Spring naar bijdragen

Donderdag 24 juni 2021


Maja

Aanbevolen berichten

Net even langs de huisarts geweest, om een voetwratje te laten behandelen met stikstof
Meteen mijn bloeddruk laten meten
124/80 Hartslag 66.
Ik ben blij :)

Nu nog even bloed laten prikken om cholosterol, suiker , nierfunctie en Vit D. gehalte te laten meten
Dan is mijn algehele APK weer voltooid :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

@Quinn, staat dat krat daar nu sinds kort of staat het er onder een dikke jarenoude laag stof?

Ik heb uitgevogeld dat ie er sinds de bbq staat, blijkbaar overgebleven en achtergelaten. Arm weeskratje. Nou, ik ga er mooi niet voor zorgen.

@ikkanhet het is zeker heftig nieuws en het raakt je, natuurlijk. Maar het gaat niet om jou, het gaat om je dochter. Als je er nuchter voor haar kunt zijn en steun kunt bieden, heeft ze vast veel aan haar moeder. Als je hierom gaat drinken, doe je alsof het om jou gaat. En dat doet het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ikkanhet   ik denk dat je dochter  nu meer een moeder  nodig  heeft  die  nuchter  is ipv die gaat drinken  op het  feit dat ze gaat scheiden.

Je kunt niet alle ellende  die je in je leven tegen komt  maar op 1 manier  verbruiken  .

Blijf  rechtop  ,  blijf nuchter   , je hebt alleen jezelf ermee .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Quinn    inderdaad je hoeft niet voor die krat  te zorgen   .. :D snap dat je er mee bezig  bent.

Ik heb maandenlang tegen een flesje flugel  aangekeken  in de kast  een klein  inimini flesje  ..  het irriteerde  mij  en toch  deed ik er niets  mee.

Elke  keer stiekum  dat stemmetje  ach dat klein  beetje    .

Heb  hem aan mijn  man gegeven want  het zat in zijn kerstpakket  met de woorden laat het verdwijnen  uit mijn  zicht  ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei spirit:

Flinke woorden gehad met mijn psych. Zat er ook wel een keertje in. Sorry hoor, ze vroeg waarom ik zo met mijn ogen draaide na haar zoveelste preek :rolleyes:. Heb haar goed de waarheid verteld. Daar keek ze wel van op. Oh, zo ken ik je niet, zei ze. Ze is gewend, dat ik alles maar van haar slik, zonder weerwoord. Ik vertelde haar over de AA, daar ging ze amper op in. 

Tja, wat is de waarheid....misschien vertelde zij joú wel de waarheid... het gaat er niet om dat jij alles van haar slikken moet, zo zit therapie niet in elkaar. Therapie kan zorgen voor een eye-opener en je leren waarom je de dingen doet zoals je ze doet. Wat jammer dat je jezelf geen kans geeft. Zo blijf jij maar in een kringetje ronddraaien en zie ik zo voor me dat je binnenkort weer aan de alcohol zit. De eerste signalen zijn er al. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei spirit:

Maar de bloeduitslagen waren goed. Zelfs m'n chlorestol was beter dan vorig jaar. Daar doen we het voor :D

 

Tja, nu nog wel. Toch was je de laatste keer dat je een binge had er bijna aan onderdoor gegaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja....als je goed gelezen had de laatste dagen dan waren er nog meer forummers die zich net als ik zorgen om je maken,  Spirit. Want dat is het. 

In plaats van tegengas te geven zou je ook eens kunnen kijken naar waarom je dat nodig vindt. Mensen willen je echt wel helpen, hoor. Zij zijn er voor jou. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei spirit:

Flinke woorden gehad met mijn psych. Zat er ook wel een keertje in. Sorry hoor, ze vroeg waarom ik zo met mijn ogen draaide na haar zoveelste preek :rolleyes:. Heb haar goed de waarheid verteld. Daar keek ze wel van op. Oh, zo ken ik je niet, zei ze. Ze is gewend, dat ik alles maar van haar slik, zonder weerwoord. Ik vertelde haar over de AA, daar ging ze amper op in. 

Kijk eens, ze zit daar niet voor haar of jouw plezier, maar om je te helpen. En jij zit daar niet voor haar dagbesteding, maar om vooruit te komen. Het is zo jammer dat je de hulp die je geboden wordt niet aanneemt. Natuurlijk hoef je niet alles maar te slikken, maar iemand die je helpt om inzicht te krijgen in je patronen, die je laat zien waar je steeds de fout in gaat, die kun je beter niet afbekken. 

Door schade en schande geleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...