Spring naar bijdragen

Zaterdag 7 augustus 2021


Reacher

Aanbevolen berichten

Ik zat te denken @Zbb, is het geen idee om naast Spirit nóg een stopmaatje of eigenlijk meer een sponsor/mentor in de arm te nemen? Iemand die al 100 jaar nuchter is en stevig in de schoenen staat? 
Dan heb je én iemand die tegelijkertijd met jou stopt waar je ervaringen en steun mee uit kunt wisselen:Spirit  én iemand die zelf al heel lang gestopt is en als een soort anker kan fungeren. @Rudyof @Kohtje in die richting? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Reacher:

Ik zat te denken @Zbb, is het geen idee om naast Spirit nóg een stopmaatje of eigenlijk meer een sponsor/mentor in de arm te nemen? Iemand die al 100 jaar nuchter is en stevig in de schoenen staat? 
Dan heb je én iemand die tegelijkertijd met jou stopt waar je ervaringen en steun mee uit kunt wisselen:Spirit  én iemand die zelf al heel lang gestopt is en als een soort anker kan fungeren. @Rudyof @Kohtje in die richting? 

Ik denk dat het voor ons allebij handig (er) is om een stevigere buddy te hebben. 
 

maar ik zou spirit zeker niet laten vallen,het is schat van een mens

en het is (helaas) een keer voor gekomen dat we elkaar naar beneden/mee getrokken hebben. 
 

dat is niet handig geweest. 
 

voorals nog hebben we er elkaar altijd nog geprobeerd elkaar uit te trekken mocht een van ons terug vallen. 
 

maar ik snap heel goed wat je bedoeld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Zbb:

Zo dus de werkbeurt,ik voel me belabberd. 
 

zo wat medicatie voor het trillen en het angstige te verminderen.  
 

ik wil hier trouwens wel zo snel als het kan mee stoppen,ik wil alleen antabus en hooguit de baclofan 

Is het wel een goed idee om gaan te werken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Claudius:

Is het wel een goed idee om gaan te werken? 

Ik kan er niet onderuit,ik woon hier op de haven,ze zien me elke dag lopen. 
 

dan is het raar om dan niet te komen

maar handig is het niet. 
 

als het echt niet gaat stop ik er alsnog mee. 
 

ik kan moeilijk zeggen sorry ik ben van de alcohol af aan het kicken. De mensen zouden het niet snapen en lachen het dan weg van ach je heb gewoon een kater

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. 
Sterkte @Zbb! Ben heel blij je weer te lezen hier. 

Gisteren naar een theatervoorstellingen van jonge makers in het bos geweest. Wow, was geweldig. Was een uur fietsen heen en een uur terug. Hebben we ook maar mooi ( elektrisch) gedaan. En gepicnict.  Zou vroeger niet eens hebben overwogen te fietsen. Dat trok ik dan helemaal niet meer….

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Zbb ik wil het hier al een paar dagen typen maar ik durfde het niet om stom over te komen maar het is sterker dan mezelf: ik vind jou echt een held! Ik vond het voor je binge al toen je zo sterk was en ook stopte met roken en ik vind het nu nog steeds! Hoe je jezelf bijeenraapt, wat je directe omgeving ook denkt, je doet het toch maar!! Pet af!! 

Ik snap heel goed dat het nu zo moeilijk is om die mensen onder ogen te komen en hoe slecht je je voelt maar bedenk dat je je niet moet bewijzen aan anderen maar slechts aan jezelf! Ieder gaat zijn weg en je hoeft je niet te vergelijken met anderen, enkel met de persoon die je gisteren was: elke dag een beetje beter jij worden! Succes vandaag, jij kan dit!!! Ik denk aan je en wens je alle moed en kracht vandaag!! :rose: 

dus sorry als het stom of te gemakkelijk en cliché klinkt maar dat is dus wat ik denk en nu kan ik weer verder want het is er uit ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...