Reacher Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Eerst! Tweede dagdraad ooit die ik aanmaak. Dagpact Reacher karin123, Rosee, Lieke7777 en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 @Reacher Goeiemorgen . Bravo met je dagdraad. Dagpact Reacher Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Dank je wel @Claudius Heb je wat kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Jawel , ik heb geslapen. Nog steeds spier/ rugpijnen , ik val makkelijk in slaap, maar als ik wakker wordt begin ik steeds te piekeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Ik zat te denken @Zbb, is het geen idee om naast Spirit nóg een stopmaatje of eigenlijk meer een sponsor/mentor in de arm te nemen? Iemand die al 100 jaar nuchter is en stevig in de schoenen staat? Dan heb je én iemand die tegelijkertijd met jou stopt waar je ervaringen en steun mee uit kunt wisselen:Spirit én iemand die zelf al heel lang gestopt is en als een soort anker kan fungeren. @Rudyof @Kohtje : in die richting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 6 minuten geleden zei Claudius: Jawel , ik heb geslapen. Nog steeds spier/ rugpijnen , ik val makkelijk in slaap, maar als ik wakker wordt begin ik steeds te piekeren. Ik heb gemist waar je spierpijn van hebt. Piekeren is akelig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 @Reacher Spijtig genoeg heeft alles met alles te maken. Of toch bij mij, minderwaardigheid complex waardoor ik steeds krom liep. Nooit last van gehad tot een klein jaar geleden. Er is nu vast gesteld dat door het krom lopen er rugwervels verschoven zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Ach, dat is pijnlijk zeg. Zowel dat je je minderwaardig voelde als het verschuiven van je rugwervels. Geen behandeling mogelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Ik ga hier nu iedere dag naar de kini, het helpt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Kijk, dat is dan wel weer ok, dat je dagelijks kan. Een kini klinkt ook sjiek. Wat is een kini? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Ik lees het later, ik ga kijken of het nog lukt om te slapen na vier koppen koffie. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 1 uur geleden zei Reacher: Ik zat te denken @Zbb, is het geen idee om naast Spirit nóg een stopmaatje of eigenlijk meer een sponsor/mentor in de arm te nemen? Iemand die al 100 jaar nuchter is en stevig in de schoenen staat? Dan heb je én iemand die tegelijkertijd met jou stopt waar je ervaringen en steun mee uit kunt wisselen:Spirit én iemand die zelf al heel lang gestopt is en als een soort anker kan fungeren. @Rudyof @Kohtje : in die richting? Ik denk dat het voor ons allebij handig (er) is om een stevigere buddy te hebben. maar ik zou spirit zeker niet laten vallen,het is schat van een mens en het is (helaas) een keer voor gekomen dat we elkaar naar beneden/mee getrokken hebben. dat is niet handig geweest. voorals nog hebben we er elkaar altijd nog geprobeerd elkaar uit te trekken mocht een van ons terug vallen. maar ik snap heel goed wat je bedoeld Tatum en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 1 uur geleden zei Reacher: Eerst! Tweede dagdraad ooit die ik aanmaak. Dagpact Reacher Geweldig proficiat U bent geslaagd. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Goeie morgen trouwens kluten geslapen hiero. Maja dat mag de pret niet drukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Zo dus de werkbeurt,ik voel me belabberd. zo wat medicatie voor het trillen en het angstige te verminderen. ik wil hier trouwens wel zo snel als het kan mee stoppen,ik wil alleen antabus en hooguit de baclofan Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 51 minuten geleden zei Reacher: Kijk, dat is dan wel weer ok, dat je dagelijks kan. Een kini klinkt ook sjiek. Wat is een kini? Afkorting voor kinesitherapie. Dat heb ik niet meer dagelijks "werkdagen" als ik het ziekenhuis verlaat. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 10 minuten geleden zei Zbb: Zo dus de werkbeurt,ik voel me belabberd. zo wat medicatie voor het trillen en het angstige te verminderen. ik wil hier trouwens wel zo snel als het kan mee stoppen,ik wil alleen antabus en hooguit de baclofan Is het wel een goed idee om gaan te werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 10 minuten geleden zei Claudius: Is het wel een goed idee om gaan te werken? Ik kan er niet onderuit,ik woon hier op de haven,ze zien me elke dag lopen. dan is het raar om dan niet te komen maar handig is het niet. als het echt niet gaat stop ik er alsnog mee. ik kan moeilijk zeggen sorry ik ben van de alcohol af aan het kicken. De mensen zouden het niet snapen en lachen het dan weg van ach je heb gewoon een kater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 En zeggen ik kom niet vanwege me rug zou ook raar zikn wany ze zien me ook me dagelijkse dingen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Goedemorgen frummers, Fijn je weer te zien zbb, sterkte met het klussen vandaag... Bakje maar even . Dagpact Reacher Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Goedemorgen. Sterkte @Zbb! Ben heel blij je weer te lezen hier. Gisteren naar een theatervoorstellingen van jonge makers in het bos geweest. Wow, was geweldig. Was een uur fietsen heen en een uur terug. Hebben we ook maar mooi ( elektrisch) gedaan. En gepicnict. Zou vroeger niet eens hebben overwogen te fietsen. Dat trok ik dan helemaal niet meer…. Reacher, lady jane en Zbb reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 @Zbb ik wil het hier al een paar dagen typen maar ik durfde het niet om stom over te komen maar het is sterker dan mezelf: ik vind jou echt een held! Ik vond het voor je binge al toen je zo sterk was en ook stopte met roken en ik vind het nu nog steeds! Hoe je jezelf bijeenraapt, wat je directe omgeving ook denkt, je doet het toch maar!! Pet af!! Ik snap heel goed dat het nu zo moeilijk is om die mensen onder ogen te komen en hoe slecht je je voelt maar bedenk dat je je niet moet bewijzen aan anderen maar slechts aan jezelf! Ieder gaat zijn weg en je hoeft je niet te vergelijken met anderen, enkel met de persoon die je gisteren was: elke dag een beetje beter jij worden! Succes vandaag, jij kan dit!!! Ik denk aan je en wens je alle moed en kracht vandaag!! dus sorry als het stom of te gemakkelijk en cliché klinkt maar dat is dus wat ik denk en nu kan ik weer verder want het is er uit ;-) Quinn, Tatum, Zbb en 3 anderen reageerden hierop 4 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Hi. Vroeg. Onmenselijk vroeg. 3 uur geleden zei Reacher: Eerst! Tweede dagdraad ooit die ik aanmaak. dat kun je best goed, voor een amateur dan. Dagpact Reacher Claudius Yvonne Quinn Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Dagpact Reacher Claudius Yvonne Quinn IJsvogel Nog steeds moeilijk inslapen en totaal brak wakker worden. Gelukkig nog vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2021 Goedemorgen. Sluit me helemaal bij je aan @Musashi, @Zbb. Vind je een enorme doorzetter. Sporten zo, zin in. Reacher, Zbb en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden