ikkanhet Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 FF er helemaal vanaf mijn vermoeden was juist. Ze hebben haar dood gevonden ze lag waarschijnlijk al 6 dagen dood in huis. bolletje, nancy, Musashi en 4 anderen reageerden hierop 1 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 5 minuten geleden zei ikkanhet: FF er helemaal vanaf mijn vermoeden was juist. Ze hebben haar dood gevonden ze lag waarschijnlijk al 6 dagen dood in huis. Sterkte ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Ik maak me wel zorgen om @spirit , en ja ze gaat sommige dingen zelf moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 18 minuten geleden zei ikkanhet: FF er helemaal vanaf mijn vermoeden was juist. Ze hebben haar dood gevonden ze lag waarschijnlijk al 6 dagen dood in huis. Ach jeetje, wat heftig voor je en dat je er al helemaal geen bericht van gekregen hebt . Hoe moeilijk het ook is laat je dag niet , de dag.. vier voor jouzelf het leven en nuchterheid want dat mag er ook zijn. Mijn sponsor vertelde dit nav een gebeurtenis uit haar leven . Ondanks verdrietige dingen mag je ook het leven vieren wat daar is het voor . Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Oef @ikkanhet dat is heel rot. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Ik maak me nu even meer zorgen om @ikkanhet. Je badkuip, je eerste hele maand.. dóór voor groter, dóór voor meer, Ikkanhet. "FF er helemaal vanaf" snap ik, maar laat je niet van je droge pad afbrengen, want het 'natte pad' komt op hetzelfde punt uit maar is (nog) meer ploeteren. Sterkte!! Quinn en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 (bewerkt) Hmmm.. lekker snel weer. 16 Minuten tussen plaatsen en geplaatst zijn.. 't Is wel eens erger geweest, dus misschien komt het ooit goed. 27 oktober 2021 bewerkt door Kohtje rekenfoutje verbeterd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Goedemorgen allemaal, Wat heftig @ikkanhet vreselijk gewoon ! ook door de alcohol denk je ? Sterkte joh, bizar he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Ga even snel naar de super daar hebben ze spaanse sloffen in de aanbieding, en moet op tijd terug zijn, want er kan vanaf 10.15 een pakketje bezorgd worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 7 minuten geleden zei ikkanhet: FF er helemaal vanaf mijn vermoeden was juist. Ze hebben haar dood gevonden ze lag waarschijnlijk al 6 dagen dood in huis. Jeetje! Doet me denken aan die docu van van de week. Toen dacht ik ook, hoe is dat mogelijk met 3 dochters, moeder, ex vrouw enz. Maar het gebeurt dus gewoon. Nou ja.....gewoon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 10 minuten geleden zei rapilos: Ga even snel naar de super daar hebben ze spaanse sloffen in de aanbieding ... Bedoel je nou die dingen voor aan je voeten of betreft het iets eetbaars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Hou het droog @ikkanhet, gebruik deze narigheid niet als excuus. Wees lief voor jezelf en zorg dat je helder en gezond blijft. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Deze site is nog trager dan ik op zondagmorgen. Dik een half uur. Lijkt wel ontmoedigingsbeleid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Ikkanhet je hebt alles gedaan om contact te krijgen maar dat is niet gelukt. Dan heeft het zo moeten zijn denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Cleo ik stuur je een pb. Goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Dank jullie op het moment is alles heel onwerkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Sterkte @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 38 minuten geleden zei Kohtje: Bedoel je nou die dingen voor aan je voeten of betreft het iets eetbaars? Ik bedoel die dingen aan je voeten Koh Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Ze zitten lekker, heb ze al aan lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Voor 1.99 kan je niet tobben toch ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 14 minuten geleden zei ikkanhet: Dank jullie op het moment is alles heel onwerkelijk. Das normaal hoor ikkanhet. Dat is om de ergste klap wat zachter te voelen, laat maar gewoon gebeuren. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Sterkte @ikkanhet Niet gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 2 uur geleden zei ikkanhet: FF er helemaal vanaf mijn vermoeden was juist. Ze hebben haar dood gevonden ze lag waarschijnlijk al 6 dagen dood in huis. sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Het moet me van mijn hart, ik ben gewoon zo ontzettend in de war, al 4 weken en ik durf hier niets te delen. Nu lees ik ikkanhet en wou dat ik dat kon. gewoon vertellen wat er is. Ik kan het niet, ik verander mijn naam in ikkanhetniet. ik geef het op. met mijn niet kale kop (sorry moet het aflachen met dat stomme liedje van geeeeef noooooit op met je kale kop. Peter Jan Rens . Ik geef het op vandaag en zie wel wat er dan op mij af komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Dagpact Claudius Yvonne Reacher Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden