Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 juni 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Weet met mezelf geen raad vandaag…voel me neerslachtig en wat depri..een berg strijk te doen maar kind is druk…we zijn een blokje rond gegaan met haar loopfiets en nu begraaft ze een dode mol die vanmorgen in de tuin lag…Tis eens wat anders qua kleuteractiviteit :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei spirit:

Gelukkig niet meer zo warm. Het miezert hier zelfs. Het lijkt erop dat de logeerpartij eindelijk doorgaat. Zo even wat waterijsjes halen en wat limonadesiroop. Beetje duf nog van de afgelopen hitte. Ook nog even uitkijken wat ik eet. 

Ik wens je het beste met je "kinderen" die op bezoek komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Musashi:

Weet met mezelf geen raad vandaag…voel me neerslachtig en wat depri..een berg strijk te doen maar kind is druk…we zijn een blokje rond gegaan met haar loopfiets en nu begraaft ze een dode mol die vanmorgen in de tuin lag…Tis eens wat anders qua kleuteractiviteit :ph34r:

Adem  in en uit  ,   toch mooi ritueel met de mol erbij  :D

En voor jou    :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ze wil wel helpen ook natuurlijk maar dat maakt alles net nog moeilijker om iets gedaan te krijgen…uiteindelijk draait het toch om aandacht gewoon en die heb ik vandaag niet met hopen…ben nu zelfs in tranen ook…eigenlijk ben ik gewoon zo moe…van altijd zo stikhard mijn best te doen voor alles denk ik…wil gewoon deze dag verzuipen…dat gevoel…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd @Musashi  laat de strijk  de  strijk  en geef toe  dat  dit even niet lukt .

Kinderen  laten niet altijd  je eigen ritme  bepalen toch.

En dan betekend  dat niet dat  je niet je best  doet maar gewoon  even aan een andere  behoefte toegeeft . 

Zoals  bor zegt iets waar je energie  van krijgt  en positieve  gedachten  .

Zet hem op .

Hier kijkt  nog  steeds  een woonkamer  mij aan . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het is gewoon zoiets dat ik echt in het weekend moet doen, in de week lukt het me echt niet…en als het dan niet klaar is, wordt het elk weekend gewoon een grotere berg…waar ik dan onder wil gaan kruipen…the never ending story is dat toch echt he..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste drie maanden van mijn stoppen heb ik veel aan self care gedaan…de drie maanden daarna wilde ik ‘oogsten’…ben dan eigenlijk voor twee dingen ah werk geweest, mijn vaste job en met mijn man zijn zaak…deze week was het einddoel van het project op het werk, daar heb ik naartoe geleefd…denk dat het nu ontlading is van opgebouwde (in)spanning mss en wellicht te weinig tijd voor mezelf genomen…dat dit me nu zuur opbreekt of zo…komt ook bij dat ik mijn vast werk nog niet onmiddellijk kan afsluiten terwijl ik dat precies wel zo voor ogen had tijdens de inspanning…dat ik nu nog moet doorgaan is er zo net te veel aan en zo blijft het precies aanslepen…dat maakt me ook wat moedeloos denk ik…

inderdaad wat Jopie zegt…overal halve aandacht dus half werk en half resultaat maar alle energie wel weg…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hoeraaaaaaaa, mijn kleinkinderen komen straks, na máánden! Vanwege mijn klachten kon ik ze niet hebben. Nu gaan pa en moe uit eten en het spul komt hier, heerlijk! Volgend weekend neem ik ze ook weer mee naar het zwembad, het werd tijd! Straks zijn mijn man en andere zoon erbij, dus ik heb hulp en volgende week gaat mijn schoondochter mee. Geen risico nemen met die kleintjes!! Yessssss, het komt allemaal weer goed, behalve mijn werk, grrrrr....die hebben mij tijdens mijn ziek zijn een oor aangenaaid. Ik werk er nog wel, hoor. Maar met heel wat minder plezier straks. Maar goed, voorlopig ben ik nog ziek thuis. 

Ik ben overigens blij dat de kleinkinderen van Spirit nu wél komen, anders had ik het niet eens durven schrijven....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Bor:

Neuh het was een goedkoop pak slappe wijn. En ik zat daar maar. Maar dat wilde ik eigenlijk ook. Leuk? Nee, beetje janken met mezelf. Klavertje 4 zoeken..tussen de 3. Onbereikbaar zijn, mobiele uit. Maar ik ben ervan opgeknapt al met al. 

Is dat heel raar? 

Nee. Ik vind van niet. Blijkbaar had je het nodig. Voor nu. En verder ben je volwassen en kun je je eigen keuzes maken. 

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...