Spring naar bijdragen

Woensdag 21 juli 2021 Nationale Feestdag België


Claudius

Aanbevolen berichten

Ik heb een paar roepingen in dit leven. Mijn dochter krijgen. Mijn baas helpen.

En nu opnieuw een alleengaanden groep op Facebook maken om mensen te ontmoeten en zo eenzaamheid tegen te gaan.

Dit buiten mijn huis. Maar tijdens activiteiten. Die gezamenlijk georganiseerd worden. 

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei niks:

Gazelle Bloom (MoederFiets) 7 Versnellingen zwart met kinderzitjes

Bobike ONE Mini Fietsstoeltje Voor Ja / Blauw

Dit is het geworden. Zonder achter zitje, en voor op komt dit fietsstoeltje. Volgende week kan ik hem halen. 

Heeeee, een Bobikestoeltje, mét windscherm! Die heb ik ook, en een Bobikestoeltje voor achterop. :D  Veel plezier straks, Niks!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Tatum:

@bumperjim ik begrijp jouw postings en waardeer ze. Het is absoluut niet zo dat ik geen man kan krijgen. Inderdaad ik gooi zelden een hengel uit.

Meestal ben ik liever alleen. Terwijl soms mij het gevoel bekruipt dat ik wel weer eens wat delen wil. 

 

Hihi ik wou niet schrijven dat je geen man kan krijgen :) het was maar om te dollen. Ik snap best dat het irritant is die bouwvakkers in je huis vooral als je er niet om gevraagd hebt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei jopie:

Geweldig @Lika gestrand, en dan merken dat je gewoon nog warm zit, koffie kunt zetten, kunt slapen. Wat doe je het toch mooi

En wat begrijp ik je man ook, tuurlijk, hier kies je niet voor. En pas als je weet wat er mis is weet je of t herstelbaar is. 

Succes samen, mooi stel zo... 

ja das net zo leuk als tijdens de wandeling verdwalen of zo. OK meesfal is het achteraf leuker dan tijdens :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei nancy:

Toch maar weer even opgestaan, het slapen wil niet lukken.

Morgen weer naar het ziekenhuis, dit keer de longarts. En maandag naar de chirurg. En toch vier ik stug mijn vakantie verder, met mijn man. Genieten van kleine dingen thuis. Proberen iig.

Sterkte @nancy :rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...