VIII Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Goedemorgen Hier weer een dagje strand, nu met de kinderen! Mogen we zwemmen ma? Je mag het proberen. Denk dat ze 1 teen in het water steken en genezen zijn Vanmiddag even naar de Intratuin, plantjes halen voor in de tuin. Fijne zondag allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Goeiemorgen @VIII veel plezier op het strand. VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Zo de mannen zijn samen op pad . Een dagje lekker voor mijzelf . Kan ik lekker ongestoord huishouden rommelen zonder dat er elke keer voor mijn voeten gelopen wordt . VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Lekker genieten van je quality time @Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 59 minuten geleden zei jopie: Ja, dat durf je. En eenmaal er in weet je weer waarom. Ik durfde en ik wist weer waarom. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Kinderen zijn op weg hier naartoe. Hond heeft mijn plekje in de zon ingenomen. Man haalt ontbijt. Een minivakantie van 1 dag. Ik zie overal leuke plekjes om ‘later’ te gaan wonen. Maar alle plekjes die ik zie vragen om veel onderhoud. Nu pakken we op en in en zijn we weg. En ons vaste honk is ook heel erg prima. Fijn. Er zijn spannende (voor mij) ontwikkelingen gaande op het werk. Ik kom in een iets andere positie. Ik wil dat gaan doen met tijd, liefde en aandacht voor mezelf. Valt niet mee. Maar ik blijf erbij. Kijken, opmerken, handelen. In een oktober start mijn opleiding, mijn moeder gaat achteruit. Voor je het weet doe ik weer meer dan goed is voor me en waardoor ik mijzelf en gezin benadeel. Ik heb al een belangrijke stap gezet. 1 baan niet genomen, hoewel ‘men’ mij zeer zag zitten en ik meer zou gaan verdienen. Nope. Been there, done that. Niet leuk genoeg voor mij en een baan waarin je alleen maar wordt geacht meer ‘aan’ te staan. Direct onder iemand. Nee. Ik kan dat niet handelen en als ik het wel kan, wil ik het niet (meer). Geen eenmansfunctie meer. Ik zit in een team. fijn. en als ik alleen wil ga ik het voor mezelf doen. maar dat is pas na de opleiding en misschien pas na de volgende… let’s watch Quinn en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Spannend @Lika je grenzen blijven bewaken en niet maar anderen blijven handelen . Iets wat mij ook heel erg trekt vrijheid voelen naar jezelf doen waar je gelukkig van wordt. Fijne dag voor jou en je gezin . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Zo en nu ga ik aan de slag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Ik ga vandaag niet drinken bladibladibla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 1 minuut geleden zei Bor: M'n schoonvader is vanmorgen overleden. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Gecondoleerd @Boren heel veel sterkte en kracht toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Ach @Bor wat verdrietig. Heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Sterkte @Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Gecondoleerd, Bor, veel sterkte gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Ach Bor, wat snel. Gecondoleerd en voor jou heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Wat verdrietig @Bor. Koester de gedachte dat jullie bijna tot aan het einde samen hebben gewaakt. Met die gedachte is hij vast heengegaan. Veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Jeetje @Bor wat onverwacht snel gegaan , heel veel sterkte met dit verlies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Ga proberen te slapen zit me zelf echt in de weg. Denk teveel. @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 (bewerkt) DAGPACT: Claudius ikkanhet Yvonne Reacher Jane Spirit Tatum Goedemorgen. Heerlijk weekend. Straks een uurtje banenzwemmen. Fijne dag allemaal. Ik vergeet mijn mantra: blij dat ik niet hoef te drinken dit weekend. 6 juni 2021 bewerkt door Tatum nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 @Borveel sterkte en kracht met jullie verlies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 @Borgecondoleerd & heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kobalt Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Bor veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kobalt Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Hoi @spirit ik heb zelf een KEOLA die valt onder de lagere prijsklasse maar ik ben er heel tevreden mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Ain't gonna happen @Cleo66. Tukkie gedaan en alles weer paletti. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Ga niet weer aan mijn douchebeurt van 40 liter beginnen. Tatum en rapilos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden