Maja Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 (bewerkt) Goedemorgen allemaal! dagpact Maja 30 september 2021 bewerkt door Maja Verkeerde maand.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 24 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen allemaal! Goeiemorgen , blij dat ik niet de eerste ben .Week 4 in de kliniek is begonnen. dagpact Maja Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 @Pinkman Ik heb voor mijn doen redelijk geslapen. In totaal ongeveer 7 uren. Maar wel tussen in enkele keren wakker geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Zojuist zei Pinkman: Dat is fijn om te horen? Heb je ook een idee hoe het komt dat je nu goed kon doorslapen? Nee eigenlijk helemaal niet. Zo nog wat vragenlijsten proberen in te invullen over alcoholmisbruik. Maar ik loop steeds vast op antwoorden met oplossingen. Ik heb al een paar keer aan de begeleiding geantwoord. "Ja moesten we alle de antwoorden en oplossingen hebben dan was de kliniek nogal redelijk leeg " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Koffie heb ik gezet, straks de tafels dekken. Bezigheid. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Goedemorgen frummers. Hier ook weer goed geslapen, fijn, want volle drukke dag voor de boeg. Mooi dat je goed geslapen hebt Claudius, hopelijk het begin..... Wat betreft die lijsten: ook al héb je alle antwoorden en oplossingen, dan nog is het een kwestie van doen.... @Pinkman morgen jarig? dagpact Maja Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Zojuist zei Pinkman: Normaal wel. Maar op deze dagdraad twijfel ik Okeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 O ben ik niet @Maja wakker worden. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Goeie morgen iedereen, Hier duurt het nog eeuwen voor ik het eerste berichtje kan plaatsen. Weet iemand hoe dat komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Dit jaar weer voor het eerst de verwarming aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 @Maja het is toch echt 30 september Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Goedemorgen. Ehhhh is het ineens weer augustus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 @knakker best handig, misschien weer een nieuw augustuspact starten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 30 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Ik ben echt nog niet wakker. Begreep zelfs de eerste hints niet. Eerst maar een bakkie doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 14 minuten geleden zei Maja: Ik ben echt nog niet wakker. Begreep zelfs de eerste hints niet. Eerst maar een bakkie doen. Dank U wel Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Op andere sites werken ze veel met vrijwilligers en sprak ik een aanwezige moderator aan om zulke kleine problemen op te lossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Koffie, brinta en meer koffie. Om tien uur bij de peut zijn, wie bedenkt dit soort tijdstippen?!!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 goeiemooiemorgen fummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Een hele goede morgen allemaal, Ben een blij ei vanochtend gisteren veel gelopen, en in de avond bij vrienden geweest die heerlijk Grieks had gekookt Daarna een spelletje met z,n allen gedaan was echt heel gezellig, en wat had de gastvrouw zich uitgesloofd het eten was echt heerlijk Vandaag een bedank kaartje gekocht, als echte blijk van waardering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 @jopie Wat fijn om te lezen, die hulp voor je moeder En wat leuk, dat ze het uiteindelijk toch heel fijn vond Soms moet je ze even over de drempel heen tillen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 @Bor, Houdt dat vast voor jezelf he ; Je lichaam gaat weer mooi en gezond worden ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Goed hoor @Bor tot besef komen dat je oude gewoonte opeens niet meer zo aanwezig is totdat je beseft dat je normaal gesproken alcohol zal hebben genomen . Heb dit ook wel dat is opeens besef van dat ik niet aan alcohol gedacht heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 september 2021 Rapport Share Geplaatst 30 september 2021 Alcohol en roken zijn dure hobbies . Als ik mij bedenk dat ik in mijn allerslechtste periode 1 fles vodca per dag kocht en als ik vrij was kon het nog wel meer zijn dan kocht ik stiekem kleinere flesjes maar ook die waren prijzig. Zal niet meer weten hoe ik nu dat geld moet besteden aan drinken. Fles was 12.00 eur of zo . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden