ikkanhet Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Nee ik weet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Goedemorgen allemaal, Heftig @ikkanhet Nee, ik zou ook niet blij zijn als ik zou horen dat mijn dochter ging scheiden al dat verdriet eromheen, vreselijk Maar ja, drank lost dat ook niet op, maar goed dat weet je natuurlijk zelf ook wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Net even langs de huisarts geweest, om een voetwratje te laten behandelen met stikstof Meteen mijn bloeddruk laten meten 124/80 Hartslag 66. Ik ben blij Nu nog even bloed laten prikken om cholosterol, suiker , nierfunctie en Vit D. gehalte te laten meten Dan is mijn algehele APK weer voltooid lady jane en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 9 minuten geleden zei ikkanhet: Nee ik weet het. Doe er dan wat aan. Juist nu je dochter wel een moeder kan gebruiken. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 @ikkanhet hoeveel drink je dan nu? Eet en slaap je wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 1 uur geleden zei Kohtje: @Quinn, staat dat krat daar nu sinds kort of staat het er onder een dikke jarenoude laag stof? Ik heb uitgevogeld dat ie er sinds de bbq staat, blijkbaar overgebleven en achtergelaten. Arm weeskratje. Nou, ik ga er mooi niet voor zorgen. @ikkanhet het is zeker heftig nieuws en het raakt je, natuurlijk. Maar het gaat niet om jou, het gaat om je dochter. Als je er nuchter voor haar kunt zijn en steun kunt bieden, heeft ze vast veel aan haar moeder. Als je hierom gaat drinken, doe je alsof het om jou gaat. En dat doet het niet. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 @ikkanhet ik denk dat je dochter nu meer een moeder nodig heeft die nuchter is ipv die gaat drinken op het feit dat ze gaat scheiden. Je kunt niet alle ellende die je in je leven tegen komt maar op 1 manier verbruiken . Blijf rechtop , blijf nuchter , je hebt alleen jezelf ermee . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 @Quinn inderdaad je hoeft niet voor die krat te zorgen .. snap dat je er mee bezig bent. Ik heb maandenlang tegen een flesje flugel aangekeken in de kast een klein inimini flesje .. het irriteerde mij en toch deed ik er niets mee. Elke keer stiekum dat stemmetje ach dat klein beetje . Heb hem aan mijn man gegeven want het zat in zijn kerstpakket met de woorden laat het verdwijnen uit mijn zicht .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Heb ik ook afgesproken hier ga er voor haar zijn. Best, rapilos, karin123 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Zojuist zei ikkanhet: Heb ik ook afgesproken hier ga er voor haar zijn. Dus wat doe je met je bier ? Wegkiepen ? Niets in huis hebben ? Vrij rigoureus maar niet meer tot onderhandeling starende naar je .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 38 minuten geleden zei ikkanhet: Heb ik ook afgesproken hier ga er voor haar zijn. Heel goed @ikkanhet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 2 uur geleden zei ikkanhet: Niet echt had net mijn dochter aan de telefoon die me vertelde dat ze gaat scheiden. Oei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 @ikkanhet kom praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 @Cleo66 leuk een wimperlasch heb ik ook wel eens over nagedacht maar mijn wimpers zijn zo kort houd het maar bij mascara . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Hoe is het gegaan bij de tandarts @nancy ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Zojuist zei Claudius: @ikkanhet kom praten Ik denk dat ze even lekker haar middag nap aan het nemen is ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 @Lieke7777 Slapen dus, kan best . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 3 uur geleden zei Lieke7777: Hoe is het gegaan bij de tandarts @nancy ? Ik ben niet bij de tandarts geweest, dat is Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Je krijgt veel te verduren @ikkanhet, ik hoop dat het je lukt om weer te stoppen en alles nuchter aan te gaan, hoe moeilijk dat ook is. Sterkte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 6 minuten geleden zei spirit: Flinke woorden gehad met mijn psych. Zat er ook wel een keertje in. Sorry hoor, ze vroeg waarom ik zo met mijn ogen draaide na haar zoveelste preek . Heb haar goed de waarheid verteld. Daar keek ze wel van op. Oh, zo ken ik je niet, zei ze. Ze is gewend, dat ik alles maar van haar slik, zonder weerwoord. Ik vertelde haar over de AA, daar ging ze amper op in. Tja, wat is de waarheid....misschien vertelde zij joú wel de waarheid... het gaat er niet om dat jij alles van haar slikken moet, zo zit therapie niet in elkaar. Therapie kan zorgen voor een eye-opener en je leren waarom je de dingen doet zoals je ze doet. Wat jammer dat je jezelf geen kans geeft. Zo blijf jij maar in een kringetje ronddraaien en zie ik zo voor me dat je binnenkort weer aan de alcohol zit. De eerste signalen zijn er al. haddock en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 3 minuten geleden zei spirit: Maar de bloeduitslagen waren goed. Zelfs m'n chlorestol was beter dan vorig jaar. Daar doen we het voor . Tja, nu nog wel. Toch was je de laatste keer dat je een binge had er bijna aan onderdoor gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Maar goed, zelf weten, ik weet toch wel dat ik tegen dovemansoren zit te praten, dus ik kan het ook maar beter niet meer doen. Ik ga eten maken. lady jane en haddock reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Tja....als je goed gelezen had de laatste dagen dan waren er nog meer forummers die zich net als ik zorgen om je maken, Spirit. Want dat is het. In plaats van tegengas te geven zou je ook eens kunnen kijken naar waarom je dat nodig vindt. Mensen willen je echt wel helpen, hoor. Zij zijn er voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Ik vind het gewoon jammer. Ik had gehoopt dat wat hulp je goed zou doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 47 minuten geleden zei spirit: Flinke woorden gehad met mijn psych. Zat er ook wel een keertje in. Sorry hoor, ze vroeg waarom ik zo met mijn ogen draaide na haar zoveelste preek . Heb haar goed de waarheid verteld. Daar keek ze wel van op. Oh, zo ken ik je niet, zei ze. Ze is gewend, dat ik alles maar van haar slik, zonder weerwoord. Ik vertelde haar over de AA, daar ging ze amper op in. Kijk eens, ze zit daar niet voor haar of jouw plezier, maar om je te helpen. En jij zit daar niet voor haar dagbesteding, maar om vooruit te komen. Het is zo jammer dat je de hulp die je geboden wordt niet aanneemt. Natuurlijk hoef je niet alles maar te slikken, maar iemand die je helpt om inzicht te krijgen in je patronen, die je laat zien waar je steeds de fout in gaat, die kun je beter niet afbekken. Door schade en schande geleerd. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden