Moeps Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 22 minuten geleden zei Lieke7777: Ik wist niet dat mensen nog katoenen zakdoeken gebruikten Ik vraag me eigenlijk ook af, kun je die dan ook nog gewoon kopen? Of moet je ze zelf maken? Ik had vroeger altijd een katoenen zakdoek voor onder mijn neus, mijn snuffertje. Snoot mijn neus er niet in. Mijn moeder zei dat het mannenzakdoeken waren. Vierkant, een blauwe en een bruine met een soort vierkant lijnen-motiefje. Die zou ik eigenlijk wel weer willen hebben. Om te snuffelen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 (bewerkt) Ik ga hier niet schrijven wat ik zo ga eten, straks vliegt er nog iets smerigs overheen....yak! Één van jullie verhalen, bedoel ik. Ik log maar even uit...... 17 mei 2021 bewerkt door nancy Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Zojuist zei Moeps: Ik vraag me eigenlijk ook af, kun je die dan ook nog gewoon kopen? Of moet je ze zelf maken? Gewoon een afgedragen onderbroek als tussenstadium voordat je m gebruikt voor t schoenenpoetsen. Post-covid pubquiz vraag: wat is schoenenpoetsen? Musashi en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 1 minuut geleden zei Moeps: Ik vraag me eigenlijk ook af, kun je die dan ook nog gewoon kopen? Of moet je ze zelf maken? Ik had vroeger altijd een katoenen zakdoek voor onder mijn neus, mijn snuffertje. Snoot mijn neus er niet in. Mijn moeder zei dat het mannenzakdoeken waren. Vierkant, een blauwe en een bruine met een soort vierkant lijnen-motiefje. Die zou ik eigenlijk wel weer willen hebben. Om te snuffelen Wat lief! Nu wil ik die ook! Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Zojuist zei Reacher: Wat lief! Nu wil ik die ook! ...En na de opmerking van @bumperjimover onderbroeken niet meer! nancy en Moeps reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 mijn laatste katoenen zakdoek ging mee kamperen en we hadden geen goed koffie systeem, dus spafles doormidden geknipt en op de kop boven kannetje 4 knopen in de zakdoek en erin gehangen, koffie erin en opgieten maar. Nog jaren zo gebruikt op trekvakanties Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Verkouden? Niks geen zakdoek, thuisblijven Maar liefst papieren en direct de prullenbak in. Er staat hier al drie uur een pan stoofvlees te sudderen, kom ik er net achter dat er geen rode kool in die andere pan zit. Nou ja, vernieuwend, stoofvlees met zuurkool... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Oh ik strijk wel heel veel. Hou er van als het gladgestreken in de kast ligt. De jeugd heeft de toekomst. Reacher, Musashi en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Kip tandorie schaft de pot .. Vanavond weer aa meeting Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Ik ook hoor, Niks! Musashi en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 De hydrofiele luiers, ach het is zo klaar en de stapel mooi strak in de kast. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Wij gaan patat eten, met kroketten en voor de vitamines sla erbij. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Opgewarmde veganistische burgers. Ik heb vanavond vrij genomen van het kokkerellen. Haha zuurkool Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Goed bezig @Lieke7777 en @spirit! AA zoomen! Top! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Leuk! @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Kan toch ook @Cleo66, fotolijstjes? Mini gaat binnenkort ook op fotoshoot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Leverwaarden vandaag nog gecontroleerd, nog steeds in orde. Betekend niet dat drinken gezond is. Wel weer mooie blauwe plek van dokter. Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Ik strijk nog steeds zakdoeken, hemden en broeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 @Claudius mijn waarden zijn ook altijd keurig in orde gebleven. Laten we het er maar op houden dat we daar onwijs veel mazzel mee hebben gehad. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Drink je dan nog @Claudius? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 ...... of niet Quinn misschien was je dan juist gemotiveerder geweest om eerder te stoppen? Hangt van de klachten af ook natuurlijk. maar goed beter laat dan nooit, ik was ook 55 al. pffft specieboontjes, gebakken aardappels met geknipt braadworstje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 2 uur geleden zei rapilos: En jaaa..., Het liefst buiten drogen, dan ruikt het zo heerlijk fris ! Moet je geen buurvrouw hebben die rookt als een ketter! rapilos en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 42 minuten geleden zei Quinn: Er staat hier al drie uur een pan stoofvlees te sudderen, kom ik er net achter dat er geen rode kool in die andere pan zit Koken lijkt bij jullie altijd wel een magische verdwijntruc! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 2 minuten geleden zei lady jane: ...... of niet Quinn misschien was je dan juist gemotiveerder geweest om eerder te stoppen? Ik denk het niet eigenlijk. De allerdiepste reden om door te drinken, was uiteindelijk toch de stille wens om mezelf dood te drinken. Maar nu ben ik best blij met de onwaarschijnlijk gezonde conditie van m'n lijf. @Musashi nah, c had van die voorverpakte zakjes en ik had de verkeerde in een pan ik geleegd. Gewoon niet opgelet. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2021 Ik vind het ook een mooi gezicht als alles netjes gestreken in de kast ligt, maar ja.... James heeft vakantie, langdurig, voor onbepaalde tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden