bumperjim Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Kohtje: Ik ben weer even weg. Enorme moeite met typen door vingers die stijf ziin en dik aanvoelen. Frustrerend, Koh, sterkte jongen in de kop. 30 mei 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Goed om je even te lezen @Kohtje. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Fijn dat je er even was, Kohtje, ik mis je hier! Maar naar om te lezen dat je zo'n last van je handen hebt, verdorie! Ik hoop dat het binnenkort weer wat beter gaat . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ik ga zo naar de spoedtandarts. Ook leuk. En kapitein Stubing van de Love Boat is dood. Wat een prutdag. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Hoewel: mini kan kruipen en Jopie is jarig Dat dan weer wel. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Visite overleefd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Oh, ik moet gaan. Ik lees het later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) Sterkte @Reacher en nu heb ik the love boat in mijn hoofd Ach @Bor ook sterkte voor jou zeg zal niet meevallen . 30 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kobalt Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Astrid Lindgren heeft een veel mooier kinderboek geschreven : De gebroeders Leeuwenhart . Vroeger eerst zelf gelezen als 10 jarerige en later samen met mijn dochter gelezen bij bijde keren huilen , zo mooi en spannend verhaal nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Goedenavond. Dit weer vind ik heerlijk, niet te warm en lekker veel wind. bumperjim, haddock en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) @jopie gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je toe dat je vindt wat je zoekt in je nieuwe levensjaar. 30 mei 2021 bewerkt door Jannigje Oei, grammaticale fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Fijne verjaardag nog @jopie Hier de avond in, en ik maak het beslist niet laat. 42,5 uurs werk weekje voor de boeg. Niet ongewoon hier. Al zou ik graag met pensioen willen.. Hoe hou ik het soms vol, zucht nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 2 uur geleden zei spirit: IK HEB HET NOG NOOIT GEDAAN, MAAR IK DENK DAT IK HET WEL KAN. De crux zit het in het woord DUS i.p.,v. MAAR Dat is waarom het zo bij Pippi past, lekker eigenwijs en verrassend. Nooit gedaan DUS ik kan het wel den ik. Als je Maar zegt dan is het een gewone overweging; ik weet het niet maar ik probeer wel. haddock en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 @Senna33, jeeeee, dat zijn veel uren per week! Ik snap dat dat wel zwaar is! Ja, ik zou ook wel met pensioen willen . Ik ben het nou wel eens beu... Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Precies, het woordje “dus”. Blijkbaar is het een bekende uitspraak? Ik hoorde hem pas een paar maanden geleden voor het eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Mij niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Dankje Nancy! Eigenlijk doe ik dit ook nog niet zo heel erg lang. Ik heb twee uitwonende volwassen kinderen, en nog een nakomertje. Ik ben pas fulltime gaan werken, zodra deze oud / zelfstandig genoeg was om op bepaalde dagdelen alleen thuis te zijn. Mijn partner werkt al jaren fulltime, maar helaas ook voorlopig nog niet met pensioen. En hij is nog wel ruim 10 jaar ouder nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 7 minuten geleden zei Senna33: Dankje Nancy! Eigenlijk doe ik dit ook nog niet zo heel erg lang. Ik heb twee uitwonende volwassen kinderen, en nog een nakomertje. Ik ben pas fulltime gaan werken, zodra deze oud / zelfstandig genoeg was om op bepaalde dagdelen alleen thuis te zijn. Mijn partner werkt al jaren fulltime, maar helaas ook voorlopig nog niet met pensioen. En hij is nog wel ruim 10 jaar ouder Senna, ik werk gelukkig in deeltijd, maar ben zelfs dát nu zat. Mijn man werkt ook fulltime, nog één kind in huis ( kan geen woonruimte vinden, inmiddels 30 jaar ), en ééntje plus kleinkinderen hier verderop in de wijk. Maar ik ben zelf het werken gewoon moe. De eisen eromheen, het schrijven van verslagen, het vergaderen etcetera. Er komt geen einde aan. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Mensen kan iemand dit uileggen? Heb ik weer iets fouts gedaan wat niet de bedoeling was? Hmmm volgens mij heb ik alleen gereageerd op pub quiz,..het draadje wat ik gestart heb. Iemand wijsheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Waarom.ben je dan meer gaan werken @Senna33? Financieel? Je hoeft niet te antwoorden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Omdat er berichten van Smaragd zijn verwijderd en de reacties erop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Had je iets gequote, Vocatus? Daardoor is je bericht weg. Als het goed is, is dit alleen een mededeling en kost je dit geen punt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) @VocatusTrouwens, je hebt gelijk, ik heb je inderdaad alleen op de pubquizdraad gelezen... 30 mei 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Zojuist zei jopie: het vervelende bij veel soorten werk (jouw werk ook volgens mij) dat minderen dezelfde verhouding, zelfs vaak nóg schever, met rapportages, vergaderingen en dergelijke niet direct inhoudelijke taken inhoudt. Minderen is dus veel lastiger dan bijvoorbeeld in mijn werk, waar ieder uur minder ook echt een uur minder is. Ik zou een groot voorstander zijn van het ontlasten van 55plussers van die adminstratieve bijtaken, het beperken tot geennieuwisgoednieuws. Het Laatzedoenwaarzegoedinzijn-beleid Pffff...kan jij mijn leidinggevende worden?? Heel graag, jij begrijpt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 @Reacher hoe is het gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden