Claudius Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Cleo66: Goedemorgen, manlief heeft dikke arm (reuma speelt waarschijnlijk op ) en flink last van vaccinatie gisteren . Slechte combi misschien?! Heeft zich ziek gemeld. Is misschien inderdaad geen goede combinatie. Krijgt hij voor de reuma medicatie ? Was het zijn eerste prik? 15 juni 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Ik heb bij geen enkele van de prikken last gehad. Tegen de griep soms wel een beetje. @Cleo66 bij een volgend bezoek bij de arts best melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 “De grootste gevangenis waar mensen in leven, is de angst wat anderen denken” Auteur ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 goeiezonnige morgen weer. @Cleo66 ik zou even informeren bij jullie huisarts of de GGD, op de vragenlijst staat meen ik, iets over melden van onderliggende ziekten. Misschien is het een allergische reactie, de 2e prik geeft vaker méér last dan de 2e. sterkte voor hem! En ik kreeg net een gepersonaliseerde email van een apotheek om een tevredenheids-enquete in te vullen. Maar niet gedaan, want niet de mijne en ik gebruik nog geen meds. Wees gewaarschuwd, ze worden steeds slimmer, die crimi's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Morgen allemaal, Ik was alweer vroeg wakker en voel me leeg eigenlijk. Eerste gedachte vanmorgen was wel "op naar de volgende 24 uur niet drinken!" Straks om 12 uur in de sportschool afgesproken met iemand. Is zeker 8 jaar geleden dat ik daar ben geweest. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Goedemorgen allemaal, Beetje bewolkt vandaag en niet zo heet Perfect om het gras te maaien straks Bed is al verschoond, straks lekker mijn wasje buiten hangen. @Best, Jij gaat je dag goed beginnen ondanks je lege gevoel vandaag Komt helemaal goed met jou hoor Best reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 @Cleo66 heb wel eens eerder gehoord dat kan opspelen bij vaccinaties . Ik heb ook meer last van mijn lichaam gehad dan denk ik gemiddeld . Ik heb geen reuma of misschien wel er is verdenking op fibromyalgie maar heb het niet laten uitzoeken nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Zet hem op @Best lekker je lege gevoel vullen in de sportschool . Best reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Donderdag 33 graden dan kom ik niet buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Ik doe net als jullie mijn best. Heel moeilijk om te accepteren (vooral voor mezelf) dat ik niet meer dan dat kan doen. Ik vind het leuk om jullie zo te zien kletsen over van alles en nog wat. Geeft me het gevoel dat ondanks mijn problemen de wereld gewoon door gaat, en dat geeft hoop voor een toekomst die ik nog niet zie. nancy en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 (bewerkt) Zo de linker en rechterkant van de schutting staat geheel . Vanavond aan de achterkant beginnen. Jongste zoon zit thuis in quarantaine ivm covid besmetting van 1 klasgenoot. Net nu de cito week ging starten , alles daarvoor in orde gemaakt mbt herstart van ADHD medicatie 2 weken van te voren , koste nog tijd om dit te plannen ivm afspraak ggz psych die dit opnieuw kon voorschrijven. Maar ja het is nu eenmaal zo. Morgen laat ik hem testen dan kan hij hopelijk donderdag uit quarantaine want hij wil graag zwemmen net nu ik vorige week een zwembad abonnement had aangeschaft voor hem zodat hij deze week elke dag kon gaan zwemmen . Morgen evaluatie met jeugdzorg dan horen we hopelijk ook meer over de OTS beschikking of ze deze gaan beëindigen in oktober . Familie nazorg stopt na de zomer vakantie . 15 juni 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 (bewerkt) 15 juni 2021 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 (bewerkt) @Cleo66heb de bijwerkingen nagelezen op Lareb en dit gevonden, gaat dus van zelf weer over. https://www.lareb.nl/pages/veelgestelde-vragen-coronavaccins Zie nu alleen de vragen staan maar die vraag over de zwelling staat er tussen moet je even zoeken. 15 juni 2021 bewerkt door karin123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Morgen iedereen apart een kleurtje ? karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Wat is een dag pact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Dat betekent dat je die dag je voor neemt om niet te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Aha, count me in then! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 (bewerkt) De 18 minners kunnen zich hier nu laten vaccineren, maar de Vlinder heeft een naaldenfobie. Na vele vruchteloze discussies hierover heeft Stier vandaag (zonder overleg met mij natuurlijk ) het atoomwapen ingezet: een Nintendo Switch voor 2 prikken. Vlinder is helemaal upset vanwege deze vuige omkoopaktie maar lijkt nu wel zo'n beetje overtuigd. Stier pakt meteen door en is bezig een afspraak voor morgen te regelen. Ik zwelg in bewondering... 15 juni 2021 bewerkt door bumperjim karin123, nancy, Tatum en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 2 minuten geleden zei bumperjim: De 18 minners kunnen zich hier nu laten vaccineren, maar de Vlinder heeft een naaldenfobie. Na vele vruchteloze discussies hierover heeft Stier vandaag (zonder overleg met mij natuurlijk ) het atoomwapen ingezet: een Nintendo Switch voor 2 prikken. Vlinder is helemaal upset vanwege deze vuige omkoopaktie maar lijkt nu wel zo'n beetje overtuigd. Stier pakt meteen door en is bezig een afspraak voor morgen te regelen. Ik zwelg in bewondering... Ik verval misschien in herhaling. Ik merkte mijn eerste prik helemaal niet op. Een persoon praatte met mij en de andere gaf de prik. "Meneer je mag verder." Ik "Waarom? " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 (bewerkt) Haha maar jij hebt geen fobie. Zo gauw ze de auto uitstapt staat Vlinder onder 20 miljoen volt en ziet ze overal naalden. Die fop je echt niet. Met een knappe verpleger zou het kunnen werken. Een koreaan. 15 juni 2021 bewerkt door bumperjim Tatum en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 8 minuten geleden zei bumperjim: Haha maar jij hebt geen fobie. Zo gauw ze de auto uitstapt staat Vlinder onder 20 miljoen volt en ziet ze overal naalden. Die fop je echt niet. Met een knappe verpleger zou het kunnen werken. Een koreaan. Op jonge leeftijd werkte ik in een brouwerij, snijwonden en bloed van glassplinters had ik bijna iedere dag. Maar er werd door een oudere collega opgemerkt dat een splinter in mijn hand blijven zitten was. De wonde was helemaal terug dicht. Tijdens kantooruren was er steeds een arts aanwezig. Een knappe verpleegster haalde s'avonds die splinter weg. Niets van gevoeld. Ze sneed mijn huid open zodat ze aan de splinter kon. De jonge man die steeds van het minste pijn had, voelde helemaal niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Je was mooi afgeleid door de verpleegster Claudius. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Ik wil wel wat diepzinnigs en/of ontroerends delen, maar ik weet even niks. Stilte hier. Tja. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 (bewerkt) Nou, dan maar het menu: kipfilet, aardappelen en spinazie. Gisteren spaghetti, morgen iets met rijst. Ik probeer altijd om en om te doen, dus óm de dag aardappelen. 15 juni 2021 bewerkt door nancy niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Lekker belangrijk, maar niet heus. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden