Spring naar bijdragen

Nieuwe draad 16 augustus 2021


Maja

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Delarope:

Waar moet je aan voldoen om alcoholist te zijn?

Geen idee. Wat ik wel weet, is dat als je ergens spontaan binnenloopt en om hulp komt vragen, je die hulp niet gaat krijgen als je begint met schelden en het (letterlijk dan wel figuurlijk) rondsmijten met spullen. Zoek je steun hier? Of wil je echt alleen schelden en smijten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie straks mensen van de PaaZ , ze hebben me opgebeld . Ik heb geen lust meer . Ik slaap wel. Ik wil haar zelfs aanraken, zoals ze zo dikwijls deed met mij. 

Nooit zulke gevoelens gehad voor iemand. De vorige keer heeft maar vanaf 2004 tot nu en later  Die was 18 , ik denk nog iedere dag aan haar. Ik ga nooit meer die van 16 uit de Paaz kunnen vergeten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Etty:

Mooie gelegenheid om het woord 'vlegel' eens te gebruiken.

Wij belden vroeger de bakker om te vragen of ie bokkenpoten , of de slager of ie kippenpoten had.  En als ie dan zei ja, dan antwoordden we dat dat vast moeilijk lopen was.  En dan gierden we het uit, wat voor een deel veroorzaakt werd door het ons idee dat hij er in was getuind.   Terwijl de goede man ons waarschijnlijk, net als al die andere kinderen vòòr ons, een lolletje gunde. 

 

 

 

Worteltjestaart is ook gegarandeerd succes.

Ja dat waren nog eens daden. Daarmee vergeleken is dat anonieme getrol voor een schermpje fluimenwerk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

@ClaudiusIk weet dat je eenzaam bent,en dat vind ik oprecht rot voor je. ik vind de liefde voor je hondje mooi en ik denk niet iets raars zult gaan doen met je gevoelens.

(Hoewel ik dat ook weer niet zeker weet)  … een 16-jarige is a no go. Een 16 jarige met een kwetsbare mentale gezondheid…echt niet joh.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Reacher:

 

@ClaudiusIk weet dat je eenzaam bent,en dat vind ik oprecht rot voor je. ik vind de liefde voor je hondje mooi en ik denk niet iets raars zult gaan doen met je gevoelens.

(Hoewel ik dat ook weer niet zeker weet)  … een 16-jarige is a no go. Een 16 jarige met een kwetsbare mentale gezondheid…echt niet joh.

 

Ik had het zaterdag weer eens in de supermarkt met Vlinder. Zegt ze die ouwe zit steeds naar me te kijken. En inderdaad een oud (stinkend ook, trouwens) mannetje, met zn vrouw naast hem doodleuk, staat zogenaamd ondeugend naar mn 17 jarige te loeren. Ik ga pontificaal in de weg staan, alles goed opa? Moest ie gauw ergens anders wezen. Gelukkig voor hem dat ie zo stonk, ik had er niet graag tegenaan geslagen.

Ben verder wel vredelievend maar van mn dochters kan je beter afblijven.

En Vlinder is al eens lastig gevallen, om het zo maar te noemen, dus zowel zij als ik hebben een erg kort lontje. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Artemis:

slaan mag niet @bumperjim alleen op je drumstel 

Ik heb lekker weer een uur zitten drummen, ik merk wat het met me doet en heb het nu op mijn dagritme staan. Direct na mijn ochtendritueel een uur drummen. Dat zal ze leren 

heb ook een kort lontje 

Ik zit nog steeds bij de schoonfamilie zonder drumstel :( begint erg te jeuken, kan pas vrijdag weer. Trouwens ik moet hard aan het werk met de nieuwe nummers, we gaan nou the Police spelen, dat improviseer je niet ff als het een beetje echt moet klinken.

Een uur is lekker, is nog sport ook ;) wat speel je dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei bumperjim:

Ik zit nog steeds bij de schoonfamilie zonder drumstel :( begint erg te jeuken, kan pas vrijdag weer. Trouwens ik moet hard aan het werk met de nieuwe nummers, we gaan nou the Police spelen, dat improviseer je niet ff als het een beetje echt moet klinken.

Een uur is lekker, is nog sport ook ;) wat speel je dan?

geen oefenpad meegenomen? wat leuk, The Police!!! 

Ik heb de boel afgestoft en ben lekker aan rammen op Toto, Sheryl Crow, En wat ik maar tegen kom. Traveling Wilbury's, erg strakke drummer. Ik zet meestal een concert op en dan via de tablet en de e-drum. Op dit moment vooral lekker mee drummen. Voor de lol. Als ik weer de routine heb ga ik oude lessen oefenen. Heb weer contact met mijn oude drumleraar en ga dan online lessen. Dat kan nu weer in niet meer drink 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Artemis:

geen oefenpad meegenomen? wat leuk, The Police!!! 

Ik heb de boel afgestoft en ben lekker aan rammen op Toto, Sheryl Crow, En wat ik maar tegen kom. Traveling Wilbury's, erg strakke drummer. Ik zet meestal een concert op en dan via de tablet en de e-drum. Op dit moment vooral lekker mee drummen. Voor de lol. Als ik weer de routine heb ga ik oude lessen oefenen. Heb weer contact met mijn oude drumleraar en ga dan online lessen. Dat kan nu weer in niet meer drink 

Toto is altijd lekker.

Dit heeft zo'n heeeerlijk muffe jaren 80 lucht met die mistige beelden: 

en dan probeer je te doen wat Porcaro doet en denk je ai. Hoewel deze is goed te doen als je ff precies bent.

 

 

 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei bumperjim:

Toto is altijd lekker.

en dan probeer je te doen wat Porcaro doet en denk je ai. Hoewel deze is goed te doen als je ff precies bent.

Jeff Porcaro was een held, lekker strak drumwerk. En nu ben ik op zoek naar jaren 60 en jaren 70 drummers. De wereld gaat weer open

Fijne avond allemaal, was ik eens op de dagdraad :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...