Spring naar bijdragen

Zondag 6 Juni 2021


Aanbevolen berichten

Goedemorgen 

Hier weer een dagje strand, nu met de kinderen! Mogen we zwemmen ma? Je mag het proberen. Denk dat ze 1 teen in het water steken en genezen zijn :lol:

Vanmiddag even naar de Intratuin, plantjes halen voor in de tuin. 
Fijne zondag allen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kinderen zijn op weg hier naartoe. Hond heeft mijn plekje in de zon ingenomen. Man haalt ontbijt. Een minivakantie van 1 dag.

Ik zie overal leuke plekjes om ‘later’ te gaan wonen. Maar alle plekjes die ik zie vragen om veel onderhoud. Nu pakken we op en in en zijn we weg. En ons vaste honk is ook heel erg prima. Fijn. 
 

Er zijn spannende (voor mij) ontwikkelingen gaande op het werk. Ik kom in een iets andere positie. Ik wil dat gaan doen met tijd, liefde en aandacht voor mezelf. Valt niet mee. Maar ik blijf erbij. Kijken, opmerken, handelen. In een oktober start mijn opleiding, mijn moeder gaat achteruit. Voor je het weet doe ik weer meer dan goed is voor me en waardoor ik mijzelf en gezin benadeel. 
 

Ik heb al een belangrijke stap gezet. 1 baan niet genomen, hoewel ‘men’ mij zeer zag zitten en ik meer zou gaan verdienen. Nope. Been there, done that. Niet leuk genoeg voor mij en een baan waarin je alleen maar wordt geacht meer ‘aan’ te staan. Direct onder iemand. Nee. Ik kan dat niet handelen en als ik het wel kan, wil ik het niet (meer). Geen eenmansfunctie meer. Ik zit in een team. fijn. 
en als ik alleen wil ga ik het voor mezelf doen. 
 

maar dat is pas na de opleiding en misschien pas na de volgende… let’s watch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:

Claudius

ikkanhet

Yvonne

Reacher

Jane

Spirit

Tatum

 

Goedemorgen. Heerlijk weekend. Straks een uurtje banenzwemmen. Fijne dag allemaal. :)

Ik vergeet mijn mantra: blij dat ik niet hoef te drinken dit weekend. :present:

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...