nancy Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 @Artemis, is idd een geweldige film, eigenlijk alle films van de Coen Brothers. lady jane, Artemis en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Goedemorgen. Heb een paar vrienden. Die zijn opgebouwd vanaf mijn vierde. Ik heb er niet veel contact mee, maar we zijn er. Soms ‘op gedeelde paden’ neemt het contact toe en in tijden dat onze levens een andere kant opgaan, wordt het wat minder. Maar de basis is er. Hoe ouder ik word hoe meer ik graag alleen ben, maar ook hoe meer ik me op mijn gemak voel met sommigen. Toch is er altijd ‘de toekijkende ‘ als ik met iemand ben. Zelfs met mijn kinderen geloof ik. En los…. Reacher en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Vanaf De Wadden: fijne dag! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 49 minuten geleden zei Sowhat: @Artemis, is idd een geweldige film, eigenlijk alle films van de Coen Brothers. we hebben de hele box, alle delen en de meeste aantal keer gezien. Fargo is top maar allemaal wel juweeltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Morgen. Ik ben niet zo goed met mensen, maar gelukkig de partners wel. Dus zijn er ook wel vrienden. De Coens zijn gaaf en George Clooney fab. Het potje rare rommel is vreemd. Vanavond eten we lasagne of taco's. En meer heb ik geloof ik niet. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Ah ja, geld... het slijk der aarde. Maar je kunt er wel van alles mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 1 uur geleden zei Quinn: Ah ja, geld... het slijk der aarde. Maar je kunt er wel van alles mee. Zelfs je poeperd mee schoon maken. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Misschien samen met je man de zorg afwisselen. Je staat er niet alleen voor. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Hallo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 4 uur geleden zei Artemis: Dagpact: Reacher ikkanhet Maja Yvonne Claudius Artemis Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Hallo Ik heb vrij genomen. Ik doe eens gek. De ijspegel is zich toch aan het warmen in Spanje. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Ik ben natuurlijk geen keffend hondje @Bob Ik ben hoogstens een mauwerT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 @Jannigje op je voorhoofd. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 1 uur geleden zei bolletje: Zelfs je poeperd mee schoon maken. Of daar iemand voor inhuren. Weerstaan is lastig vandaag. Dagpact: Reacher ikkanhet Maja Yvonne Claudius Artemis Jannigje Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 (bewerkt) Ik ben nooit bij het afscheid van mijn zoontje geweest, dat was er simpelweg niet. Zomaar meegenomen naar het kinderziekenhuis in Amsterdam, zonder mij. Daar is hij overleden. Mij werd verteld dat hij daarna gecremeerd is, maar waar en wanneer weet ik niet. Komt overeen met het overlijdensverhaal van mijn vader, in zijn eentje in Spanje aan corona overleden, en ook daar nog dezelfde dag gecremeerd, ook geen afscheid van kunnen nemen. Hoe is dat toch mogelijk. Naja, nu heb ik gisteren twee kindergrafjes geadopteerd van de Stichting Behoud Oude Begraafplaats, of zoiets. Eentje van een meisje van vier dagen oud en eentje van een meisje van 2 jaar oud, beiden overleden in de 2e WO. Waaraan weet ik niet. Ik heb wel al een fotootje van één van de twee, met haar moeder en oma erbij! Die grafjes worden nu weer bijgehouden en netjes gemaakt. Nu heb ik ook een plekje om heen te gaan. Waarom twee grafjes? Nou ja, anders bleef er eentje over en dat zou dan geruimd worden en dat vond ik dan weer zielig. 20 oktober 2021 bewerkt door nancy Toevoeging Reacher, Artemis, Lieke7777 en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Och @nancy. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 @nancySchat die je bent nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 (bewerkt) Oh, Nancy, wat een vreselijk iets, niet weten waar je zoontje begraven is. Is dat niet verplicht te vertellen? En wat fijn dat er nu iemand, jij, aan deze 2 kindertjes denkt 20 oktober 2021 bewerkt door Sowhat Toevoeging nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Wat een bijzonder lief idee nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Volgens mij hebben we een leundag vandaag forumcollega’s. Zo’n dag dat we elkaar overeind houden bij verdriet, angst, craving, overbelasting… Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Eerlijk gezegd ben ik ook eerder naar huis gegaan uit angst voor nieuw gestuiter. Dus ik kom ook wat leunen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Als alles en iedereen goed tegen elkaar aanleunt, dondert er niemand om. Goed plan. Artemis en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 We stutten elkaar Stutdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden