niks Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Goedemorgen! Op tijd wakker, straks weer werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Goeie morgen Niks en Boekanier. Spirit wat fijn dat je nu opgenomen kan worden die kans moet je met beide handen aangrijpen. De hond is helemaal geen probleem maak je maar geen zorgen. Als ze mijn kleine hondjes niet opvreet is ze hier van harte welkom!!!!!!!!!! nancy, Tatum, karin123 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Goeie morgen Etty. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Gisteren nog een gesprek gehad met mijn psychiater, autorijden ga ik nog niet mogen voor nog een hele tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Goedemorgen! Lief van je @bolletje, ik hoop dat het goed gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Goeiemorgen allemaal, karin123 en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Mis je het autorijden @Claudius? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Zojuist zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, Holy cow! Woon jij in het paradijs ofzo @ikkanhet? Prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Dikke knuffel voor @Rosee zomaar eens. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Dank je @Reacher woon aan de rand van twee bossen inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 10 minuten geleden zei Reacher: Mis je het autorijden @Claudius? Het is soms wel zeer praktisch , bijvoorbeeld spullen naar het containerpark brengen. En als ik terug werken zou gaan, daar hebben ze ook mensen nodig die mogen rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Goedemorgen frummers, Ik heb helemaal nog niets bijgelezen, maar zet wel even een bakje hier. En ik kom later vandaag wel even terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Dagpact Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Dagpact Claudius Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Goedemorgen. Wat lief @Reacher en voor jou een dikke knuffel terug! Ik ben een paar dagen vrij, vind het heerlijk. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Afgelopen week een paar dagen in Duitsland gewandeld. Wat zijn de bomen en struiken prachtig. Van bovenaf in de bergen leken het wel lappendekens. Heerlijk, de hele dag buiten. Ik heb een paar keer een glas alcohol gedronken. Na een paar weken krijg ik het op mijn heupen en lukt het me niet om door te zetten, hoewel ik dat wel wilde. Alle hulde voor hen die het wel lukt. In het hotel enorme borden eten gekregen. Echt een berg aardappels of rijst met een megagrote schnitzel. Dat vond ik ook lastig. De helft gewoon niet opeten. Ik ben opgevoed om mijn bord leeg te eten. En dan nog een grote punt appelgebak toe, met slagroom. Of een chocoladegebakje met ijs. Vandaag een rustig-aan-dag. Beetje werken, straks zwemmen. Door het wandelen in de bergen heb ik mijn hoofd lekker leeg kunnen maken. Je bent dan zo geconcentreerd bezig met waar je je voeten moet zetten, dat er geen ruimte is voor wat anders. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 @spirit ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt over waar je terecht kunt. En dat je hond naar Bolletje kan. Dat geeft rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Dagpact Claudius Yvonne ikkanhet Toos Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Wat mooi wat jullie voor Spirit doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 (bewerkt) Klinkt heel fijn @Lonster dat wandelen. Wat maakte dat je toch een paar keer dat glas wilde drinken? En is dat erg, als je het bij 1 kan houden? Of zit t m erin dat je met jezelf had afgesproken dat je helemaal niet zou drinken en je daar niet aan hebt gehouden? 26 oktober 2021 bewerkt door Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Het was een soort beloning, na het wandelen. En een soort gezelligheid, of een idee daarvan. Het bleef bij 1 of 2 glazen. Het is fijn om te merken dat ik niet door hoef te drinken, voor het effect. Een glas is genoeg en daarna douchen. Ik wist, ik voelde dat dit eraan zat te komen. Nee geeft ook niks, ik ben niet boos op mezelf hoewel alcohol nu wel weer meer in mijn gedachten is. En dat lijkt ook wel een soort verslaving. Wel - niet, een paar. Een paar weken niet. Onrust. Waar komt dan die onrust vandaan, vraag ik me af. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden