karin123 Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 Hier een bak sla, tomaat, ei, kip stukjes, paprika, tonijn en een klein beetje pasta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 Gefeliciteerd met je verjaardag @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 restje noodles/groentensaus en omdat ik daar net honger van kreeg nog 8 rijstwafels met 100% pindakaas er dus tussen. Vanmiddag zweepslag opgelopen dus even geen volley maar The Maid verder kijken, boeken lezen en eindelijk aan die berg stenen beginnen met verven. as t niet kèn so as t mot, dan mot t mar so as t kèn.(mn beste Frys) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 @Borvan harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 Balen @lady jane En veel verfplezier ben benieuwd. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 1 uur geleden zei Boekanier: Chilibonen in pittige saus met rijst en tonijn. Has jij dat laatst ook niet? Gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 Broccoli, aardappeltjes en een kaasschnitzel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 Hoe gaat het met jouw man @Lika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 Tjee @Majamoeijk voor je moeder en jou. Ik vind het zo goed dat je ondanks alle zorg ook jezelf in de gaten houdt. Heel belangrijk, maar doe het maar eens! en @Jannigje voor onder de riem! @Yvonneheeft de dokter al naar je knie gekeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 Zojuist zei Yvonne: Hoe gaat het met jouw man @Lika? Haha. Ik vraag net naar jouw knie en jij naar mijn man. We dachten tegelijk aan elkaar! Mooi…. Hij is moe. Heel moe en krakkemikkiger dan gisteren. Bloeddruk ook heel hoog. Morgen huisarts weer. Maar het gaat. Hij is thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 Ik ben inderdaad inmiddels bij de dokter geweest Lika, zo op het oog een combi van slijtage en overbelasting. Ik ben om te beginnen doorverwezen naar de fysiotherapeut. Daar ben ik ook al een eerste keer geweest, ik heb oefeningen mee naar huis gekregen en ze heeft de boel ingetaped (of hoe je dat ook noemt). Dat gaf al gelijk een stuk meer stevigheid en ik hoop dat dat samen met de oefeningen gaat helpen. Maar voorlopig wekelijks naar de therapie toe. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 Oei, dat klinkt niet goed Lika, best wel zorgelijk dus allemaal. En ja, grappig, we vragen tegelijk naar elkaar en antwoorden ook zo'n beetje gelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 Gaaf @jopie. Laat de muziek maar komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 Dat klinkt prima @jopie, rustig aan bekijken welke kant je het op laat gaan.... Fijn dat de balans er weer lijkt te zijn, trusten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 Mocht je je eigen kleur tape uitkiezen van de fysio @Yvonne? @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 Nee, ik mocht niet kiezen Reacher... ... maar gek, in mijn hoofd zag ik blauwe tape.... ik ging na een paar seconden twijfelen en keek even... blijkt het rode tape te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 33 minuten geleden zei Yvonne: Oei, dat klinkt niet goed Lika, best wel zorgelijk dus allemaal. En ja, grappig, we vragen tegelijk naar elkaar en antwoorden ook zo'n beetje gelijk Nee, het is denk ik niet zorgelijk. Wel goed kijken hoe het gaat. En met de bloeddruk aan de slag voor als ie toch geopereerd moet. Eerlijk gezegd-en dit klinkt wellicht raar- denk ik dat het een blessing in disguise kan zijn. Op weg naar goede zelfzorg. Dat hoop ik voor hem! Goed dat je naar de dokter was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 Dat is wel een heel andere kleur dan je dacht @Yvonneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 Lekker! @Jannigjewas vandaag wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 44 minuten geleden zei Lika: Lekker! @Jannigjewas vandaag wat beter? Het gaat op en af, vanmorgen begon rot, uiteindelijk ging het weer beter. Het is wel zwoegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 (bewerkt) Ja @Bor dat is het hé het gaat opeens weer als vanouds , je leert het niet af. Ik heb geen ervaring met een terug val , mijn record is ongeveer toen ruim een week geweest, toen gingen we op vakantie en ik wist al van te voren dat ik ging drinken op vakantie . Daarna begon de ellende op 10 aug 2019 Langer ben ik tot aan 13 Jan 2020 niet droog gebleven . En ik durf een 1ste glas niet aan bang voor de gevolgen . Fijn dat je verder wel met een tevreden gevoel deze dag kan afsluiten. 3 november 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 november 2021 Rapport Share Geplaatst 3 november 2021 Ik log nooit uit, en dat hou ik maar zo. Wat een gedoe . Afscheid nemen van mijn ezeltje kan ik nog niet, correctie wil ik nog niet. Kon je niet dezelfde avatar houden @Maja, blijkbaar niet? Ik ben benieuwd of je nu wel en notificatie krijgt als Maja 1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 7 uur geleden zei Maja2: Moet nog bijlezen. Val net binnen. @Majais niet meer. Kon ook mijn e-mailadres niet meer opdiepen. Lang leve @Maja2 Welkom maja . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 1 minuut geleden zei Boekanier: Hihi, newbee !!!! Wat valt er te lachen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 (bewerkt) Top Bor. dat je zo eerlijk bent geweest met drinken. O goeie morgen allemaal. Heb gemerkt dat, als de berichtjes weer normaal gaan dus niet dat je uren moet wachten, je gewoon ingelogd moet blijven. Dus niet uitloggen. 4 november 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden