ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Het ga jullie goed mijn zin hier is over. Sommige heb ik op de app is voldoende. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 10 minuten geleden zei knakker: Niet gaan drinken hierdoor Als je wilt gaan drinken, vind je altijd een aanleiding. Dat heeft in wezen helemaal niets met het gesprek te maken, maar alles met persoon zelf. Ik zie voor vandaag ook genoeg redenen om te gaan drinken. En dit is mijn keuze. DAGPACT:Reacher SpiritYvonne VIII ClaudiusQuinnJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 @Bor, heel veel sterkte vandaag, toch weer een zware dag. Ik hoop dat het met je keel en het hoesten uit te houden is vandaag! Ik hoop op een waardig afscheid van je schoonvader! lady jane en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 13 minuten geleden zei knakker: Mogge mensen Oeioei @ikkanhet, ik zie dat jij jezelf van het dagpact hebt gehaald. Niet gaan drinken hierdoor joh, dat zou zonde zijn. Er zijn altijd wel mensen te vinden die graag willen dat je in een ander lettertype moet schrijven of weet ik veel wat. Daar kun je over nadenken, soms is dat ook best zinvol, maar je hoeft je er niet verplicht wat van aan te trekken. Zo simpel zie ik het. Laat het je niet gek maken in elk geval. ja zijn er inderdaad altijd die commentaar hebben en meestal ook dezelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 2 minuten geleden zei Quinn: Als je wilt gaan drinken, vind je altijd een aanleiding. Dat heeft in wezen helemaal niets met het gesprek te maken, maar alles met persoon zelf. Ik zie voor vandaag ook genoeg redenen om te gaan drinken. En dit is mijn keuze. Dat gesprek kan soms wel de spreekwoordelijke druppel zijn. En ben hier op het forum echt niet de enige die getriggerd wordt door commentaar wat nergens op slaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Dat gesprek kan soms wel de spreekwoordelijke druppel zijn. En ben hier op het forum echt niet de enige die getriggerd wordt door commentaar wat nergens op slaat. Klopt, alles kan triggeren. Net zoals jij mij behoorlijk triggert. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 1 minuut geleden zei spirit: @ikkanhet, trek het je niet aan. Jij bepaald zelf hoeveel jij hier schrijft en wat je hier schrijft. Ik vind de kritiek die ze op jou hebben, ook niet echt onderbouwend en helpend. Het zou zomaar een aanzet kunnen zijn om te gaan drinken. Snap niet, dat ze dat niet beseffen. Laat je niet gek maken, wat anderen van jou vinden. Dank je wel lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Klopt, alles kan triggeren. Net zoals jij mij behoorlijk triggert. sjee ben ik nu al een trigger voor jou, en bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 3 minuten geleden zei ikkanhet: sjee ben ik nu al een trigger voor jou, en bedankt Graag gedaan. En vanwaar de irritatie? Jij zegt immers precies hetzelfde over anderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Soms vraag ik mij af hoe mensen aan zoveel reacties geraken? Zeker niet door te spammen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 sjee wat onnozel @quinn kwestie van wat je zegt ben jezelf. had jou niets in de weg gelegd reageer maar niet meer op mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Sommige mensen zijn inderdaad te simpel. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 2 minuten geleden zei Claudius: Soms vraag ik mij af hoe mensen aan zoveel reacties geraken? Zeker niet door te spammen? Wat bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Gaaaaaaaaaaap waar gaat het over. Ik ben hier weer weg. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 kun je lezen waar het over gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Goedemorgen lieve mensen, Dag goed begonnen Ommetje, kaart voor oud tante op de bus Gezond ontbijt, trap naar boven gelopen, ochtendgym Meditatie Straks naar de tuin @ikkanhet Als het jou helpt om van de drank af te blijven door veel op het forum te schrijven, dan mag je wat mij betreft dat gewoon blijven doen hoor. Je hebt het al moeilijk genoeg, zo in het begin van het stoppen met drinken. Houdt vol he Je bent een kanjer Zo, dat mag ook wel eens gezegd worden ! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 7 minuten geleden zei rapilos: Goedemorgen lieve mensen, Dag goed begonnen Ommetje, kaart voor oud tante op de bus Gezond ontbijt, trap naar boven gelopen, ochtendgym Meditatie Straks naar de tuin @ikkanhet Als het jou helpt om van de drank af te blijven door veel op het forum te schrijven, dan mag je wat mij betreft dat gewoon blijven doen hoor. Je hebt het al moeilijk genoeg, zo in het begin van het stoppen met drinken. Houdt vol he Je bent een kanjer Zo, dat mag ook wel eens gezegd worden ! Dank je @rapilos ik blijf ook voor die forummers die ik wel graag mag. Je bent een lieverd Veel plezier straks in de tuin. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 5 minuten geleden zei spirit: @ikkanhet, JIJKANHET Zo, nu bloed prikken. Dank je schat veel succes met het bloed prikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Sterkte met en voor vandaag @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 (bewerkt) Zo goedemorgen. Ik ga mij niet mengen in een discussie over hoeveel posten enz. Het enigste wat ik kan zeggen is dat feedback krijgen het aan jezelf ligt hoe je er mee om gaat . Tenminste als ik het bij mijzelf houd. Ik kan als een razende om mij heen grijpen en alles en ieder de schuld geven wat op dit of dat moment mij aangedaan wordt. Maar lerende in de therapie behandeling is er echt een diepe innerlijke iets waarom je op bepaalde opmerkingen of feedback kan reageren ook al is het vaak niet persoonlijk bedoeld maar op de / of een inhoud . Rest aan mij de taak om dit te onderzoeken waarom ik zo geraakt wordt . In mijn geval is het vaak dat ik mij afgewezen voel .. In de steek gelaten , niet de moeite waard . 10 juni 2021 bewerkt door Lieke7777 lady jane en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 3 minuten geleden zei Lieke7777: Zo goedemorgen. Ik ga mij niet mengen in een discussie over hoeveel posten enz. Het enigste wat ik kan zeggen is dat feedback krijgen het aan jezelf ligt hoe je er mee om gaat . Tenminste als ik het bij mijzelf houd. Ik kan als een razende om mij heen grijpen en alles en ieder de schuld geven wat op dit of dat moment mij aangedaan wordt. Maar lerende in de therapie behandeling is er echt een diepe innerlijke iets waarom je op bepaalde opmerkingen of feedback kan reageren ook al is het vaak niet persoonlijk bedoeld maar op de / of een inhoud . Rest aan mij de taak om dit te onderzoeken waarom ik zo geraakt wordt . Goeiemorgen @Lieke7777hoef je je ook niet in te mengen want jij post zelfs meer dan ik zie hoe lang we er zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 En dat moet iedereen ook lekker zelf weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Waarom ga je weer drinken, @ikkanhet? Ik zie dat je je naam net ook al van het juni pact hebt gehaald. Is dat om ons eens een lesje te leren? Die indruk krijg ik nu. Wat wil je zelf? Dat blijft denk ik de belangrijksre vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Helemaal niet @Bob ik hoef niemand een lesje te leren. Mensen die kunnen nadenken weten zelf wat ze doen. Weet in elk geval dat sommige hier vaak echt niet helpend en/of ondersteunend zijn en dacht dat het forum daar juist voor was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 4 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Lieke7777hoef je je ook niet in te mengen want jij post zelfs meer dan ik zie hoe lang we er zijn. Ik begrijp je reactie niet zo heel goed of juist wel . Lees eens goed wat ik schrijf het was dan niet direct een persoonlijke note naar jou toe gericht maar wat ik wel bij jou zie gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden