Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 november 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Yana:

't Is niet voor niks dat ik mijn hele route door NL hier neerzet, dan weten jullie wanneer je me te eten kan vragen :)

Als ik voor je kook kun je de rest van de reis wel vergeten. Was wel cool van jou gisteren. Op de Enterprise kunnen we altijd goed personeel gebruiken als je ooit echt wil reizen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei jopie:

3e dag, 3e week, 3e maand....  indeed.

Maar, hé..... zo erg als vorige week is t vandaag niet meer? 

Dat heb je heel goed 3e dag 3e week 3e maand en daarna word het bij mij vaak wat wisselvalliger

toevallig dat jij dat ook zo goed herken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Buiten is alles grijs én nat. 
Maar het regent niet :) 
Binnen staat een bakje klaar. 

@Yana in Nederland, leuk. 
Maarre.... je slaat het wonderschone Groningen zomaar over??? tsssss :(

En ohhh, wat zielig weer @Reacher, ik heb het laatste muisje dat 1 van mijn kattenkoppen een half jaar geleden mee naar huis nam nog steeds. 
Kattenkop wilde er gezellig binnen mee spelen, maar dat liep een beetje fout: onder andere een gebroken pootje.
Afijn, míjn kat, míjn verantwoordelijkheid dus ook, muislief woont nu permanent bij ons en heeft inmiddels een riant onderkomen voorzien van echt alle muizengemakken.
Vanaf de dag dat muislief zijn intrede in huize Von deed is geen van de katten meer met een muisje of vogeltje thuis gekomen :P

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel soep, dat lijkt me prima voor deze zaterdag. Erwtensoep lijkt me wel wat. Yana als sinterklaas door Nederland, langs bij alle frummers, met Franse snoepjes die ze vanuit een camper uitdeelt. Wat een leuk idee. 

Dag drie, week drie en maand drie herken ik wel van het stoppen met roken, dat het taaie dagen zijn. Als je daar op voorbereid bent, maakt dat het al wat makkelijker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Eer gisteren toevallig naar de kapper geweest ook
Een nieuwe hippe kapper
Meisjes met opgespoten lippen, navel truitjes en chicke zaak
Ze droegen geen mondkapjes en ik hoefde ook niet
Nou, wat mij betreft helemaal prima
weer heel anders geknipt als dat ik gewend ben
Weet nog steeds niet of ik het nou mooi vind of niet
had het eigenlijk liever nog wat korter gewild, maar goed, zal wel even wennen zijn dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Straks komt vriend
we gaan straks de slaapkamer kast in elkaar zetten
Het is heel raar, sinds hij met de verhuizing bezig is, maak ik me alleen maar heel druk om het nieuwe huisje van hem, en kom bij mezelf helemaal nergens meer aan toe
Ook nergens zin in
Als hij eenmaal maar zit en gesetteld is
Donderdag verhuizen
Wat zit ik toch vreselijk raar in elkaar
Maar ja, het is ook zo'n leuk huisje
Zou er bijna zelf wel willen wonen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Zbb:

[...]

maar ik ga er vandaag wat van maken

al weet ik nog niet wat :)

Hier vandaag (tot nu toe) precies tegenovergesteld. Ik heb vandaag zin om iets kapot te maken, al weet ik nog niet wat...
Hoop maar dat het snel over is. t Geeft zo'n rotzooi. En wie mag dat dan weer opruimen? Juist ja. Zóóó geen zin in. (in opruimen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@KohtjeVolgens de kapper moeten dames uren in de stoel zitten om "mijn" grijze haardos te evenaren. Dus daar ga ik maar vanuit. Hij kan het weten tenslotte. Maar inderdaad....wat is mooi grijs? Ik ga het iig niet verbergen, net zoals mijn "rimpels". Voor mij geen kunstgrepen of botox. Ik ben meer van de naturel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Kohtje:

Hier vandaag (tot nu toe) precies tegenovergesteld. Ik heb vandaag zin om iets kapot te maken, al weet ik nog niet wat...
Hoop maar dat het snel over is. t Geeft zo'n rotzooi. En wie mag dat dan weer opruimen? Juist ja. Zóóó geen zin in. (in opruimen)

Sterkte Kohtje

niet echt leuk nee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Toosdat herken ik. Nu met Corona zie je overal dat vrouwen niet meer verven. Ik had een uitgroei van 12 cm. Geen gezicht maar dacht ook zal ik het gewoon grijs laten worden? Heb mij toch weer bedacht en maar laten verven. Het duurt allemaal zo lang dat wachten met verven, heb er een gruwelijke hekel aan. Toch maar weer gedaan. Liefst ook naturel. Maak mij ook nooit op, iedereen kent mij zo.

@Pinkman die kleur is iets te donker:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar heeft die kat dan helemaal geen eten gehad @spirit? Sterkte en rust maar goed uit. :rose: @Kohtje:heart: Toevallig ga ik vanmiddag ook naar de kapper:) uitgroei en wat folies laten zetten. Bij anderen vind ik grijs soms heel mooi maar moet er bij mezelf nog niet aan denken. Nooit zo'n zin om naar de kapper te gaan, altijd weer zo'n lange zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zeg, mijn dag kan niet meer stuk. We moeten dadelijk ergens op bezoek en mijn vriendin zat hier nog wat op de bank te dutten. Ik dus nog even met mijn nieuwe synthesizer bezig, zegt ze warempel "Speel verder, ik wil nog wat relaxen¨. (En ik weet ik nog nauwelijks hoe alles werkt). Hoop dat het bij mijn klanten ook zo werkt. Laat ik ze in slaap vallen op de massagetafel en dan ga ik gewoon wat anders doen. En na een uur reken ik af, heb ik dat het geld voor dat ding makkelijk binnen no-time terugverdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...