Spring naar bijdragen

Maandag 23 augustus 2021


Maja

Aanbevolen berichten

Kids zijn op pad. Oudste wordt voor tweede keer gevaccineerd en jongste haalt boeken. Ze doen het samen. Samen de grote buitenwereld in. Wat heerlijk dat ze elkaar hebben. Ik was alleen en had mezelf ook wel zoiets gewenst. Zo is er altijd wat. Maar het gemak, de vanzelfsprekendheid waarmee onze twee samen zijn  ken ik zelf niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Lika. 
Wat fijn dat ze samen kunnen. 
Ik had dan wel twee broertjes, maar het leeftijdsverschil was erg groot, dus eigenlijk ook wel alleen... 
Ach, het heeft er mede voor gezorgd dat ik nu geen enkel probleem met 'alleen' heb... 
Is de pijn van jouw kies goed aan het afnemen? 

dagpact:
Maja
Yvonne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

Ik had een mug, maar de mug had mij niet (geprikt)
pfffft, nou ja met de lamp aan hield hij zich gedeisd
en ik ben weer een heel stuk verder in mn thriller.

Raps, als je in lunchtijd een extra ommetje maakt, krijg je
ook extra 3 punten. Alleen doordeweek kwam ik in het weekend achter:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jane, dat zag ik, van die 3 punten extra in lunchtijd
Maar niet in het weekeinde dus ??
dat wist ik dan weer niet
Beetje raar wel eigenlijk he.

Tja @Cleo66
Keuzes, kunnen heel vermoeiend zijn.
Maar je moet maar denken, deze dag komt ook gewoon weer om, en dan is alles gelukt
wedden ?! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och @Bor, dat vliegen.... heb het de laatste jaren een paar keer moeten doen omdat een kind van mij in het buitenland woonde.
Het went hoor. 
Maar wat een gedoe is het voor je eenmaal goed en wel in de lucht zit... 
En waar jullie dan naar toe zouden gaan is geloof ik een dikke tien uur vliegen? 
Probeer eerst eens een korte afstand van een dik uur of zo??? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rapilos:

Helaas alweer geen zonnetje te zien

Ik ben bang dat je toch deze kant op zult moeten komen Rapi.... hier een onbewolkte hemel  :sun:.... 

57 minuten geleden zei Cleo66:

Goedemorgen,  vannacht richting Schiphol.  Vanmiddag jongste wegbrengen,  knoop in mijn maag . Blijf naar piekeren of ik niks vergeet en wat nog allemaal moet ondanks lijst .  Gewoon veel onrust van binnen wat er allemaal mis kan gaan. Lijkt steeds erger te worden . Straks durf ik helemaal niet meer .  Wil zoveel meenemen van thuis (zoveel mogelijk veilig voelen ) , dat ik altijd moeite heb met koffer in pakken.  Al die keuzes ....

Wat een stress Cleo, maar waarom doe jet het dan eigenlijk? 
Het zou iets leuks moeten zijn, iets waar je naar uit kijkt, waar je voorpret van hebt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niet eens een hekel aan vliegen,  het is net reizen  op vakantie met de  auto je gaat zitten en je komt er vanzelf .

Het enigste is dat je met vliegen tijd afhankelijkheid  hebt mbt inchecken en alles .

Maar gewoon lekker op tijd op Schiphol  zijn daar je tijd besteden aan winkels kijken een hapje eten , je kan daar heerlijk sushi  eten :rolleyes: daarna aftoppen met een ijsje  haagendasch geloof ik en je tijd is om .

Ik ben naar Australië gevlogen Hawaii  en meerdere keren Amerika  .

Jezelf het comfortabel maken en gaan met die banaan  .^_^ 

Een complete caravan  inpakken  voor vertrek  vind ik meer gedoe .

Maar ook dat overleef ik altijd  weer .

 

@Bor    ballonvaren durf ik ook  niet hoor , we willen volgende jaar naar Millau  in Frankrijk  daar kan je parapenten  dat willen  ze hier graag no way dat ik aan die parachute  ga hangen :blush:

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66 succes met de voorbereidingen. Raak zelf ook altijd gestrest van dat soort dingen. Je zou haast vergeten dat je het voor je lol doet!;) misschien maar proberen te denken: dan gaat er maar wat mis, nou en? Wat is het ergste dat er kan gebeuren. Als je daar eenmaal bent heerlijk van de zon en zee genieten. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...