Lika Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ik kan op dit moment het tempo van mijn man gewoon niet aan. Hij heeft iets van GAAN!!!! En ik trek het niet. Denk dat het zoiets is. Maar ja...: hij werkt halve dagen en ik hele en hij ziet de was niet. Enzovoort. en nu. Was beetje opruimen, pakjes wegbrengen. Plantjes op balkon in bakken zetten. Zoiets denk ik. verder ben ik op het moment waarop ook niet te harden. Ook niet voor mezelf. Grrrr..:. Zullen ook wel hormonen zijn. Ik herken het wel een beetjes. Hoge bergen, geen energie enzo. en adem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 @Lonsternee, ik zwem nu niet. Vanaf volgende week weer denk ik. Ik wil douchen na het zwemmen. Mag nu niet. en buiten vind ik zooooooo koud nu. Hou meer van warmte dan vroeger. Ben benieuwd, want waar ik zwom zal ik na de verhuizing niet meer zijn. Jammer. Nieuw zwembad is ook okay. denk ik. En binnenkort buiten. Zal me weer goed doen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Oh Knakker wat verdrietig van je katje. Ik zal duimen, sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Hallo, ik kom voorzichtig even buurten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Hallo Jannigje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Hé @knakker heel veel sterkte, hopelijk valt het mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ha @knakker wat sneu sterkte zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Hoi Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Hoi @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Oh wat verdrietig @knakker Ik heb een strafpunt, moet positiever en ondersteunend zijn. Dus hoe gaat het met iedereen lieve schatten van mij? Artemis, nancy, IJsvogel en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ja, ik lach er nou om, maar dat komt door je laatste zin. In feite is het wel triest dit, tjongejonge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Jannigje, hoe gaat het vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Kleuterschool is er niets bij. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 En Niks, ik ben jaloers op je, ik wil ook weer met de kleinkinderen naar een zwembad of zo! Voorheen ging ik elke week, nu al maanden niet meer . Dat maakt me nog het meest treurig. Voorheen zag ik ze 4 x in de week, nu amper nog: corona en gezondheidsklachten. Ik wil zó graag ook weer naar de speeltuin of een dierenpark met ze! lady jane en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Maar goed, zal mijn strafpunt netjes uitzitten, zal ook wel de bedoeling zijn dat ik goed na ga denken. Zei mijn moeder vroeger ook altijd, denk er maar eens goed over na wat je gedaan hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 @knakker krijgt het katertje wel antibiotica? Dierenartsen dachten namelijk ook dat mijn kat K FIP had, maar droge FIP is iets wat ze eigenlijk alleen kunnen diagnosticeren door het uitsluiten van andere aandoeningen. Dat maakt het zo lastig. Verschijnselen van mijn kat K waren hoge koorts die niet lager werd ook al slikte hij onstekingsremmers, diaree, niet eten, rillen... Toen ik zelf vroeg om antibiotica was K binnen een paar dagen beter. K bleek een ontsteking (door een virus veroorzaakt) te hebben. Als ik dat niet had gedaan...men was er zo van overtuigd dat het geen bacteriën konden zijn. Natte FIP is wel makkelijk vast te stellen. Bolle buik etc. Dan gaat het snel... Als je vragen hebt stuur me dan pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Zojuist zei nancy: En Niks, ik ben jaloers op je, ik wil ook weer met de kleinkinderen naar een zwembad of zo! Voorheen ging ik elke week, nu al maanden niet meer . Dat maakt me nog het meest treurig. Voorheen zag ik ze 4 x in de week, nu amper nog: corona en gezondheidsklachten. Ik wil zó graag ook weer naar de speeltuin of een dierenpark met ze! Och Nancy toch, maar ik ben nog niet in het zwembad geweest hoor! Hopelijk gaat het na volgende week beter. Kun je deze zomer weer van alles doen! nancy en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 @nancy, dappere dodo nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ik vind je toch heel positief en ondersteunend bezig @niks Hadden ze de badjas bij ZM ook voor volwassenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Nou, kweenie, niet als je me zo als een dweil op de bank ziet hangen.... Maaaaar alles komt goed , ja toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Nee helaas niet! Maar heb hem wel voor mini. En nog een jurkje, rompertjes, slabben van de dalmatiërs. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 15 minuten geleden zei niks: Oh wat verdrietig @knakker Ik heb een strafpunt, moet positiever en ondersteunend zijn. Dus hoe gaat het met iedereen lieve schatten van mij? Ik ook! Sta weer op vier, ik moet wel de akeligste frummer aller frummers zijn. Knuffel iemand? Of extra aandacht misschien? Kan ik! Artemis, IJsvogel, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 2 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Zojuist zei nancy: Nou, kweenie, niet als je me zo als een dweil op de bank ziet hangen.... Maaaaar alles komt goed , ja toch? Ik moet positief zijn, dus ja het komt goed! Natuurlijk komt het goed, moet gewoon! Ik ga heel erg hard voor je duimen! lady jane, nancy en Quinn reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Wat leuk, Niks! Meteen bij de kassa ook van die goedkope bellenblazen meegenomen? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Vier? Oh dan val ik nog mee, heb er 1 voor een paar dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden