Artemis Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Dank @bolletje en @Tatum goede tips! Ga ik zeker doen! Ik ben nu 10 jaar bezig met stoppen, minder drinken en de grenzen zoeken. Wat ik heb geleerd is dat ik niet eentje kan drinken. Als ik terug denk aan al die verdronken vakanties, de katers, de waas, alle gemiste ervaringen, de mist en fysieke klachten. een keer ben ik 2 weken nuchter vakantie Curaçao geweest en heb daar aantal keer gedoken als beloning voor niet drinken. Onvergetelijk! Voorlopig gaan we toch niet en als we gaan dan naar een land waar wijn niet zo'n belangrijk deel van de maaltijd is. Ik zou graag een paardrijvakantie doen. Maar mn man rijd niet. En het geld is op. Op naar vandaag, waar gaan we heen? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 is dit wat? karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 (bewerkt) Heb je ook hobby's Artemis? B.v. gamen? Zoekspelletjes, (casual games) Hartstikke leuk en vergt een opperste concentratie. 15 december 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 2 uur geleden zei Artemis: Is dit wat? Jaha, dat is zeker wat Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 (bewerkt) Bolletje, hobby's genoeg, gamen heb ik gedaan, heel verslavend en ik wilde niet omruilen. Dus mee gestopt. Nu fotografie, tekenen met alle materialen, muziek maken en luisteren, ik drum elke dag, vergt alle concentratie. Yoga meditatie, elke dag, ik verveel me niet Jij? 15 december 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Ik heb al vast wat gebakken, eet smakelijk. lady jane, Tatum en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 7 uur geleden zei Artemis: Bolletje, hobby's genoeg, gamen heb ik gedaan, heel verslavend en ik wilde niet omruilen. Dus mee gestopt. Nu fotografie, tekenen met alle materialen, muziek maken en luisteren, ik drum elke dag, vergt alle concentratie. Yoga meditatie, elke dag, ik verveel me niet Jij? Ik ben bijna altijd bezig met creativiteit op de dagbesteding vanwege een herseninfarct. Daarnaast heb ik thuis veel te doen omdat ik dieren heb. Besloten om thuis niets meer te doen met creativiteit maar het is zo leuk. Mijn avatar van die donkere man en die ram, is het soort werk dat ik schilder. En als ik wat tijd over heb ga ik wat zitten gamen. Point and click, avonturengames enz. Goed voor m'n geheugen Dus zit eigenlijk nooit stil ben altijd wel iets aan het doen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 En wat voor @Yvonne( en @Yana ?) en mij. Groentenspietsjes alias yuk Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Iedereen mag 3 bolletjes! Reacher en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Lekker! niks, Artemis en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Zojuist zei Artax: Yoghurt en citroen. Die heb ik al op. Gna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 2 minuten geleden zei Artax: Yoghurt en citroen. Vooruit dan maar niks, Artemis en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 december 2021 Rapport Share Geplaatst 15 december 2021 Weltrusten Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 december 2021 Rapport Share Geplaatst 16 december 2021 10 uur geleden zei Reacher: En wat voor @Yvonne( en @Yana ?) en mij. Groentenspietsjes alias yuk en voor mij, ook vegetariër, ga geen dieren eten, als godin van de dieren toch, dieren zijn je beste vrienden en vrienden eet je niet op punt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 december 2021 Rapport Share Geplaatst 16 december 2021 12 uur geleden zei bolletje: Mijn avatar van die donkere man en die ram, is het soort werk dat ik schilder. Mooi, en leuk om wat van je lezen, wat je doet, dank je wel bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 december 2021 Rapport Share Geplaatst 16 december 2021 9 uur geleden zei Reacher: Lekker! Zucht... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 16 december 2021 Rapport Share Geplaatst 16 december 2021 Mogguh karin123 en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2021 Moghu. vandaag gaan we naar een kamelenrace. Ikzelf doe niet mee, wil geen blauwe ogen hebben, maar iedereen kan zich opgeven hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 december 2021 Rapport Share Geplaatst 16 december 2021 @bolletjeIk denk dat ik voor de start al zeeziek ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 december 2021 Rapport Share Geplaatst 16 december 2021 Mongolië, Zweden, Den Helder. Af en toe ben ik kwijt waar ik ben. Alcoholvrij, dat ben ik wel. En zo vlieg ik mooi richting een alcoholvrije kerstvakantie. Nog 8 nachtjes slapen. Artemis en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2021 Kijk das het belangrijkste Taat. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 13 uur geleden zei Tatum: Mongolië, Zweden, Den Helder. Af en toe ben ik kwijt waar ik ben. Alcoholvrij, dat ben ik wel. En zo vlieg ik mooi richting een alcoholvrije kerstvakantie. Nog 8 nachtjes slapen. Als je maar niet snel door je vakantie vliegt. Voor dat je het weet is ie zo weer voorbij. l Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 (bewerkt) Nee joh Nun het was maar een voorbeeld. Kon zo gauw geen andere foto vinden Maar je doet het wel heeeeel erg toppie hoor 17 december 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 (bewerkt) Vandaag na het ontbijt vliegen we naar Nepal. Om precies te zijn naar Simikot, een plaatsje ten noord-westen van Nepal. Ik ga vanmiddag de kinderen helpen met hout sprokkelen. Dit op mijn schootmobil met dubbele aanhanger en hele grote banden. En heb ze uitgenodigd een reuzen snoeppartij bij te wonen. Daarna gaan we eten in een superdeluxehotel. Sayaun Thunga Phulka. Vertaald "Made of hundreds flowers. 17 december 2021 bewerkt door bolletje Tatum en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forza Geplaatst 17 december 2021 Rapport Share Geplaatst 17 december 2021 Klinkt goed @bolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden