Reacher Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Zojuist zei niks: Mini houd ook van de natuur, vandaag net op tijd een lieveheersbeestje kunnen redden uit haar handen. Ging al richting haar mond. Nog geen veganist dus lady jane en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 (bewerkt) 10 uur geleden zei Lonster: Een vriendin die aan zen-meditatie doet legde mij uit hoe zij omgaat met emoties tijdens haar werk in de zorg (cliënten en collega's). Als ze een sterke emotie voelt, wacht ze bewust met reageren. Ze laat die emotie bewust toe. Meestal duurt dat maar kort. Daarna reageert ze pas, en dat kan ze dan makkelijker zonder irritatie of stress. Als de ander een sterke emotie naar haar uit, laat ze die persoon even uitrazen of uithuilen. En daarna reageert ze pas. Daarmee geeft ze de ander ruimte om zich te uiten. @Bor misschien heb je iets aan Lonsters stukje om met wat meer fatsoen op iemand van hier te reageren. 24 juni 2021 bewerkt door lady jane niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 1 minuut geleden zei niks: Mini houd ook van de natuur, vandaag net op tijd een lieveheersbeestje kunnen redden uit haar handen. Ging al richting haar mond. Ha ha, dat doet ze maar ene keer. Ik kan mij nog goed herinneren dat ze niet te vreten zijn niks, Reacher, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Ik ga naar bed. Alles is ingepakt zo'n beetje. S brengt morgen kattenbeest naar zijn ouders, kan ik nog even dweilen en dan gaan we langzaam maar op pad. Welterusten allen. Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 3 minuten geleden zei niks: Ik ga naar bed. Alles is ingepakt zo'n beetje. S brengt morgen kattenbeest naar zijn ouders, kan ik nog even dweilen en dan gaan we langzaam maar op pad. Welterusten allen. Ik log voor jou nog even speciaal in: veel plezier, lieverd Reacher en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Lieve ezel, ik ben jaren niet op vakantie geweest. We gaan gewoon genieten, zwemmen, wandelen en we zien het wel! Komt vast goed. Dank je wel @nancy als we zondag gaan zwemmen, denk ik aan jou met je kleinkinderen! rapilos, nancy en Reacher reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Zojuist zei Bor: Lekker koese Dat zijn lange oppas-dagen geweest! Lekker slapen, morgen weer een dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 16 minuten geleden zei Bor: Ik ben of was niet onfatsoenlijk. Ik reageer puur uit emotie en dus gevoel en vooral ervaring. Ik voel dat zo. Zonder onderdrukking van drugs of drank, dan gebeurd dit, ja. Dit heeft dat al die jaren met mij gedaan, onomkeerbaar. Last van? Dan heb je pech want ik ben zo nuchter als maar kan en dit ben ik en ik voel dit. Het moge duidelijk zijn dat je Lonsters stukje niet hebt gelezen of er geen bal van hebt begrepen. jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 @niks geniet van jullie eerste echte vakantie als gezinnetje zoooo verdiend! nancy en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Oke @Cleo66 Als iemand mij even wil helpen...ik heb geen idee hoe ik een citaat weg moet halen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Het is al gelukt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Fijne vakantie @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 7 uur geleden zei Bor: Dat was de vriendelijke versie Knakker. Vriendelijker kan ik er niet over zijn. Soit. Het is je eigen falen waar je gefrustreerd over bent, dat weet iedereen hier. Daarom doe je zo agressief. Je kan beter eens leren met je verleden om te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 #doeisliefallemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Waarom haal je nu toch niet even gewoon het citaat weg @Bor? Kleine moeite toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 @Cleo66 ik denk dat je pb box vol zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 32 minuten geleden zei Bor: Ik ben niet gefrustreerd. Ik heb niet gefaald. Ik ben niet agressief en met het verleden hoef ik lekker helemaal niks. Jullie hier lijken er meer problemen mee te hebben dat ik met jz te maken heb gehad dan wij zelf. Get over it, ze zijn het niet waard. De splinter in andermans oog wel zien, maar niet de balk in het eigen. Iemand anders bekritiseren maar de eigen fouten niet zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 40 minuten geleden zei Bor: Ik ben niet gefrustreerd. Ik heb niet gefaald. Ik ben niet agressief en met het verleden hoef ik lekker helemaal niks. Jullie hier lijken er meer problemen mee te hebben dat ik met jz te maken heb gehad dan wij zelf. Get over it, ze zijn het niet waard. Het is je agressieve reactie naar Cleo waar ik problemen mee heb. Maar waarvan ik wel begrijp waar die vandaan komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Prettige vakantie @niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Dat snappen we allemaal wel Bor, tenminste degenen die hier al langer zitten. Maar het blijft: c’est le ton qui fait la musique. En die toon was op zn minst niet fraai. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Bor: Dan past het er goed bij want zulke fraaie muziek maken hun ook niet. @Bor, je zet zelf heel vaak iets neer en verzoekt gelijk het niet te citeren omdat je het later weg wilt halen, af en toe verzoek je achteraf een berichtje te verwijderen. Nu komt het verzoek van Cleo om haar geciteerde bericht te verwijderen in verband met herkenbaarheid en dan doe jij dat niet. Ook niet na herhaalde verzoeken van medeforumleden. Dat is niet netjes om het maar vriendelijk te stellen 25 juni 2021 bewerkt door Yvonne letter teveel. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 Het ging totaal niet over jou @Bor dus waarom dan zelf zo enorm jouw slechte ervaringen oprakelen? @Cleo66 er staat al vet veel goed advies, ik houd het bij een knuffel. Niet alles mee naar huis nemen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 @Bor, waarom haal je dat citaat niet gewoon weg? f Wat houdt jou tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 1 minuut geleden zei Bor: Op dit moment een poepluier. Ja je vraagt er zelf naar maar dat dus. Moment. Het was je al meerdere keren uren geleden gevraagd. Je stelt je behoorlijk kinderachtig op. En realiseer je dat je niet alleen Cleo hiermee hebt, maar ook het betreffende gezin hiermee kunt raken. En hierbij laat ik het. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2021 (fluwelen handschoentjes uit) Jouw eerste reactie, Bor, was beneden alle peil. Naar iemand met n verzorgend beroep die zich zorgen maakte. Ik heb hier al van alles gezien, van mensen die zich kwaad maakten dat er met de feestdagen niet meer ambulante opvangplekken kwamen (daarmee dus implicerend dat de hulpverleners hun feestdagen maar op moeten geven) om hun eventuele falen maar op te kunnen vangen tot mensen die hun hulpverlener nog één kans geven. Hoe egocentries wil je het hebben? Maar Von heeft gelijk, ik ga ook lekker achterover en de film bekijken, met dank aan Bambam, node gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden