Reacher Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Gaaf die verhalen over de vogeltjes in jouw tuin @Jannigje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Dank je Ik moet nog eten maar ik durf niet te bewegen, een specht zit fanatiek tegen een tak te tikken, een andere pikt de laatste restjes uit de pindakaaspot. En mijn buurvrouw steekt weer een sigaret op, bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 29 minuten geleden zei Reacher: Ijs bij een hond ( zonder toegevoegde smaak ) snap ik nog wel. Honden hebben meer last van hitte toch?) Maar de nepdrank… neuh Die van ons krijgt bij grote hitte soms een simpel ijsklontje. De eerste van het seizoen kauwt ie (auw, auw, denk ik dan) gewoon helemaal fijn, daarna. de tweede van het seizoen, is de lol er wat af en speelt ie er een tijdje mee, likt er wat aan maar laat het grootste deel dan liggen. Dat gooi ik dan maar in z'n waterbak. Blijft z'n water weer wat langer koel. Meestal is mijn/onze behoefte aan een ijsklontje voor de hond groter dan zijn eigen behoefte aan een ijsklontje. Wat ie wel heel lekker vindt is als we bij hitte z'n voetzooltjes nat maken met een plantenspuit. nancy en haddock reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Toen een van mijn katten koorts had deed ik dat ook, doek in lauw tot kouder water dopen en de voetkussentjes deppen. Oorpuntjes ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Ik maakte vaker honden ijsjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Met een smaakje van hondenvoer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 1 uur geleden zei spirit: M'n band staat weer plat Wilde gaan fietsen. Daar hebben ze dus wel degelijk met een mes in gestoken. Ik snap het niet, zulke dikke banden. Je kunt hem ook zelf lek hebben gereden dicht bij huis Spirit, als het een heel klein gaatje is duurt het even voor hij leeg is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Met een smaakje van hondenvoer? Met honden snoepjes erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Wel een goed idee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 (bewerkt) 36 minuten geleden zei Yvonne: Je kunt hem ook zelf lek hebben gereden dicht bij huis Spirit, als het een heel klein gaatje is duurt het even voor hij leeg is.... en er waren toch 2 lege banden? dan steken ze niet 1 lek en de ander niet @spirit? 20 juni 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 13 minuten geleden zei lady jane: en er waren toch 2 lege banden? dan steken ze niet 1 lek en de ander niet Dat klopt Jane, maar zowel vrijdag als vandaag heeft Spirit het over 1 band...... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 20 minuten geleden zei Reacher: Wel een goed idee! Ja onze Rakker vond het super lekker. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 9 minuten geleden zei Yvonne: Dat klopt Jane, maar zowel vrijdag als vandaag heeft Spirit het over 1 band...... ja was een vraag aan spirit, heb haar nu getagged Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Lieve mensen, Ik zeg slaap lekker allemaal. Na een vermoeiende, maar leuke dag zeg ik; tot morgen! Veel plezier met de honden ijsjes (wat een goed idee is trouwens ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 mooi Best, weer een goede dag gehad en nuchter aangegaan deze hobbel, klasse! Best reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Ik zag laatst voor het eerst een specht vliegen @Jannigje. Mooi ook. Maar zo dichtbij als jij ze meemaakt. Zo bijzonder. Ik waardeer vogels steeds meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 1 uur geleden zei ikkanhet: Met honden snoepjes erin. Kijk dat vind ik wel weer creatief. Zal ik eens aan een vriendin voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 11 minuten geleden zei Lika: Ik zag laatst voor het eerst een specht vliegen @Jannigje. Mooi ook. Maar zo dichtbij als jij ze meemaakt. Zo bijzonder. Ik waardeer vogels steeds meer. Ja @Lika dat is echt een cadeautje. Voor ik hier kwam wonen heb ik nooit een specht gezien, in Nederland tenminste. En nu zie ik ze heel vaak. Ze zijn dol op vogelpindakaas, dus geheel spontaan komen ze niet, maar toch. Een uurtje geleden hingen er drie tegelijk rond die pot, ik weet gewoon niet wat ik meemaak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 2 minuten geleden zei Bor: Ik zie altijd overal vogels vliegen. Maar goed... Jij hebt ook een veel groter tuin geloof ik? Ik herinner me perenbomen ? Of heb ik dat verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 @Reacher heb je nog pijn? En @Quinn ik denk aan je. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Goh @spirit, het gaat elke keer anders dan je van tevoren denkt/afspreekt hè? vonden ze de jurkjes leuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 Even afmelden voor het dagpact. Nuchter welteverstaan, op naar de volgende dag :) Goede nacht allen!! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 11 minuten geleden zei Jannigje: @Reacher heb je nog pijn? En @Quinn ik denk aan je. Ik heb veel pijn, morgen maar weer terug naar de tandarts. Pijnstilling slaat eindelijk aan dus hopelijk lukt slapen. Trusten lady jane en haddock reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 (bewerkt) @Borik heb bijna geen benzo probleem meer, het meeste is afgebouwd. Een alcohol probleem heb ik ook gehad, heb laatst bij wie is wie nog verteld hoeveel ik altijd dronk. Ben sinds 2015 gestopt in 1x en nooit meer wat gedronken. Asterix ken ik niet. 21 juni 2021 bewerkt door karin123 Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2021 2 minuten geleden zei Cleo66: Ja die hondenijsjes maak ik ook met honden snoepjes erin , met een stokje in een beker . Die gaat wel op hoor. mijn hond vind watermeloen ook vreselijk lekker Gaaf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden