niks Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Goedemorgen! Te vroeg wakker, met dank aan mini, te kort om weer te slapen. Straks werken, nu koffie! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, Hallo @niks, troost je ik heb geen mini en toch vroeg wakker. 15 juni 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Goeiemorgen @harald @ikkanhet @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 goeiemorgen @haralden @Claudius Alles goed @harald? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Mooi @haralddus we gaan nog gelijk op. We nail it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Goedemorgen! Ook geen topnacht. 2x onderbroken voor mantelzorg. Het is niet anders. Gauw op stoom komen. Hopelijk komt @Yvonnesnel met koffie. mooie dagpact header @ claudius. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Goedemorgen frummers, Ben ook al even op, maar de uiteraard éérst de kattenkopjes en de musjes en zo verzorgen.. Het is bewolkt, en nog lekker koel. Maar nu eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Dagpact Claudius Reacher Goodmorning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Was heerlijk het eten zonnestraaltje, maar het gezeldschap was nóg beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Wow wat heb je dat mooi gedaan @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Het dagpact? Dat is een pracht creatie van Claudius. Maar ik neem er graag alle credit voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Gaat nog goed met niet drinken hė @ikkanhet? Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 (bewerkt) Goedemorgen!! Bij de versnaperingen van Yvonne heb ik een lekker stukje taart!! Tast toe (van deze word je niet dik ) 15 juni 2021 bewerkt door VIII Quinn, lady jane en Reacher reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Gefeliciteerd @VIII!!!! VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 5 minuten geleden zei Reacher: Het dagpact? Dat is een pracht creatie van Claudius. Maar ik neem er graag alle credit voor O die @Claudius toch mag hij mij ook leren. Gaat super @Reacher, ben nu verslaafd aan niet drinken. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Hartelijk gefeliciteerd @VIIIje bent een kanjer. VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Hijg hijg hé hé wat lees ik TAART? Gefelicitaart VIII. Moghu mensen. Reacher en VIII reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 En voor de liefhebbers nog iets voor straks, heerlijk met dit weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 16 minuten geleden zei Reacher: Was heerlijk het eten zonnestraaltje, maar het gezeldschap was nóg beter. Ja, het was hartstikke gezellig Reacher, je bent altijd welkom . Van harte @VIII Lekker, ik bewaar mijn stukje taart voor bij de koffie straks. Dagpact Claudius Reacher Yvonne VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 @Best, welkom hier. Zoals je ziet is er een 'nieuwe' dagdraad. Ik hoop dat je je hier snel thuis zult voelen. @jopie fijn weer van je te horen. De klus zit er dus bijna op, maar heeft jou veel gebracht lees ik. Zelfs een stuk grond, toekomst, mooi!!! Best reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Wil iemand mij een trap onder mijn kont geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Bah @Cleo66. Misschien de prik ja. Goedemorgen allen. Ben nog steeds heel moe. Wrs de prik in combinatie met het weer. Nou ja. Rustig aan maar. @jopieeen stukje grond. Wat mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 14 minuten geleden zei ikkanhet: Wil iemand mij een trap onder mijn kont geven? Natuurlijk! trapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden