Spring naar bijdragen

Zondag 30 Mei


Aanbevolen berichten

Astrid Lindgren  heeft een veel mooier kinderboek geschreven : De gebroeders Leeuwenhart . Vroeger eerst zelf gelezen als 10 jarerige en later samen met mijn dochter gelezen bij bijde keren huilen , zo mooi en spannend verhaal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei spirit:

IK HEB HET NOG NOOIT GEDAAN, MAAR IK DENK DAT IK HET WEL KAN. 

De crux zit het in het woord DUS i.p.,v. MAAR
Dat is waarom het zo bij Pippi past, lekker eigenwijs en verrassend. Nooit gedaan DUS ik kan het wel den ik.
Als je Maar zegt dan is het een gewone overweging; ik weet het niet maar ik probeer wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje Nancy! Eigenlijk doe ik dit ook nog niet zo heel erg lang. Ik heb twee uitwonende volwassen kinderen, en nog een nakomertje. Ik ben pas fulltime gaan werken, zodra deze oud / zelfstandig genoeg was om op bepaalde dagdelen alleen thuis te zijn. Mijn partner werkt al jaren fulltime, maar helaas ook voorlopig nog niet met pensioen. En hij is nog wel ruim 10 jaar ouder ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Senna33:

Dankje Nancy! Eigenlijk doe ik dit ook nog niet zo heel erg lang. Ik heb twee uitwonende volwassen kinderen, en nog een nakomertje. Ik ben pas fulltime gaan werken, zodra deze oud / zelfstandig genoeg was om op bepaalde dagdelen alleen thuis te zijn. Mijn partner werkt al jaren fulltime, maar helaas ook voorlopig nog niet met pensioen. En hij is nog wel ruim 10 jaar ouder ^_^

Senna, ik werk gelukkig in deeltijd, maar ben zelfs dát nu zat. Mijn man werkt ook fulltime,  nog één kind in huis ( kan geen woonruimte vinden, inmiddels 30 jaar :wacko:), en ééntje plus kleinkinderen hier verderop in de wijk. Maar ik ben zelf het werken gewoon moe. De eisen eromheen,  het schrijven van verslagen, het vergaderen etcetera. Er komt geen einde aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei jopie:

het vervelende bij veel soorten werk  (jouw werk ook volgens mij) dat minderen dezelfde verhouding, zelfs vaak nóg schever, met rapportages, vergaderingen en dergelijke niet direct inhoudelijke taken inhoudt. Minderen is dus veel lastiger dan bijvoorbeeld in mijn werk, waar ieder uur minder ook echt een uur minder is. 

Ik zou een groot voorstander zijn van het ontlasten van 55plussers van die adminstratieve bijtaken, het beperken tot geennieuwisgoednieuws. Het Laatzedoenwaarzegoedinzijn-beleid

Pffff...kan jij mijn leidinggevende worden?? Heel graag, jij begrijpt het! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...