Maja Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Goedemorgen allemaal! Zou nog willen blijven liggen, maar dat kan niet. Dus hop uit bed. Eerst werken, dan boodschappen en koken. Fijne dag en blijf droog. Nog 5 dagen en de eerste maand adb is weer aangetikt. bolletje, Lieke7777 en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Morgen allemaal, Straks om half 8 word mijn kleine man gebracht en heb de hele dag samen met hem. Vanavond eindelijk weer een AA meeting. Lieke7777 en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Veel plezier met je mini-man @Best! Best reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Goedemorgen Dagpact Reacher Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Fijn dat je alweer bijna op een maand zit @Maja! En ik hoop dat je een leuke dag hebt met je zoontje @Best. Maja en Best reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Ik heb zowaar een paar uur geslapen vannacht Ik zou er een feestje om vieren maar daar ben ik te moe voor. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Goedemorgen allemaal, Vreselijk slecht geslapen vannacht. 4.30 wakker en niet meer geslapen. Enfin, zit hier gedoucht en wel en ga mijn ontbijt maar klaar maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Moghu allemaal. Hier goed geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Goedemorgen. Mooie ervaring, jopie. Mooi. Eerst nog even wakker worden met koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Goedemorgen. De zon doet verstoppertje met de wolken. De was hangt al. Zo lekker aan de slag in de tuin. Maar eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 @Reacher, fijn je weer te zien. Ze hebben je dus behoorlijk te pakken gehad En ook fijn dat je weer op het dagpact staat. Gisteren was ik de enige DAGPACT: Reacher Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Zojuist zei Yvonne: DAGPACT: Reacher Yvonne. Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Zo, hier inmiddels tweede bakkie koffie op. Kreeg vandaag voor het eerst mijn volle A.O.W. en pensioen Kan het gewoon nog niet goed geloven, dat ik dat zomaar voor niks op mijn rekening gestort krijg. We gaan het er maar eens lekker van nemen vandaag lady jane, rosa45, karin123 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Je hebt er je leven lang hard genoeg voor gewerkt Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 8 minuten geleden zei rosa45: Je hebt er je leven lang hard genoeg voor gewerkt Rapilos Ja, maar toch voelt het als een geschenk @rosa45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Mogguuh @Zbb Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Kan me voorstellen dat je het spannend vind @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Hier weer een paar dagen weg met de boot,maar wat een vliegjes weer. zit hard te twijfelen om met me boot definitief op het zoute water te gaan liggen. daar heb je er namelijk geen last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 5 minuten geleden zei spirit: DAGPACT:ReacherYvonne. Jane Spirit zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 gaat het goed met je Zbb zo lang niet geschreven hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Zojuist zei lady jane: gaat het goed met je Zbb zo lang niet geschreven hier? Opzich wel oké nog steeds droog en rookvrij. rapilos, lady jane, karin123 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2021 Ben in me vrije tijd veel met me boot weg en ook niet veel tijd/behoefte gehad om te schrijven lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden