Spring naar bijdragen

Donderdag 11 November 2021

Claudius

Aanbevolen berichten

Hier een grote pan met boerenkool, spekjes en worst gemaakt, staat allemaal alvast klaar voordat we St.Maarten gaan lopen vanavond. De kleinste kan dit jaar voor het eerst ook meelopen, zo leuk! 

bewerkt door nancy
#weggehaald, te persoonlijk.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei karin123:

Me behandelaarster komt straks nog even op de boot,even een ondersteunend praatje en mijn bloeddruk opmeten. 

gisteren is ze ook geweest omdat ik niet instaat was om op het spreekuur te komen en ze is voor me naar de apotheek geweest om me ondersteunende medicatie op te halen. 

vandaag komt ze helemaal uit vrije wil

echt heel aardig vind ik dat van haar. 
ze wilt  kijken of het verantwoord is om alleen af te kicken. 

Vandaag heb ik niets meer gedronken,heb het moeilijk omdat ik zo ziek ben. 

we hebben gisteren een schema gemaakt voor de medicatie het helpt me om de scherpe randjes van de afkick acceptabel te maken. 

wel ben ik flink stoned ban die pillen,maar het moet maar even. 

omdat ik zo heftig reageert op de afkick is cold turky te gevaarlijk. 

Het liefst had ik het denk ik in de kliniek gedaan,maar er is een wachttijd ook voor een spoedopname. 

en omdat ik echt niet nog langer wil en kan doordrinken. 

moet ik het alleen doen thuis. 

maar wat ongelofelijk fijn dat ze me op deze manier in de gaten hou en me ondersteund. 

morgen heb ik weer een afspraak op de polikliniek en ik weet nog niet of ik daar morgen al instaat ben,maar als ik vandaag volhou ben ik alweer een dag verder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei knakker:

Pfoe, wat een gedoe Nancy. Is er bij jullie ook nog iets van thuisonderwijs, of is dat geen doen met dat type leerlingen?

Sinte Maarten, oja, sinds ik Groningen heb verlaten heb ik nooit meer kinderen langs de deur gehad. Jammer, want ik vind dat feestje iets sympathieker dan 

En idd, St. Maarten vieren is wel even wat vriendelijker dan dat vréselijke Halloween! 

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij ons op school zijn op dit moment zo'n 40 procent (!) van de kinderen  besmet met corona. Bijna niet te geloven. Tel daar de ouders bij op. Ook een kwart van de leerkrachten, ondanks dat ze gevaccineerd zijn en relatief jong. Toch gaat het vooral om milde klachten. Het lijkt op een doodgewone verkoudheidsvirus die je elk najaar wel ziet. Maar ja, toch moet je dan thuisblijven. Wat een rare/ nare wereld momenteel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei karin123:

Fijn @Zbbdat er toch zomaar iemand vrijwillig bij je langs komt. Word je iig niet alleen gelaten. Al zul je alleen maar een droge boterham naar binnen proberen te drukken. Als het maar iets is.

Ja ik denk aan Brinta of salade ook heb ik nog vla geloof ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Allereerst wil ik @VIII, dikke complimenten geven met de 8 maanden alcoholvrij en je behaalde penning
Wat goed van je zeg, en fijn dat je leven zo ten goede is gekeerd
Enne...dat roken komt ook vast nog wel
(Ik zag dat je bericht helemaal ondergesneeuwd was door de andere berichten eromheen )

Verder net terug van de zweedse meubelgigant, voor spulletjes voor het nieuwe huisje van vriend
Druk, druk, ondanks de mondkapjes en gewone doordeweekse dag
Enfin, het meeste geregeld nu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...