Claudius Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Weer niet geslapen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Goedemorgen frummers. Het is nog hartstikke donker buiten, dus binnen de lampjes maar gezellig aan. En eerst een bakje Goedemorgen @Claudius, ellendig dat je helemaal niet hebt geslapen. Heb je het er met de verpleging over gehad? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Dagpact Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Vandaag drink ik niet. Wat er ook gebeurt. Zo naar Maastricht. Denk dat ik me zelf trakteer op een lekker stuk vlaai dat heb ik wel verdient. Lonster, Lika en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 @Yvonne Jawel, ik krijg ook van Dinsdag al Trazadone voorgeschreven door de huisarts van de kliniek vermoed ik , mijn arts , Psychiater ging ik normaal gisteren zien. Maar het zal vandaag Vrijdag dat ik haar misschien zie, die gaan in klinieken zoals deze over die soorten medicatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Sorry als ik misbaksels van taalfouten schrijf, ik ben er niet bij. Ik heb buiten de sessies nog heel de voormiddag keuken / refterdienst. En nu terug proberen te slapen heeft nut. Koffie is gereed, straks bestek en zo op de tafels zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 5 minuten geleden zei Nun: Vandaag drink ik niet. Wat er ook gebeurt. Zo naar Maastricht. Denk dat ik me zelf trakteer op een lekker stuk vlaai dat heb ik wel verdient. Absoluut, hoe lang sta je droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Om 9 uur heb ik mijn eerste persoonlijk gesprek met een psychologe hier. 10 Dagen droog, ik vermoed dat het gesprek vooral over wat anders ga gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Sterkte vandaag @Etty En man van Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Dagpact Claudius Yvonne Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Bedankt voor de felicitaties, nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 @Musashi… zo blij voor je! Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Goeiemorgen allemaal op deze super mooie dag, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Goedemorgen allemaal, nu en later wakker ! Gisteren heerlijk met mijn moeder gelopen in Katwijk. Een lang vlonder/schelpenpad door de duinen net langs het strand. Zilte lucht, volop zon en wind om het hoofd leeg te blazen. @Yvonne: je vroeg al vaker hoe mijn vakantie is. Nu, die is nogal in het water gevallen. De diagnose van de revalidatie-arts en het verdere vooruitzicht voor mijn moeders relatieve kwaliteit van leven was/is onthutsend en bracht een stroom aan nieuwe afspraken/onderzoeken op gang in het ziekenhuis. De aandoening is zeldzaam. Maandag ook starten met gipsen nek en deel thorax voor aanmeten nekprothese met constructie voor drukverdeling. Hoe deze precies wordt is nog niet duidelijk. Arts en Livit-medewerker gaan het beiden aan collega’s voorleggen. Alles moet nog een plaats krijgen. De toekomst is onduidelijk, het hier en nu is rauw en vol vragen. Vandaag laatste dag vakantie. Lekker naar buiten. Geen afspraken. Alleen een lijst met vragen van de arts van de pijnpoli met mijn moeder invullen. Met computers kan zij niet goed uit de voeten. Heb allemaal een fijne en zo zorgeloos mogelijke dag! @Musashi: gefeliciteerd en geniet van het wonder Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Drukke dag @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Goedemorgen hier rond 04:00 al weer wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 19 minuten geleden zei Reacher: Dagpact Claudius Yvonne Reacher Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Goeiemooiemorgen frummers @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 1 uur geleden zei Reacher: Drukke dag @Claudius Valt wel mee , nog een iemand aan t eten nu. Verder is alles al afgeruimd . Dan zit die taak erop voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Hier in de startblokken gaan om 11 uur uit ontbijten en vanmiddag en vanavond visite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Goedemorgen. Ik sta in de startblokken voor de Socialrun, een estafetteloop van 555 km door Nederland, om aandacht te vragen voor mensen met psychische problemen. Vergelijkbaar met de ROPArun. 48 uur non-stop. Ik heb geen idee waar ik aan begin. Ze hebben mij mee gevraagd als masseur, het zal mij benieuwen. Wish me luck. Lonster, Maja, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Zojuist zei Jannigje: Goedemorgen. Ik sta in de startblokken voor de Socialrun, een estafetteloop van 555 km door Nederland, om aandacht te vragen voor mensen met psychische problemen. Vergelijkbaar met de ROPArun. 48 uur non-stop. Ik heb geen idee waar ik aan begin. Ze hebben mij mee gevraagd als masseur, het zal mij benieuwen. Wish me luck. Heel veel succes @Jannigje you can do IT girl Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 kan het ff niet laten Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden