Yana Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Wat het weer betreft had je best nog kunnen blijven @Kohtje, na de storm werd het opnieuw stralend, campertje in de zon parkeren en je hebt gratis verwarming. Fijn dat je hebt genoten, die inktzwarte donkerte hier vind ik ook fenomenaal. Je had nog iets oostelijker kunnen rijden dan had ik in de achtertuin ook een best leuk camperplekje voor je gehad Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Vandaag me eens thuis gedoucht, dat gebeurde tot nu toe de afgelopen 6 weken telkens in de kliniek. Straks weer terug. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Naar de kinderboerderij geweest, heerlijk weer! Zelfs op het terras kop koffie kunnen drinken. Mini vind de dieren steeds leuker, behalve 1 groot varken. Echt genieten op zo'n zonnige dag. Maja, lady jane, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 hier ook de stad in geweest, niets nodig maar toch hetzelfde teddy-jasje dat ik in het bruin draag, ook in het zwart gekocht. Beiden koopjes, dehelft vd helft, en het was al niet veel. Sommige dingen veranderen niet hier hutspot aan het maken. nancy en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Ik meer zo: Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Nee meer zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Hallo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 ik meer zo nancy, niks en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Ha @Boekanier, hoe is het vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 @lady jane, zijn het van de zachte knuffeljassen.? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Mini heeft ook 1 @lady jane! nancy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Ja Jannigje, licht en toch warm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Zojuist zei niks: Mini heeft ook 1 @lady jane! ik kan m niet openen Niks of is dat de grap/bedoeling ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 die van Knakker zal haar leuk staan♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Gek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 2 uur geleden zei Claudius: @spirit Ik ben ook ongerust Nou ik niet hoor, pc's kunnen soms heel raar doen. Geen zorgen hoor, als Spirit zegt dat ze een week niet gedronken heeft kun je haar geloven. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Ha @knakker, fijn dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 6 uur geleden zei Lika: @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Volgens mijn stappenteller heb ik de laatste dagen maar weinig gewandeld, moet ik dat nu als een probleem zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 1 minuut geleden zei Claudius: Volgens mijn stappenteller heb ik de laatste dagen maar weinig gewandeld, moet ik dat nu als een probleem zien? Als jij overal een probleem van wil maken, moet je dat doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 2 minuten geleden zei Claudius: Volgens mijn stappenteller heb ik de laatste dagen maar weinig gewandeld, moet ik dat nu als een probleem zien? Niet in problemen denken ,maar in de oplossing morgen in de benen wagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 3 minuten geleden zei knakker: Dankjewel Rietsj, alles goed? Nou ja, alles is wel heel veel. Is het een en ander goed? Meh. Het een en ander is wel ok. Ik ben wel heel benieuwd naar je psychologische bespiegelingen naar aanleiding van je alcoholvrije vakantie en vooral naar de oude vriendschappen en of die overeind bleven. Dus als je een keer tijd hebt… graag Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Fijn dat @knakker dat de kat weer zo goed gaat altijd naar als het niet zo goed gaat . Onze poes is voor de 3de naar de kater toe, dit keer een ander. hebben een veel belovende filmpje ontvangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Latten zijn voor bij het kuieren. Dat zijn uitstekende berichten! Maar het bericht van Harry makes my day! Ik hoop dat men dit medicijn nu eindelijk eens gewoon gaan legaliseren en voorschrijven in nederland. Top van jullie dat jullie het hebben volgehouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 21 minuten geleden zei knakker: Ik vind dat nooit zo heel erg romanties klinken Maar een nestje jonge katjes is wél heel leuk. Maine Coons hadden jullie toch? Klopt , is voor mij een kers op de taart van mijn nuchterheid ook. Heb deze kat gekregen omdat ik nuchter bleef. En ook voor de jongens. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden