Spring naar bijdragen

Woensdag 2 juni 2021


Reacher

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Cleo66:

Merk dat mijn lichaam veranderd , minder jong en strak , blêhhh

Geniet toch maar van dat mooie lichaam van je Cleo. Nu denk je met weemoed aan hoe je er vroeger uitzag en over tien jaar denk je terug aan nu en denk je: "wat was ik toen nog strak!" En zo hebben we ons hele leven commentaar op ons lieve lijf en bedenken we steeds achteraf dat het toen toch wel mooi was. Mensen zijn wonderlijke wezens, vrouwen in het bijzonder :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei spirit:

Heb wel sprekende ogen. Kan iemand maken en breken met mijn ogen. Leg daar dan wel graag een extra accentje op dmv een oogpotloodje en oogshaduw. Soms mascara, maar dat irriteert zo gauw. 

Ja apart is dat hé. Heb ik dus ook. Soms kwamen mensen gewoon op me af om me aan te spreken over mijn mooie donkere ogen. Heb ik ook met mijn huid dat mensen zeggen van heb nog nooit zo'n zachte huid gevoeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Reacher:

.... een clubje kunnen beginnen. En dan in de zomer bijeenkomsten houden om elkaar in al dat blote voeten geweld overeind te houden.
Glunderend thee drinken met onze sokken in sandalen :)

nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee......  geen sokken in sandalen, alsjeblieft.
Met extreem hoge temperaturen, ver weg in een buitenland, zonder bekenden in de buurt (op m'n vrouw en hond na) wil ik nog wel eens de stoute sandalen aantrekken, maar dan wel met blote voeten...
En ik ben ook meer van de koffie dan van de thee.
Dus hoewel ik een heel eind met jullie ( @Reacheren @knakker) met jullie mee kan gaan, dat clubje moet dan maar zonder mij. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kohtje:

nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee......  geen sokken in sandalen, alsjeblieft.
Met extreem hoge temperaturen, ver weg in een buitenland, zonder bekenden in de buurt (op m'n vrouw en hond na) wil ik nog wel eens de stoute sandalen aantrekken, maar dan wel met blote voeten...
En ik ben ook meer van de koffie dan van de thee.
Dus hoewel ik een heel eind met jullie ( @Reacheren @knakker) met jullie mee kan gaan, dat clubje moet dan maar zonder mij. :(

Daar gaan de hartjes alweer het raam uit <_<

Verlaat ons toch niet @Kohtje! Ik ben bereid om een compromis te sluiten over thee en sandalen. Ik drink ook meer koffie en draag nooit sandalen. En @knakkergeniet zo van zijn espresso, dat komt ook goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Reacher:

Daar gaan de hartjes alweer het raam uit <_<

Verlaat ons toch niet @Kohtje! Ik ben bereid om een compromis te sluiten over thee en sandalen. Ik drink ook meer koffie en draag nooit sandalen. En @knakkergeniet zo van zijn espresso, dat komt ook goed. 

Okee, okee.. we komen er wel uit samen. Misschien met heel donkere zonnebrillen op. Zo'n klein clubje lijkt me op zich wel gezellig. Dus met wat compromisjes hier en daar. Want ergens diep van binnen zijn we het wel eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onderweg naar huis met de bus wil ik nog graag een bijdrage leveren over voeten Aub want ocharme al die arme voetjes hier met zulke beledigingen allemaal. Ik ga niet in detail treden, dat bespaar ik jullie, maar geloof me vrij dat ik zeker lelijke voeten heb, Allee ja de tenen vooral dan...maar!...de laatste tijd probeer ik ze echt goed te verzorgen, in de watten te leggen, te masseren en al want ik heb me bedacht  hoe ondergewaardeerd voeten toch eigenlijk wel niet zijn...,ze hebben me overal gebracht, ze houden me recht, zijn mijn contact met de aarde...nee nee geen slecht woord meer over die dappere helden van me, ze horen er vanaf nu helemaal bij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Claudius:

Korte wandelingen aan een traag tempo lukt nog. Ver wandelen mag niet van de dierenarts. Springen kan ze niet meer. Blind is ze al voor ze een jaar werd. Ik weet niet waarom ze soms valt. 

Ze is toch heel oud? Misschien eens langs de dierenarts? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...