Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 juni 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Gisteravond dan ein-de-lijk een buitje gehad hier. 
Alles is weer lekker opgefrist. 
Straks snel aan de slag zolang het nog niet zo warm is. 
Maar eerst een bakje natuurlijk
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png

Dagpact
Claudius
ikkanhet
Yvonne 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk @niksik wil ook graag een weekje weg maar t komt pas in augustus.

Gisteravond 3e avond op rij dat ik doodop om 9 uur naar bed ben gegaan. Gaat niet goed. Vanochtend maar eens niet naar de hondenclub, lichaam en geest hebben pauze nodig.  Lekker niks doen. Misschien wel gewoon terug naar bed straks, schijnt gewoon te mogen... :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei niks:

Hoe komt dat @bumperjim?

Gewoon knetterhard doorwerken zonder pauzes dan word je vanzelf heel moe :D  en diverse projecten in de privé sfeer die georganiseerd moeten worden. "Always on" heel ongezond. Als ik nu ook nog naar de hondenschool ga lesjes draaien en nieuwe leden opvangen dan lig ik vanmiddag weer op de bank te slapen terwijl ik de Stier hd beloofd dat we gezellig de stad in zouden gaan want dat doen we eigenlijk nooit meer sinds 1000 jaar. Dus ff de prioriteiten op orde...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niksYep en dat zou geen straf moeten zijn, is het ook niet, maar het is zo'n gewoonte geworden dat zo gauw ik 10 minuten zit dan denk ik OK wat ga ik doen. En als ik al niet meteen opspring dan leg ik mezelf wel op zn minst op dat ik de hele zaterdagkrant ff ga lezen want dan doe ik zgn wat nuttigs :)

Ook dat is een domme groef waar je steeds in terecht komt.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bolletje:

Moghu,Een hartstikke goeie keuze Bum. die moet je er in houwe. En wat denk je  van het weer w.b. de moeheid? De mensen met een hersenletsel hebben er heel veel last van las ik gisteren, laat staan de mensen die gezond zijn en hard werken.:rose:

Ja dat ook vooral thuiswerken gisteren, mijn thuiswerkhok heeft geen airco alleen een ventilator en dan zit je zo op 30 graden onder het dak...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je 1x een burnout gehad hebt dan herken je het fenomeen dat je helemaal stijf staat vd stress. Niet dat ik alweer een burnout heb maar ik voel dat het stresshormoon niveau behoorlijk hoog is deze week. Een beetje elektrisch voelt het, weet niet hoe ik het uitleg. Als ik Gewoondoen lees dan herken ik het.

Enfin. Adem in adem uit ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei bumperjim:

Ja dat ook vooral thuiswerken gisteren, mijn thuiswerkhok heeft geen airco alleen een ventilator en dan zit je zo op 30 graden onder het dak...

Bum. een natte handdoek voor de vent. hangen, wel nat houden dat verkoeld of een fles met bevroren water. scheelt altijd een paar graden.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...