Lonster Geplaatst 2 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 Helemaal mee eens Zbb. Crimineel en intens gemeen om zo doelbewust mensen verslaafd te willen maken en houden. Dat inzicht heeft mij ook geholpen om te stoppen. Dat je als willoos slachtoffer daaraan bijdraagt. De supermarkten gaan stoppen met de verkoop van tabak. Dat vind ik goed nieuws. Dat het al een tijdje uit het zicht is geplaatst vind ik ook een goede actie. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 Zwiep-hoi allemaal!-woesj weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 6 minuten geleden zei Lika: Zwiep-hoi allemaal!-woesj weg Huh... wawwasdah?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 Efteling. Ik was daar in negentiendrie- of vierenzestig nog. Ja, druk maar wel leuk, geloof ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 In 64 moest ik geboren worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 Toen er alleen nog het sprookjesbos was. Ja dat waren nog eens tijden. Het hoogtepunt vond ik bolle Gijs met zijn "papier hier". Ik heb het hele park opgeruimd omdat ik het "dankjewel" zo fijn vond. Kom daar nog maar eens om. nancy, rapilos, Kohtje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 Ik was vier weken geleden nog in de Efteling met het hele stel. Gelukkig mooi weer en geen wachttijden. Soms zit het mee.....was erg leuk trouwens, we gaan zeker vaker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 Mijn kleindochter vond vier weken geleden Holle Bolle Gijs ook het leukst, hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 Dat is toch heerlijk, dat iets uit 1959 nog steeds leuk wordt gevonden. (jaartal heb ik net opgezocht). De dansende schoentjes stonden op twee bij mij. nancy en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 Ik heb net Camel herontdekt. Niet door de niet-rook perikelen op het forum, maar gewoon door de doos met CD's die ik gisteren (weer eens) tegenkwam. Wat heerlijk nostalgisch zwijmelen nu. Die doos met CD's stond in de garage die ik aan het reorganiseren was, beneden. Ik bedenk me nu dat ik op zolder nog een kast met LP's heb staan. Daar zit ook nog Camel bij, als het goed is. Heb ooit nog een LP-hoes (music inspired by The Snow Goose) van ze uitvergroot, inclusief alle belettering en met airbrush in het formaat 1,50 x 1,50 meter gespoten. Was een examenwerkstuk op de Schilderschool (tegenwoordig CIBAB geheten)Het hele jaar over gedaan, elke week een uurtje of 3. En ben in datzelfde jaar nog met m'n zus achterop op de brommer, samen met een vriend ook met z'n zus, ook op de brommer, hartje winter van Deventer naar Dalfsen (de Trefkoele) gereden, zo'n 40 km. in flinke nachtvorst, voor een concert van Camel. Na afloop allemaal overnacht in Zwolle, waar m'n zus al op een kamertje woonde. Camel... mooie herinneringen . (en misschien toch wel daarom ook uiteindelijk, na de shag-jaren m'n sig. merk, da's minder mooi...) karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 Ik rook camel vindt die het lekkerste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 Ik vind sigaretten zoiezo vies van die dunne vanille sigaartjes vind ik dan wel weer lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 Ik rookte Dunhill. Inmiddels krijg ik alleen nog tabak van berichten plaatsen hier. Niets helpt, het blijft willekeurig of iets er door komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 2 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 Hallo allemaal Alles in het groene bereik hier. Hard gewerkt 3 dagen dag, 3 dagen middag en 3 dagen nachtdienst. En nu mag ik zeggen, vakantie!! De herfst is begonnen, maar dat heeft zijn charme. Heerlijk om eens thuis te zitten en niks te moeten. Ik waardeer mijn vrije dagen in zo’n druk leven des te meer! Ohja, ik klaag niet, én ik drink niet ! Fijn weekend Zbb, Maja, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 Vandaag ben ik op weekend, ik bedoel ik blijf thuis slapen. Maar ik ga voor iedere maaltijd terug naar de kliniek. Lege bierflesjes weggedaan, nieuw schoeisel gekocht, een boodschappenwagen gekocht en .....snoep. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 9 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, Mooie foto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 4 uur geleden zei knakker: Ik vond persoonlijk Camel altijd vrij smerig als sigaret. De rest vond ik altijd behoorlijk op elkaar lijken. Wel vond ik het leuk dat je in de kameel op het pakje onmiskenbaar Manneke Pis kon ontdekken. Maar dat Stoptober is geen daverend succes hier zeg. Ik vestig nu al mijn hoop op de kapitein om de eer van ons land hoog te houden. Of ben jij ook alweer de sigaar @haddock? Het wordt hier maandag de elfde. Me meissie is nog n week naar de zon met haar zus. Bij terugkomst gaat t aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 16,4 km gewandeld vandaag, 22 910 stappen, niet slecht voor iemand die zeer slecht slaapt en bijna niet uit bed of uit een stoel kan van de pijn door een verschoven rugwervel. Morgen ga ik het wat kalmer doen. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 2 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 Droge afmelding ik ga naar bed welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 1 uur geleden zei Bor: Arme vriendin met zo'n vriendin. klinkt wat hatelijk Bor, hoop dat ik het verkeerd lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 Ik heb mijn kinderen nog nooit meegenomen naar De Efteling. Ze willen ook niet. Geen een pretpark. Sprookjeswonderland was de uitzondering. Elk jaar één of twee keer. Vandaag begonnen met mijn opleiding en vanavond naar een heus popconcert geweest. Het was een prachtdag! @Quinnik ben begonnen met Dunhill. Omdat mijn moeder dat rookte denk ik. Later rookte de k vrnl Chesterfield. Tja. Way back inmiddels. Gek. ik vind het ook zo raar dat ik ik geen problemen heb met het plaatsen van berichten. Vreemd he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2021 21 minuten geleden zei Lika: Het was een prachtdag! Fijn voor je. Vallen er weer wat dingen op hun plaats? Ik weet niet meer waar ik mee begon, brij snel overgestapt op half zware shag. En de Efteling? Nog nooit geweest. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 16 uur geleden zei knakker: Ik ken iemand die vrijwel elke discussie over politiek of grote bedrijven besluit met: “De hoge heren zijn er alleen maar op uit om hun eigen zakken te vullen.” Dat moge zo zijn, maar dan ben je zelf in in dat geval helemaal een oetlul als je steeds vrijwillig duiten in die zak blijft werpen. De lage heren (en dames) ook, die zijn er alleen minder handig in en inderdaad oetlul zijn is een keuze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 @Jannigjeja, er vallen weer dingen op hun plaats. Ik voelde me als een vis in het water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden