Hadocque Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Je moet wel lekker op je intuïtie varen, natuurlijk. En Cleo geeft duidelijk aan waarom. We gaan t zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 (bewerkt) Hier een grote pan met boerenkool, spekjes en worst gemaakt, staat allemaal alvast klaar voordat we St.Maarten gaan lopen vanavond. De kleinste kan dit jaar voor het eerst ook meelopen, zo leuk! 11 november 2021 bewerkt door nancy #weggehaald, te persoonlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 9 minuten geleden zei karin123: @Zbben @spirit Me behandelaarster komt straks nog even op de boot,even een ondersteunend praatje en mijn bloeddruk opmeten. gisteren is ze ook geweest omdat ik niet instaat was om op het spreekuur te komen en ze is voor me naar de apotheek geweest om me ondersteunende medicatie op te halen. vandaag komt ze helemaal uit vrije wil echt heel aardig vind ik dat van haar. ze wilt kijken of het verantwoord is om alleen af te kicken. Vandaag heb ik niets meer gedronken,heb het moeilijk omdat ik zo ziek ben. we hebben gisteren een schema gemaakt voor de medicatie het helpt me om de scherpe randjes van de afkick acceptabel te maken. wel ben ik flink stoned ban die pillen,maar het moet maar even. omdat ik zo heftig reageert op de afkick is cold turky te gevaarlijk. Het liefst had ik het denk ik in de kliniek gedaan,maar er is een wachttijd ook voor een spoedopname. en omdat ik echt niet nog langer wil en kan doordrinken. moet ik het alleen doen thuis. maar wat ongelofelijk fijn dat ze me op deze manier in de gaten hou en me ondersteund. morgen heb ik weer een afspraak op de polikliniek en ik weet nog niet of ik daar morgen al instaat ben,maar als ik vandaag volhou ben ik alweer een dag verder. Lieke7777, karin123 en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 (bewerkt) 3 uur geleden zei knakker: Pfoe, wat een gedoe Nancy. Is er bij jullie ook nog iets van thuisonderwijs, of is dat geen doen met dat type leerlingen? Sinte Maarten, oja, sinds ik Groningen heb verlaten heb ik nooit meer kinderen langs de deur gehad. Jammer, want ik vind dat feestje iets sympathieker dan En idd, St. Maarten vieren is wel even wat vriendelijker dan dat vréselijke Halloween! 11 november 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Bij ons op school zijn op dit moment zo'n 40 procent (!) van de kinderen besmet met corona. Bijna niet te geloven. Tel daar de ouders bij op. Ook een kwart van de leerkrachten, ondanks dat ze gevaccineerd zijn en relatief jong. Toch gaat het vooral om milde klachten. Het lijkt op een doodgewone verkoudheidsvirus die je elk najaar wel ziet. Maar ja, toch moet je dan thuisblijven. Wat een rare/ nare wereld momenteel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Wat fijn dat je behandelaarster straks nog even komt, ZBB! Daar kun je je aan vast houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Voor Mini , en @niks en meneer @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 28 minuten geleden zei Delarope: Heb je wel goed gegeten vandaag @Zbb ? Nee eten lukt me nog niet,wel heb ik iets gegeten in de dagen dat ik gedronken heb. ik wil wel proberen te eten straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Fijn @Zbbdat er toch zomaar iemand vrijwillig bij je langs komt. Word je iig niet alleen gelaten. Al zul je alleen maar een droge boterham naar binnen proberen te drukken. Als het maar iets is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 @Zbb, is soep een idee? Misschien gemakkelijk dan vast voedsel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Ha @Pulluptomybumper, wat een ingewikkelde naam heb je gekozen! Goed om je weer te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 6 minuten geleden zei Jannigje: @Zbb, is soep een idee? Misschien gemakkelijk dan vast voedsel? Soep heb ik niet meer het zal iets van Brinta of salade moeten worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 9 minuten geleden zei karin123: Fijn @Zbbdat er toch zomaar iemand vrijwillig bij je langs komt. Word je iig niet alleen gelaten. Al zul je alleen maar een droge boterham naar binnen proberen te drukken. Als het maar iets is. Ja ik denk aan Brinta of salade ook heb ik nog vla geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 4 uur geleden zei Bor: Nou en waarom zou het Bumperjim niet zijn dan, dat zegt hij toch dat hij het is. Maar wie is de 'hij' die zegt dat hij het is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Goedemiddag allemaal, Allereerst wil ik @VIII, dikke complimenten geven met de 8 maanden alcoholvrij en je behaalde penning Wat goed van je zeg, en fijn dat je leven zo ten goede is gekeerd Enne...dat roken komt ook vast nog wel (Ik zag dat je bericht helemaal ondergesneeuwd was door de andere berichten eromheen ) Verder net terug van de zweedse meubelgigant, voor spulletjes voor het nieuwe huisje van vriend Druk, druk, ondanks de mondkapjes en gewone doordeweekse dag Enfin, het meeste geregeld nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 @niks, Gefeliciteerd met je lieve kleine mini niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Mini @niksje Gefeliciteerd! En je vader en moeder ook! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Hartelijk gefeliciteerd @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 (bewerkt) Proficiat Beppe. 11 november 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Gefeliciteerd @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sheriff Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Gefeliciteerd bor mat je kleinkind. Wat een rijkdom niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 1 uur geleden zei Bor: Alles is goed. Ik ben een half uurtje geleden beppe geworden van een prachtige kleindochter. Gefeliciteerd met je kleindochter beppe bor . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Van harte @Bor, met je nieuwe kleinkindje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 @VIII gefeliciteerd met je 8 maanden muntje , wat fijn dat je , je er zo goed bij voelt.. en vele kilo, 's kwijt top . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Bedankt voor de felicitaties! Super leuk! Was een mooie dag, vertel later meer. @Bor van harte gefeliciteerd met je kleindochter! Hadocque, nancy en rapilos reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden