanochtend. @Reacherheb jij dat gedaan?!!! Deze heb je van mijn katten @Tatum Ze mogen jou graag! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Och! Kijk nu wat ik vind bij de slee! karin123, bolletje, nancy en 1 andere reageerden hierop 2 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 (bewerkt) Vandaag gaan we naar het Oeral gebergte. Daar komen we vanavond pas aan. Vanmiddag hebben we eerst een barbecue. 26 november 2021 bewerkt door bolletje karin123, Bob en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Boebelientje heeft aangeboden die te verzorgen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 (bewerkt) En de bolle wil altijd het meest, weet ik. (sorry, maar ik hou er niet zo van om Boebelientje genoemd te worden) 26 november 2021 bewerkt door Bob bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Wie heeft er al trek? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 We krijgen gezelschap Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Nog meer gezelschap karin123 en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Oh mag ik alvast een worstje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Tuurlijk, tast toe @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 @Reacher je katten zijn aan de wandel! Reacher en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 3 uur geleden zei Bob: Wie heeft er al trek? Bob, doe mij maar een pondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 2 uur geleden zei Quinn: @Reacher je katten zijn aan de wandel! Socrates! terug in de reistas! nancy en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 Tast toe, er is genoeg hoor. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 november 2021 Rapport Share Geplaatst 26 november 2021 We krijgen steeds meer gezelschap. Zouden die ook honger hebben? En wat eten die beesten zoal. Alleen gras toch? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden