Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 juni 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Bor:

Maar ik ben ervan opgeknapt al met al. 

Is dat heel raar? 

Nee vind dat helemaal niet raar, zelfs heel begrijpelijk en bijna logisch…alleen lijkt het voor mij nu (en dan bedoel ik niks slechts of oordelend naar jou toe) een te gemakkelijke oplossing en dat is nu net waar ik wel heel goed in ben: het mezelf zo moeilijk mogelijk maken…:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Bor:

Maar ik vond het fijn en stil en alleen. Precies wat ik nodig had. 

Daar gaat het toch om Bor. Het klinkt niet als verdringen of weglopen voor oid. Wel als een bewuste keuze die blijkbaar goed uitpakt voor je. 
En ach, wat is raar? 

Zat je aan het water, aan een dijk of zo? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei spirit:

Gelukkig niet meer zo warm. Het miezert hier zelfs. Het lijkt erop dat de logeerpartij eindelijk doorgaat. Zo even wat waterijsjes halen en wat limonadesiroop. Beetje duf nog van de afgelopen hitte. Ook nog even uitkijken wat ik eet. 

ik ben nog benieuwd of je ventielen los gedraaid zijn, of je banden echt lek geprikt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit in spanning te wachten. Mijn (ex) vrouw komt zo onze zoon brengen en hij blijft ook slapen omdat het morgen vaderdag is dus ik heb hem de hele nacht! 

Het word ook de eerste keer weer dat ik haar ga zien na afgelopen dinsdag toen ze boos weg ging hier. Mijn hart klopt in m'n keel. 

bewerkt door Best
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi. Heb wel gelezen, maar na zes pagina's lijkt reageren niet meer zo relevant. Maar nou ja, het is voor meerdere mensen een moeilijke dag. Hier niet anders. Hoofd bonkt, oor is hel en baby krijst. Dus ik zit nou maar in de lege flat, want je moet wat. Moedeloos. Zoveel en zo hard gewerkt en nog nauwelijks een stap verder in dat zo opgehemelde verwerken, loslaten en verder gaan. Kutzooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei nancy:

De halloumi ook niet bij de Lidl kunnen krijgen. Zit niet vast in hun assortiment zeggen ze, alleen in de Griekse weken (?). Nu dus morgen naar AH. 't Is wat....

misschien eens zelf proberen op een regenachtige dag?

https://simoneskitchen.nl/zelf-halloumi-maken-van-koemelk/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei lady jane:

Heb je al iets leuks bedacht om op vaderdag te ondernemen?

Zeker, ik ga naar m'n broer en zijn gezin morgen. Groot zwembad in de achtertuin en een neefje en 3 nichtjes die helemaal weg zijn van de kleine man. Met m'n uitgedunde gezin naar die van m'n broer dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei nancy:

Sterkte Best, is toch weer even confronterend. Maar wel fijn dat je je zoontje deze nacht krijgt! Lastig hoor, allemaal. 

Dank je wel, het is allemaal goed gegaan trouwens. Al blijft het vreemd om ineens zo met elkaar om te gaan. 

Maar goed, nu een leuk weekend ervan maken en die kleine heeeeel veel liefde geven! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik weer, heb zelfs alles van vandaag gelezen :)

reageren nu lijkt inderdaad mosterd na de maaltijd, dus voor iedereen hier een dikke knuf, nodig of niet, ik deel gewoon uit en zie wel wie het wil. Virtuele knufs, wat een rare tijd. Heb alle meer dan een jaar geen echte knufs gehad/gegeven (tel mn man niet meer)  

Mijn Nuttige Dingen: badkamer, toilet, kattenbak. daarna de tuin in, beetje ge-onkruid-wied, maar heel klein beetje, ivm vermoeidheid. Vooral naar de tuin zitten kijken en bedenken hoe deze gaat worden. 

Ergernisje naar buurtkatten die mijn pas gezaaide bloemetjes omwoelen om in mijn tuin hun behoefte te doen (ik houd het netjes na die waarschuwing) 

daarna naar zee gefietst, balans. Goed begonnen, goed verlopen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker genieten @Best! Hoe oud is je zoontje? Hier lekker in huis bezig geweest, lopend boodschappen gedaan en naar de markt. Voor papa een cadeautje gekocht en mini is een dagdeel naar de crèche geweest om te oefenen en meteen met een knutsel thuis gekomen voor papa. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...